Ik twijfel of ik deze jongen zelf als hiller train of beter kan verkopen als 270+ cobble. Iemand een idee wat hij bij verkoop op zou leveren?
Name: Mats Bjelland
Team: Norway Norway
Birthday: Day 46
Top form ready
Average Skill: 31
Release value: 36.592
Potential:
CL: None
DH: Good
HL: Very good
SP: Average
FR: Average
CB: Incredible
TT: Small
TQ: Average
Bijna een jaar aan het spelen nu.
Weer net aan een nieuw seizoen begonnen.
Begonnen in divisie 11 en nu momenteel in divisie 4. Ik verwacht nog wel regelmatig wat te zakken en weer wat te stijgen. Divisie 4 is wel een kantelpunt voor mij. Haal daar wel wat punten, maar moet het meer van geluk hebben nu. Binnenkort verwacht ik te zakken naar divisie 5 en hoop daar weer wat goede resultaten te behalen. Dat kantelpunt heeft mijn team genoodzaakt wat wijzigingen door te gaan voeren. Tevens staat de ploeg versterken hoog op het lijstje. Het trainen van een aantal talenten en kijken of er wat versterking te halen valt.
De komende tijd staan er wel wat sprint races op het programma, waar ik het met mijn sprint ploeg wel van moet hebben.
Goed bezig Dustin!
Wat mij opvalt is dat je renners of oud, of jong zijn. Je hebt niet veel renners in de beste leeftijd, laten we voor het gemak 27-31 zeggen. Je zou kunnen overwegen om een paar renners van de hand te doen (de zeventien die je nu hebt is meer dan genoeg) en op zoek te gaan naar een sprint captain met een mooie leeftijd. Of je wacht tot Jostein Aune klaar is voor het echte werk of een andere renner die je gaat trainen, maar dat duurt nog wel een paar seizoenen.
'@Frank
bedankt
Ik ben me bewust van dat leeftijd probleem.
Maar wil eerst een goede basis hebben, zijn veel ouderen + wat talenten.
Komt ook door de financiele mogelijkheden, renners vd idealere leeftijd zijn een stuk duurder, vandaar dat het daar nog niet echt van gekomen is.
Het aantal renners is wel ruim, maar komt ook doordat ik graag een dubbel programma wil kunnen rijden zonder in de problemen te komen.
De komende tijd wil ik nog wat versterkingen en wat jobbers. Nu ben ik een nieuwe fase in gegaan waarbij vervangingen naar beter en met betere leeftijd is ingegaan. Zo hoop ik tzt naar een betere leeftijdsopbouw te gaan.
Ivan Demenok
Nation: Tajikistan
Birthday: Day 33
Experience: Level 4
Hire
This action costs 40.000 $.
Decline
Stats:
CL: None (33)
DH: None (25)
HL: None (33)
SP: None (43)
FR: None (32)
CB: None (26)
TT: None (28)
TQ: None (28)
Potential:
CL: Small
DH: None
HL: Incredible
SP: Very good
FR: Average
CB: Good
TT: None
TQ: Very good
Iemand interesse anders gaat ie tzt weg.
edit: Heel misschien dat ik er zelf nog mee aan de slag ga.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.