Wielerflits Grandtour spel: Giro 2017

1 2 ... 6 ... 16 17
Fondista

ik vul hem sowieso voor 22uur nog in. ga zo ff puzzelen ...heb al stuk of 6 risicovolle renners op het oog ;)

davidavid

Heb in 5 minuten een team ingevuld, dus ben erg benieuwd of het beter gaat dan vorige edities.

davidavid

Heb in 5 minuten een team ingevuld, dus ben erg benieuwd of het beter gaat dan vorige edities.

ZwartebroekengeIetrui

Ik heb het team zojuist gemaild.

ZwartebroekengeIetrui

Ik heb het team zojuist gemaild.

Fondista

Leuke game om eens lekker alles of niets te proberen met wat risicovollere renners.
Ben benieuwd hoe de verdeling straks is qua veelgekozen/weinig gekozen renners en welke presteren of niet.

Formulier nu in ieder geval aan je gemaild.

Fondista

Leuke game om eens lekker alles of niets te proberen met wat risicovollere renners.
Ben benieuwd hoe de verdeling straks is qua veelgekozen/weinig gekozen renners en welke presteren of niet.

Formulier nu in ieder geval aan je gemaild.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik zit nu op 45 deelnemers... ben helaas aan het werk zodoende is lastig om te zien wie er al heeft ingestuurd. Gaat nog nachtwerk worden om alles te verwerken. Er is nog ruim een uur voor diegene die nog hun lijstjes moeten inleveren.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik zit nu op 45 deelnemers... ben helaas aan het werk zodoende is lastig om te zien wie er al heeft ingestuurd. Gaat nog nachtwerk worden om alles te verwerken. Er is nog ruim een uur voor diegene die nog hun lijstjes moeten inleveren.

Laatst gewijzigd
billi

via PB verstuurd

billi

via PB verstuurd

honderdprocent

(promoverende) Team zojuist verstuurd per mail. Heb er zin in !

honderdprocent

(promoverende) Team zojuist verstuurd per mail. Heb er zin in !

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zwartebroekengeletrui en Fondista ... ik zie jullie mail niet. Willen jullie het nogmaals sturen. En anders de antwoorden voor de zekerheid even in een PB sturen.

edit: laat maar... ze zijn binnen

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zwartebroekengeletrui en Fondista ... ik zie jullie mail niet. Willen jullie het nogmaals sturen. En anders de antwoorden voor de zekerheid even in een PB sturen.

edit: laat maar... ze zijn binnen

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

[s]Vanuit de 1e divisie mis ik alleen good old Sammysosa nog... [/s]

vanuit de 2e divisie nog: [s]Busted[/s], Noud89, Rolei, Nasibal, WCeendt

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

[s]Vanuit de 1e divisie mis ik alleen good old Sammysosa nog... [/s]

vanuit de 2e divisie nog: [s]Busted[/s], Noud89, Rolei, Nasibal, WCeendt

Laatst gewijzigd
coolietje

'@rahimns mag ik nog een wissel doorvoeren?

coolietje

'@rahimns mag ik nog een wissel doorvoeren?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Iedereen die Pirazzi of Ruffoni in zijn team heeft opgenomen krijgt tot morgenochtend 11:00 de tijd om via een pb een wijziging door te voeren. Voor de overige formulieren geldt de lopende deadline.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Iedereen die Pirazzi of Ruffoni in zijn team heeft opgenomen krijgt tot morgenochtend 11:00 de tijd om via een pb een wijziging door te voeren. Voor de overige formulieren geldt de lopende deadline.

Busted

'@rahimns Ik ben net klaar met mijn formulier met Ruffoni erin.
Heb ik 10 minuten de tijd om een vervanger te zoeken?

Busted

'@rahimns Ik ben net klaar met mijn formulier met Ruffoni erin.
Heb ik 10 minuten de tijd om een vervanger te zoeken?

coolietje

PB met wissel reeds verstuurd ;)

coolietje

PB met wissel reeds verstuurd ;)

1 2 ... 6 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.