Cyclingmaster - Giro-spel 2017 (oude Rondemaster)

1 2 3 4 5 6
ivo001

Had gisterochtend nog snel Bennett vervangen voor Selig :S

Maar gaat niet slecht voor de eerste keer dit spel.

ivo001

Had gisterochtend nog snel Bennett vervangen voor Selig :S

Maar gaat niet slecht voor de eerste keer dit spel.

aardappeljager

We hebben 3 man in de top 10. Zeer netjes

aardappeljager

We hebben 3 man in de top 10. Zeer netjes

Klootje Kriekeljon

Vooral de leider gaat wel heel erg goed. Complimenten!

Klootje Kriekeljon

Vooral de leider gaat wel heel erg goed. Complimenten!

ivo001

Eerste dag verlies :(

ivo001

Eerste dag verlies :(

Klootje Kriekeljon

Heerlijk, weglaten Sbaragli + bewust uitstapje naar Tsatevich wordt beloond. Goedmakertje voor de waaierrit. Zat te twijfelen tussen weglaten Modolo of Sbaragli, achteraf had beiden gekund.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Heerlijk, weglaten Sbaragli + bewust uitstapje naar Tsatevich wordt beloond. Goedmakertje voor de waaierrit. Zat te twijfelen tussen weglaten Modolo of Sbaragli, achteraf had beiden gekund.

Laatst gewijzigd
BossaJr

Knappe gok hoor. Ik ken Tsatevich niet goed genoeg om daar op te gokken. Van Mareczko wist ik uiteraard wel dat ie nog geen klim van 2% aankan, en Nizzolo is ziek dus die had ik ook niet.
Maar wat was dan de reden om Sbaragli niet te kiezen vandaag?

Morgen echt lastige dag weer. Gaat Cannondale nu wel echt de koers controleren of wordt het toch weer de vluchters net als donderdag?

BossaJr

Knappe gok hoor. Ik ken Tsatevich niet goed genoeg om daar op te gokken. Van Mareczko wist ik uiteraard wel dat ie nog geen klim van 2% aankan, en Nizzolo is ziek dus die had ik ook niet.
Maar wat was dan de reden om Sbaragli niet te kiezen vandaag?

Morgen echt lastige dag weer. Gaat Cannondale nu wel echt de koers controleren of wordt het toch weer de vluchters net als donderdag?

Rahim Vlasblom
admin

Was vergeten mijn team aan te passen, maak een enorme duikeling in het klassement. Zal lastig worden het te herstellen.

Rahim Vlasblom
admin

Was vergeten mijn team aan te passen, maak een enorme duikeling in het klassement. Zal lastig worden het te herstellen.

BossaJr

Ik denk dat de vluchters vooruit gaan blijven vandaag.. Zeker als Cannondale een mannetje meeheeft zie ik DiData als enige om de vlucht terug te halen (voor Nathan Haas) .. En dat gaat ze niet lukken.

BossaJr

Ik denk dat de vluchters vooruit gaan blijven vandaag.. Zeker als Cannondale een mannetje meeheeft zie ik DiData als enige om de vlucht terug te halen (voor Nathan Haas) .. En dat gaat ze niet lukken.

Silent Hill

Even met het idee gespeeld om de 9 goedkoopste renners op te stellen.
Maak ik sowieso verlies, maar veel minder dan teams die voor de favorieten zou gaan, wat - als die laten lopen - winst betekent.

Uiteindelijk toch voor Yates en co gegaan. Mja.

Silent Hill

Even met het idee gespeeld om de 9 goedkoopste renners op te stellen.
Maak ik sowieso verlies, maar veel minder dan teams die voor de favorieten zou gaan, wat - als die laten lopen - winst betekent.

Uiteindelijk toch voor Yates en co gegaan. Mja.

Klootje Kriekeljon

Bossa geen groot geheim, gewoon verantwoord gokken aan de hand van uitslagen. Vandaag misschien weer helemaal fout.

Silent Hill geen gekke gedachte, heb daardoor ook andere keuzes gemaakt. Dat element verandert de taktiek voor dit spel toch wel aanzienlijk hoor.

Klootje Kriekeljon

Bossa geen groot geheim, gewoon verantwoord gokken aan de hand van uitslagen. Vandaag misschien weer helemaal fout.

Silent Hill geen gekke gedachte, heb daardoor ook andere keuzes gemaakt. Dat element verandert de taktiek voor dit spel toch wel aanzienlijk hoor.

pirazzi

Niemand opstellen is nog goedkoper, dat kost maar € 270.000,--

pirazzi

Niemand opstellen is nog goedkoper, dat kost maar € 270.000,--

BossaJr

'@pirazzi: nee hoor. Voor iedere renner die je niet hebt krijg je startgeldboete van €30.000. Renners goedkoper dan €600.000 betalen minder dan €30.000 startgeld. Dus Silent Hill kan beter renners als Jan Hirt, Owsian, Rota, Bialoblocki kiezen als ie zo min mogelijk wil verliezen.

BossaJr

'@pirazzi: nee hoor. Voor iedere renner die je niet hebt krijg je startgeldboete van €30.000. Renners goedkoper dan €600.000 betalen minder dan €30.000 startgeld. Dus Silent Hill kan beter renners als Jan Hirt, Owsian, Rota, Bialoblocki kiezen als ie zo min mogelijk wil verliezen.

pirazzi

Ja de 5% regel. De goedkoopste renners zijn denk ik begonnen met een waarde van 750.000. Nu zijn die 497.564. Het omslagpunt ligt bij 600.000, thnx.

1 2 3 4 5 6

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.