Wielerflits Grandtour spel: Giro 2017

1 2 ... 5 ... 16 17
Fondista

Senioralex, ik ga enkel over het Megaflits spel.

Fondista

Senioralex, ik ga enkel over het Megaflits spel.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Senioralex zit je nu 2 spellen door elkaar te halen... ik begrijp er niets van ??

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Senioralex zit je nu 2 spellen door elkaar te halen... ik begrijp er niets van ??

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Beste deelnemers, willen jullie het formulier als excel bestand terug sturen. Ik krijg nu soms bestanden terug in een formaat die ik echt niet kan openen.

Op dit moment heb ik 26 formulieren opgestuurd... nog 24 te gaan tot 22:00

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Beste deelnemers, willen jullie het formulier als excel bestand terug sturen. Ik krijg nu soms bestanden terug in een formaat die ik echt niet kan openen.

Op dit moment heb ik 26 formulieren opgestuurd... nog 24 te gaan tot 22:00

Laatst gewijzigd
Senioralex

Rahimns

Alles O.K. Ikzelf kan er niets aan doen dat die deelnemerslijsten van 3 op 4 mei gewijzigd werden.
Verstuurde zojuist een nieuw en aangepast deelnemingsformulier. ( met Pinot zullen nog slacht-
offers vallen).

Ik wens U het beste voor het verloop van deze prachtorganisatie...

Senioralex

Senioralex

Rahimns

Alles O.K. Ikzelf kan er niets aan doen dat die deelnemerslijsten van 3 op 4 mei gewijzigd werden.
Verstuurde zojuist een nieuw en aangepast deelnemingsformulier. ( met Pinot zullen nog slacht-
offers vallen).

Ik wens U het beste voor het verloop van deze prachtorganisatie...

Senioralex

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Senioralex op je formulier staat nu Pinot en Costa... beide mogen niet gekozen worden, misschien dat je die 2 nog kan aanpassen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Senioralex op je formulier staat nu Pinot en Costa... beide mogen niet gekozen worden, misschien dat je die 2 nog kan aanpassen.

Jorik112

'@Rahimns van wie verwacht je nog een formulier?

Jorik112

'@Rahimns van wie verwacht je nog een formulier?

wilco kelderman

Mijn team gister al verstuurd!

wilco kelderman

Mijn team gister al verstuurd!

Luuuuuuukk

Mijn team is ook verstuurd! Vond het lastig kiezen, teveel goede renners om uit te kiezen..

Luuuuuuukk

Mijn team is ook verstuurd! Vond het lastig kiezen, teveel goede renners om uit te kiezen..

Senioralex

Rahimns

Ja,ik zou die twee graag wisselen tegen Richie Porte en Greipel. Het totaal wisselt hierbij nauwelijks.

Ik wens U het beste in deze lastige administratie van puntenverdeling.Mij ga je vanaf nu niet meer
horen; de ritten volgen,korte wandelingen tussen twee bossen en het kanaal Schoten-Dessel ,en
met m'n ultramoderne rollator kan dat nog wel.

Senioralex

Senioralex

Rahimns

Ja,ik zou die twee graag wisselen tegen Richie Porte en Greipel. Het totaal wisselt hierbij nauwelijks.

Ik wens U het beste in deze lastige administratie van puntenverdeling.Mij ga je vanaf nu niet meer
horen; de ritten volgen,korte wandelingen tussen twee bossen en het kanaal Schoten-Dessel ,en
met m'n ultramoderne rollator kan dat nog wel.

Senioralex

rimenno

Heb team gisteravond verstuurd !

rimenno

Heb team gisteravond verstuurd !

Pieterboy

Rahims ja ik ben het formulier nu aan het invullen

Pieterboy

Rahims ja ik ben het formulier nu aan het invullen

arviidd

'@Senioralex: Zit je nou te f*cken of snap je het echt niet? Heb je de spel regels wel gelezen of zit je bij het verkeerde spel?

Porte doet niet mee en Greipel mag niet gekozen worden en over welk totaal heb je het?

Heb je het niet over dit spel: http://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/megaflits-wielerspel-giro-2017/page/3

Laatst gewijzigd
arviidd

'@Senioralex: Zit je nou te f*cken of snap je het echt niet? Heb je de spel regels wel gelezen of zit je bij het verkeerde spel?

Porte doet niet mee en Greipel mag niet gekozen worden en over welk totaal heb je het?

Heb je het niet over dit spel: http://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/megaflits-wielerspel-giro-2017/page/3

Laatst gewijzigd
Fondista

ik vul hem sowieso voor 22uur nog in. ga zo ff puzzelen ...heb al stuk of 6 risicovolle renners op het oog ;)

1 2 ... 5 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.