Cyclingmaster - Giro-spel 2017 (oude Rondemaster)

« 1 2 3 4 5 6
BossaJr

Het Giro-spel van Cyclingmaster staat weer online op http://www.cyclingmaster.nl, ditmaal met geheel nieuwe website! Ik neem aan dat de toppers van afgelopen Vuelta er ook gewoon weer bij zijn?

Hier nog even de subleague-uitslag van afgelopen Vuelta!
1 Sastre’s Apostelen 66.977.498 24 -4 169
2 Team Kriekeljon 66.833.427 27 -12 245
3 De Laatste Stuiver 66.662.263 29 +10 9
4 Team Reyn Topfavoriet Top 10 Giro Top 10 Vuelta 64.724.087 69 +12 12
5 pirazzi’s team 63.879.575 87 -11 259
6 kokkie1975’s team 63.594.139 95 +14 40
7 Broodje Hesp 63.008.217 112 +0 162
8 Leopaupers Trek 62.898.523 117 -26 278
9 Peter Post Forever 62.876.378 118 -10 222
10 Silent Hill 62.230.097 142 +17 58
11 LottoJumbofanteam 58.707.610 238 +4 208

Voor de mensen die het spel nog niet kennen:
Dit is eenzelfde spel als het oude Rondemaster en later Tourcoach. Je kan elke dag opnieuw je 9 renners veranderen, waardoor dit spel spannend tot het einde blijft! Hierdoor is het bovendien ook veel minder een loterij (zoals Scorito), waar je met een ploeg met alleen maar Astana-renners het spel kan winnen.

Silent Hill

Topspel ! Ik ben er dus zéker weer bij.
De Vuelta was ervaring opdoen, nu proberen we er vol voor te gaan !

Wordt toch nog eens goed de uitleg lezen. Vooral het inschatten tot welke positie je renner rendabel is ... dat was soms wat zoeken.

BossaJr

Top! Ik heb een subleague aangemaakt:

Subleaguenaam: Wielerflits
Wachtwoord: wf2017

Je kan overigens na iedere etappe precies zien wat het resultaat was per renner op je teamprofiel. Of bedoelde je dat niet?

Laatst gewijzigd
Pantani 1

Alle poules zijn altijd weer een leuke puzzel, zal er zelf ook weer één organiseren !!

Peter Post Forever

Ik ben er weer bij

BossaJr

Top!
Hopelijk duiken Kriekeljon, de Laatste Stuyver en Team Reyn ook nog op, de komende dagen!

Reyn

Leuk spel. Speel weer mee

aardappeljager

Ik doe ook mee.

Chasse patate is mijn naam daar. Leuk dat jullie ook spelen. Wie is wie?

aardappeljager

Spelen jullie ook nog andere spellen? Ik doe mee met Scorito, maar dat is vooral vooraf leuk en minder tijdens de ronde

BossaJr

'@Chasse Patate: Ik doe zelf alleen maar mee met Cyclingmaster (en voorlopers). Vroeger ook wel eens Telesport spellen (zelfde concept als Scorito) gedaan, en heel lang geleden Tourmanager van Sportdreams.

Maar ik vind spellen waar je vast zit aan je renners voor de hele ronde teveel geluk-spellen, dus de laatste jaren doe ik alleen Cyclingmaster.

aardappeljager

'@sastre daar ben ik het wel mee eens.

De reden dat ik nog Scorito speel is dat dat het enige spel is dat een aantal vrienden van mij spelen

aardappeljager

'@sastre daar ben ik het wel mee eens.

De reden dat ik nog Scorito speel is dat dat het enige spel is dat een aantal vrienden van mij spelen

Klootje Kriekeljon

Ook van de partij, ook al ga ik gegarandeerd weer een dag of 2 vergeten in te vullen ;)

Klootje Kriekeljon

Ook van de partij, ook al ga ik gegarandeerd weer een dag of 2 vergeten in te vullen ;)

pirazzi

Mijn teamnaam heb ik veranderd in hjonge1, de naam pirazzi’s team is een beetje raar nu gezien de ontwikkelingen.

pirazzi

Mijn teamnaam heb ik veranderd in hjonge1, de naam pirazzi’s team is een beetje raar nu gezien de ontwikkelingen.

aardappeljager

Dat is een onverwachte winnaar vandaag.

Morgen direct een dag dat er verschillen gaan komen verwacht ik. Benieuwd naar jullie keuzes

aardappeljager

Dat is een onverwachte winnaar vandaag.

Morgen direct een dag dat er verschillen gaan komen verwacht ik. Benieuwd naar jullie keuzes

Sten86

Heb mij ook aangemeld, teamnaam: BCT

Sten86

Heb mij ook aangemeld, teamnaam: BCT

BossaJr

Morgen echt hartstikke lastig.. Ik denk een mix van goed klimmende sprinters en wellicht wel een paar aanvallers erbij. Als zelfs Matt White zegt dat ie een ontsnapping morgen ziet winnen, dan moet het morgen volledig van de twee Belgische ploegen komen. Ben benieuwd of Lotto Soudal en Quick-Step Floors de boel kunnen controleren morgen!

BossaJr

Morgen echt hartstikke lastig.. Ik denk een mix van goed klimmende sprinters en wellicht wel een paar aanvallers erbij. Als zelfs Matt White zegt dat ie een ontsnapping morgen ziet winnen, dan moet het morgen volledig van de twee Belgische ploegen komen. Ben benieuwd of Lotto Soudal en Quick-Step Floors de boel kunnen controleren morgen!

Silent Hill

Als Bora zijn trui wil houden, moeten ze ook aan de bak hé.
En we hebben gezien wie de snelste sprint reed ... dan zitten we toch al aan 4 teams die het op een spurt willen laten komen.

Silent Hill

Als Bora zijn trui wil houden, moeten ze ook aan de bak hé.
En we hebben gezien wie de snelste sprint reed ... dan zitten we toch al aan 4 teams die het op een spurt willen laten komen.

Klootje Kriekeljon

Ik denk dat gaat lekker, iets hoger de top 10 in. Nou niet dus.. ondanks de kleine verschillen wel een tegenvaller.

Maar het kwartje valt nu pas: dure renners nemen is altijd ongunstig tov goedkope, als ze niet scoren. DOH! OF zeg ik nu iets dat niet klopt? Anders kan ik het niet verklaren..

Laatst gewijzigd
« 1 2 3 4 5 6

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.