Wielerflits Grandtour spel: Giro 2017

1 2 ... 7 ... 16 17
Busted

Verstuurd.

Busted

Verstuurd.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

deadline is voorbij... uiteindelijk 45 deelnemers

lijsten met de deelnemers op blz 1 de 2e post. Als ik iemand over het hoofd heb gezien, dan komt dat ze wel goed als ik alle formulieren ga verwerken.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

deadline is voorbij... uiteindelijk 45 deelnemers

lijsten met de deelnemers op blz 1 de 2e post. Als ik iemand over het hoofd heb gezien, dan komt dat ze wel goed als ik alle formulieren ga verwerken.

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

Spannend! De enige wedstrijd die onmogelijk te voorspellen is omdat het afhangt van je tegenstanders. Oneindig veel mogelijkheden en het beste team is waarschijnlijk niet het beste team. De titel prolongeren is haast uitgesloten, al was Luuuuuk er volgens mij een keer dichtbij. Ik ga het proberen door een mix van verwachte toppers gecombineerd met misschien wat onverwachte aanvallers met een extra focus op de tijdritten.

Succes allen!

Onbekende gebruiker

Spannend! De enige wedstrijd die onmogelijk te voorspellen is omdat het afhangt van je tegenstanders. Oneindig veel mogelijkheden en het beste team is waarschijnlijk niet het beste team. De titel prolongeren is haast uitgesloten, al was Luuuuuk er volgens mij een keer dichtbij. Ik ga het proberen door een mix van verwachte toppers gecombineerd met misschien wat onverwachte aanvallers met een extra focus op de tijdritten.

Succes allen!

pirazzi

Bedankt, ook succes!
Deze keer heb ik op safe gespeeld na de vergissing met van Emden vorig jaar. :)

pirazzi

Bedankt, ook succes!
Deze keer heb ik op safe gespeeld na de vergissing met van Emden vorig jaar. :)

Fondista

succes allemaal, heb denk ik (binnen 10 minuten) uiteindelijk toch te weinig toppers erin en teveel 'pareltjes die middelmaat blijken' ;)

Fondista

succes allemaal, heb denk ik (binnen 10 minuten) uiteindelijk toch te weinig toppers erin en teveel 'pareltjes die middelmaat blijken' ;)

Luuuuuuukk

Ik heb ook redelijk op safe gespeeld volgens mij. Helaas zoveel toppers aan de start dat ik waarschijnlijk niet eens alle 'safe' opties in mijn team heb.

@Sammysosa helaas ben ik daarna nooit echt dichtbij meer gekomen. Neem vaak toch teveel risico met gokjes die helemaal niks worden

Luuuuuuukk

Ik heb ook redelijk op safe gespeeld volgens mij. Helaas zoveel toppers aan de start dat ik waarschijnlijk niet eens alle 'safe' opties in mijn team heb.

@Sammysosa helaas ben ik daarna nooit echt dichtbij meer gekomen. Neem vaak toch teveel risico met gokjes die helemaal niks worden

shyguy

Wat een opkomst met 45 man/vrouw.
Iedereen veel plezier en s6.

shyguy

Wat een opkomst met 45 man/vrouw.
Iedereen veel plezier en s6.

Senioralex

Sammysosa

U zorgde hier voor een uitstekende uitbeelding van deze unieke wedstrijd....

Senioralex

Sammysosa

U zorgde hier voor een uitstekende uitbeelding van deze unieke wedstrijd....

Maartenhartong

Heb er zin in!

Maartenhartong

Heb er zin in!

Noud89

Rahims, kun je mij nog snel het deelnameformulier sturen, kan hem niet vinden.

Noud89

Rahims, kun je mij nog snel het deelnameformulier sturen, kan hem niet vinden.

Pieterboy

Rahims waarom sta ik er niet bij?

Pieterboy

Rahims waarom sta ik er niet bij?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@pieterboy ik heb je een aantal maal verzocht een mail te sturen. Maar geef 12 namen en een team door via een pb dan zet ik je er bij.

@Noud89 stuur jij ze ook maar via een pb. Ben niet in de buurt van mijn pc.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@pieterboy ik heb je een aantal maal verzocht een mail te sturen. Maar geef 12 namen en een team door via een pb dan zet ik je er bij.

@Noud89 stuur jij ze ook maar via een pb. Ben niet in de buurt van mijn pc.

Laatst gewijzigd
Maartenhartong

'@rahimns
Is mijn mail wel goed doorgekomen? Je gaf gister aan als je iemand over het hoofd had gezien dat het wel goed kwam tijdens het verwerken van de formulieren

1 2 ... 7 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.