Online Cycling Simulator

1 2 ... 116 ... 133 134
petoi

Jammer dat er geen spamfilter zit op mijn inbox... :(

dustin

kan je een trainingspunt krijgen op een good skill en dan 80 bereiken, of is dan 79 het maximum?

weet iemand dat?

Ab Normaal

Ja, dat kan!

Ab Normaal

Hoe bereken je die 210+ punten die ik vaak zie in een trabsfer thread?
Ik heb nu een leuk talent. VG in CL en DH, Av in HL en FR.
Hoeveel pt + als klimmer is het dan?

Starlynk

Gaat om de belangrijke skills voor een klimmer (CL-DH-HL), FR wordt dan voor de vorm niet meegenomen maar voegt wel wat toe aan de tranferwaarde uiteraard.. En dan de minimale waarden van de potentials dus in dit geval 80+80+60 = 220+ climber.. Leuk talentje Ab! :)

Noud89

220, je gaat altijd uit van het minimale aantal punten op de skill. Dus VG = 80 en AV = 60. Dat tel je dan bij elkaar op en dan kom je dus uiteraard op 220.

Laatst gewijzigd
Noud89

Dat is een heel groot talent dus inderdaad kun je zomaar 200k+ voor krijgen.

Ab Normaal

Thx. Gaat ie zo op de TL.

Ab Normaal

Wel dikke fout gemaakt. Zat in de auto, dacht dat het day 1 was, niet gecontroleerd.
Hij is 21, overmorgen dus al 22. Domme fout, komt omdat ik e te weinig aandacht aan besteed.

Tossboom

Pff maar wat een talent. Daarmee maak je alles goed wat je ooit hebt gepulld. Gaat zeker meer dan 200k opleveren, afhankelijk van zijn startstats. Overigens wordt hij pas op dag 49 22. Als je tot dag 1 had gewacht was hij 20 geweest en wordt hij op dag 49 21.

Laatst gewijzigd
Noud89

Hij wordt wel pas 22 op dag 49. Maar normaal gesproken zou hij volgens mij 21 zijn geworden op dag 49 als je hem op dag 1 had gehuurd. Dus uiteindelijk verlies je er een jaar mee. Maar er schijnt een nieuw systeem te zijn waardoor leeftijd minder uitmaakt. Persoonlijk vind ik het wel een nadeel dat hij geboren is als Sprinter met al redelijke basis stats op SP/FR/TQ. Daardoor moet hij toch al rond de 47-48 maxen om zijn klimmerspotentieel op CL/DH/HL waar te maken.

Ik ga denk ik wel meebieden, maar ik ga niet tot 200+ verwacht ik, ook omdat ik financieel niet meer dezelfde portemonnee heb als een paar maanden geleden.

Ab Normaal

Tja, maar dat ene jaar kan best voor veel managers schelen denk ik.
Starting stats had ik gezien, hij is geen geboren klimmer, maar alles staat of valt toch hoe hoog hij maxed.
Gelukkig is zijn DH al redelijk hoog en is de hogere stats op sprint en niet op cobbles of zo. Wat extra sprint is nooit verkeerd :-)

Al een bod van 100k zie ik

Laatst gewijzigd
Noud89

Dat bod van 100k was van mij. En inderdaad, mogelijkheden genoeg om een goede renner te worden.

Kingstown

We zijn over fijne talenten aan het praten. Leuk! Eigenlijk het allerleukste deel van het spel aangezien het racen zelf niet zo boeiend is. Congratz Ab. Gaat je een hoop centen opleveren. Ben zelf ook weer eigen kweek aan het trainen momenteel die waarschijnlijk de top-10 worldwide beste HL-SP gaat halen als hij nog minimaal 7 punten bij wil trainen in de volgende sessies. Qua potentie kan het dus fingers crossed!

fvtende

Ik heb ook maar een threadje geopend. Best nuttige renner zit al een seizoen niet echt meer in het juiste team bij mij.

http://www.cyclingsimulator.com/forum/transfer/328534

anonymous

Hoe snel raakt Vejle - København gevuld? Ik heb college als de signup opent (14:20), maar 10 minuten later pauze (van het college). Kan ik het halen?
(Qua punten haal ik het waarschijnlijk wel, met de huidige ranking en het puntenverlies tot en met dag 7 zou ik nog net op 122 staan in de ranking.)

Laatst gewijzigd
Tossboom

Geen idee heb m nooit gereden. En die cobbler zal niemand kopen die is echt te slecht.
Dit is mijn nieuwe trainee. Veel geld betaalt en dus hoge verwachtingen.
Potential: 
CL: None 
DH: Small 
HL: Very good 
SP: Very good 
FR: Good 
CB: Average 
TT: Average 
TQ: Small 

Ab Normaal

Mooi talent Toss.
Nu hopen op hoge max.

Ab Normaal

Mijlpaal bereikt.
Voor het eerst in mijn bestaan gepromoveerd naar de tweede divisie.
Heel tijdelijk, want morgen verlies ik punten en kukel ik er weer uit, maar toch even 10k opgestreken 😀

BrokenChain

20k als het goed is

Ab Normaal

Nee, 10.
Local authorities noticed your team's positive development and decided to reward your team. You earned Local authorities noticed your team's positive development and decided to reward your team. You earned $10000$.$. 14:20

Ab Normaal

Voor de ervaren spelers: kan iemand mij uitleggen waarom mijn renner tweede wordt in de GP Lyon?
Parcours heeft dit profiel:
3-3-6-3-4-0-2-0

Mijn renner Bozovic tegen Hollants van de tegenstander, met deze stats:

Bozovic Hollants
Cl 32 26
Dh 32 26
Hl 92 79
Sp 74 31
Fr 30 60
Tq 56 33

Dp 79 67
Ts 91 90
Xp 4 1

Wat kan de reden zijn dat Bozovic verliest? Puur het vlakke?

Starlynk

'@Ab: Tsja, dat is lastig te zeggen omdat je niet weet hoe dat andere team reed.. Misschien had Hollants wel good/super legs? Dat kan een hele grote invloed hebben.. Daarnaast is het mogelijk dat dat team beter materiaal heeft, want ook de nodige procentjes kan opleveren. Daarnaast lijkt het er op dat hij betere knechten heeft, die sowieso een hogere team spirit hebben dan jouw knechten, wat ook een behoorlijk effect oplevert.

Lijkt me sowieso een goede tip voor jouw team om meer op je team spirit te letten want 67/68% is echt veel te laag.. Als je er voor zorgt dat je knechten altijd boven de 90% zitten, of toch in ieder geval boven de 80%, dan zul je zien dat je gemiddeld veel beter scoort.

BrokenChain

super legs?
jouw support ( neem aan allen hill helpers ) hebben wat laag TS (68 procent)
verder eventueel wind?
equipment

Laatst gewijzigd
petoi

Breakaway!

Enne TS van knechten altijd boven de 90% hoe doe he dat? Elke 2 wedstrijden een rit op BA? Constant 90% is bijna krankzinnig.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 116 ... 133 134

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.