Online Cycling Simulator

1 2 ... 113 ... 133 134
Noud89

Je hebt mazzel, door die flauwekul van anonymous heb ik me zwaar overboden.

anonymous

Sorry... overigens heeft Andeby al eens 300 neergeteld voor een 24-jarige 230+ sprinter.

dustin

Een jaar manager nu. Binnenkort weer even naar divisie 5 om dan weer terug te keren naar divisie 4 denk ik. Het volgende doel gaat worden divisie 3 en talenten aftrainen.

dustin

goede dag vandaag!

1e overwinning van mij in divisie 4.
En dan ook nog met de enig overgebleven renner uit mijn start team.

Ben er blij mee.

Frank

Netjes

De_Rode_Lantaarn

Gefeliciteerd Dustin.
Het is dan ook niet zomaar een renner:)
Ik ben geen expert, maar volgens mij ga je aan De Neys nog heel wat plezier beleven.

Marakus

Controle vraagje, ik heb me nooit met Wildcards bezig gehouden. Ik dacht altijd dat de nummer 1 van het algemeen klassement en sprint klassement een wildcard kregen voor volgend seizoen. Maar klopt het dat (in ieder geval voor de Germany Tour) de nummers 1, 2 en 3 van het algemeen klassement een wildcard krijgen?

Frank

Ja, top drie van GC krijgt altijd wild card

BrokenChain

sprint klassement renners krijgen geen Wild card.

dustin

Ik heb een vraag over topvorm.
Topvorm voor een LO, volgens mij krijgt een captain daar dan 10% van mee, klopt dat?

BrokenChain

topform geeft de renner 10% bonus op zijn prestatie.

10% (bij een LO zonder speciale rol) van zijn prestatie gaat naar de captain ( bij 100% TS ) voor de SP FR en TQ stats.

Als ik het goed heb

Frank

Klopt.
Wordt er nog gespeeld?
Mijn Jesse De Laat heeft lekker een jersey binnengehaald in Cymru Taith. En hij kan niet eens tijdrijden!

dustin

ja, ik speel nog :)
en wel met ambitie om iets beter te worden

blijf enkel al een heel tijdje hangen in divisie 4
divisie 3 was dicht bij, maar al even wat mindere uitslagen

Lamme Frans

Ik doe bijna alleen tours en classics. Ik hoop mee te doen met Valparaiso. Ik moet nog even kiezen of ik voor SC of GC ga.

Verder wil ik graag in 15 verschillende tours top 9 halen voor de gouden achievement. Ik sta nu op 13. Voor zover ik weet is er nog geen enkel team met deze achievement.

Tossboom

Tijdje niet serieus geraced, na tijden eindelijk in 2e divisie en nu ben ik er klaar mee en ga weer racen. Iedereen is TF ready dus zal over een weekje ofzo wel weer in 1e zitten. Plan is om een cobble team naast de bestaande teams te starten.

Frank

O boy, kun je alvast vertellen waar je de top form van bijvoorbeeld Labuto gaat gebruiken? Dan hoef ik me voor die races in ieder geval geen illusies te maken...

Tossboom

Die spaar ik nog even op voor div 1, zolang je in 2 blijft geen issue dus!

Justin Case

Krijg nou niks, met een bescheiden jonkie win ik Savannah Criterium. En dat met een sprint 73 en cobble 78. Top form erbij. Dat wel.

Frank

'@lamme Frans: we misten vorig seizoen allebei net Valparaiso. Ik hoop dat we elkaar nu wel tegen gaan komen daar

@Tossboom: dank je. Hele opluchting!

anonymous

Ik ga ondertussen bijna te hard, 2 klassiekers gewonnen in korte tijd. Had verwacht ergens rond dag 80 div2 te bereiken, maar sta nu al op plaats 115. Ik wil nog wel de signup halen van Zyte GP, waarvoor ik Karemera in TF heb gebracht.

Laatst gewijzigd
Tossboom

Valparaiso wil ik ook meedoen. Niet voor het klassement wel voor wat ritten

BrokenChain

ik heb mijn eerste trainee in mijn nieuwe team net af en ben aan het wachten op de Oryx tour ( div 6)

Ab Normaal

Kut, Kangaroo inschrijving gemist. Dit blijft toch niet mijn spel. Ik kan gewoon niet altijd op uur en tijd online zijn, bah.
Nog 2 van de 24 plaatsen vrij.
Wanneer komen die ook alweer beschikbaar?

anonymous

3 dagen na het openen van de signup, dus 5 dagen voor de race begint.

Ab Normaal

OK, thanks. En dan exact op hetzelfde tijdstip, in dit geval 20.30?
Dus maandag 20.30 opening, nu donderdag 20.30?

1 2 ... 113 ... 133 134

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.