Hij wordt wel pas 22 op dag 49. Maar normaal gesproken zou hij volgens mij 21 zijn geworden op dag 49 als je hem op dag 1 had gehuurd. Dus uiteindelijk verlies je er een jaar mee. Maar er schijnt een nieuw systeem te zijn waardoor leeftijd minder uitmaakt. Persoonlijk vind ik het wel een nadeel dat hij geboren is als Sprinter met al redelijke basis stats op SP/FR/TQ. Daardoor moet hij toch al rond de 47-48 maxen om zijn klimmerspotentieel op CL/DH/HL waar te maken.
Ik ga denk ik wel meebieden, maar ik ga niet tot 200+ verwacht ik, ook omdat ik financieel niet meer dezelfde portemonnee heb als een paar maanden geleden.
Tja, maar dat ene jaar kan best voor veel managers schelen denk ik.
Starting stats had ik gezien, hij is geen geboren klimmer, maar alles staat of valt toch hoe hoog hij maxed.
Gelukkig is zijn DH al redelijk hoog en is de hogere stats op sprint en niet op cobbles of zo. Wat extra sprint is nooit verkeerd :-)
Al een bod van 100k zie ik
We zijn over fijne talenten aan het praten. Leuk! Eigenlijk het allerleukste deel van het spel aangezien het racen zelf niet zo boeiend is. Congratz Ab. Gaat je een hoop centen opleveren. Ben zelf ook weer eigen kweek aan het trainen momenteel die waarschijnlijk de top-10 worldwide beste HL-SP gaat halen als hij nog minimaal 7 punten bij wil trainen in de volgende sessies. Qua potentie kan het dus fingers crossed!
Hoe snel raakt Vejle - København gevuld? Ik heb college als de signup opent (14:20), maar 10 minuten later pauze (van het college). Kan ik het halen?
(Qua punten haal ik het waarschijnlijk wel, met de huidige ranking en het puntenverlies tot en met dag 7 zou ik nog net op 122 staan in de ranking.)
Voor de ervaren spelers: kan iemand mij uitleggen waarom mijn renner tweede wordt in de GP Lyon?
Parcours heeft dit profiel:
3-3-6-3-4-0-2-0
Mijn renner Bozovic tegen Hollants van de tegenstander, met deze stats:
Bozovic Hollants
Cl 32 26
Dh 32 26
Hl 92 79
Sp 74 31
Fr 30 60
Tq 56 33
Dp 79 67
Ts 91 90
Xp 4 1
Wat kan de reden zijn dat Bozovic verliest? Puur het vlakke?
'@Ab: Tsja, dat is lastig te zeggen omdat je niet weet hoe dat andere team reed.. Misschien had Hollants wel good/super legs? Dat kan een hele grote invloed hebben.. Daarnaast is het mogelijk dat dat team beter materiaal heeft, want ook de nodige procentjes kan opleveren. Daarnaast lijkt het er op dat hij betere knechten heeft, die sowieso een hogere team spirit hebben dan jouw knechten, wat ook een behoorlijk effect oplevert.
Lijkt me sowieso een goede tip voor jouw team om meer op je team spirit te letten want 67/68% is echt veel te laag.. Als je er voor zorgt dat je knechten altijd boven de 90% zitten, of toch in ieder geval boven de 80%, dan zul je zien dat je gemiddeld veel beter scoort.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.