Online Cycling Simulator

1 2 ... 117 ... 133 134
Starlynk

Yes, elke week een breakaway voor alle knechten.. Al het materiaal dat comfort verhoogt uiteraard.. Zo min mogelijk transfers.. Het is behoorlijk veel werk + plannen, maar het is het zeker waard als je goede team mates hebt.. Maar goed, tussen de 80% en 85% is sowieso goed te doen volgens mij en dat is ook al een flinke verbetering t.o.v. 67/68

Ab Normaal

Ok, bedankt voor de tips!
Wind was er nauwelijks, mijn helpers waren zowel hill als pace setters.
Materiaal heb ik Odin wielen.

Ik zal dus meer gaan breakawayen.

Starlynk

Ik zou in een 3-3-6 race trouwens iedereen op hill helper zetten, tenzij ze echt voor geen meter kunnen hillen, maar dat zal het verschil niet gemaakt hebben. Vermoed dat je concurrent voornamelijk met leadouts heeft gereden

Tossboom

Ik denk dat het een breakaway win was. Maar TS is inderdaad erg belangrijk, maar ik ben al blij als ik het boven de 75 kan houden. Vooral een inury kan je voor langere tijd verneuken.

Starlynk

Ah ja, ik zie nu het nieuwsbericht met de breakaway.. Dikke kans dat die Hollandts op breakaway stond dan

BrokenChain

ik had in die race ook alles op hill helper gezet trouwens. TS is wel redelijk goed te managen en comfort verhoogt het maximale TS Wat je renners kunnen halen als ik het goed heb. Dus dan is het ook automatisch wat hoger als het in dezelfde staat is als nu.

Ab Normaal

Weet niet of die race reports kloppen, want volgens dat report was het een break away waarin Bozovic net verslagen werd in de sprint, maar Bozovic was gewoon captain.
Afijn, het gaat er mij om dat ik weer wat leer.
In ieder geval blijf ik nu voorlopig in divisie 3 en ik heb een doel gemaakt van Perm. Vrijwel al mijn renners zijn TF ready.

Starlynk

Die race reports moet je idd met een korrel zout nemen, maar als er gesproken wordt van een breakaway in het race report dan betekent dat dat minimaal een van de renners op breakway stond en een boost heeft gehad in het resultaat. Weet je nog steeds niet zeker of het inderdaad die Hollandts is geweest, maar het is best aannemelijk.

Tossboom

Ik snap nog steeds niks van die race engine. Op de een of andere manier lijkt Flat Road een soort turbo boost te geven aan bepaalde prestaties. Het valt mij vaker op. Ik snap niet dat Dodemaide al 2x op rij Oslo Rundtur wint. Het is een geweldige renner maar hij heeft een hill skill van 71. Het race profiel is 7 hill, 5 sprint en 5 flat road. Wind is verwaarloosbaar. In zo'n profiel zou hill duidelijk de belangrijkste stat moeten zijn en is het onmogelijk voor hem om in zo'n veld deze race te winnen, zelfs met superlegs. Zelfde geld voor Bergen die hij volgens mij vorig seizoen ook won. Ik zag het vorig seizoen ook bij Jesse de Laat bijvoorbeeld die erg goede resultaten haalt in niet-flat road races. Nu gun ik dat Frank Holwerda zeker, maar ik zou zo graag snappen hoe die engine werkt.

Iemand?

Rutgerca

Ik ben nog een beginner, maar wat is nou het best in bijvoorbeeld een sprintetappe? Iedereen als lead out, iedereen als teammate, wat is het beste?

BartolomeuzDiaz

Er zijn enkele types sprintraces, maar doorgaans zijn SP, FR en TQ het belangrijkst natuurlijk.

Een lead-out is vooral FR en TQ belangrijk. Voor sprintrace heeft teamMATE vooral FR nodig.

Frank

'@Tossboom:
FR is in mijn ogen de belangrijkste stat door de wind. Dus een FR renner heeft meer kans beter te presteren in een HL race dan andersom.
Daarnaast liggen 7 en 5 ook weer niet zover uit elkaar dat ik zou zeggen dat Royce daar niet kan winnen. Hij heeft goede hill support in het team, perfecte leeftijd en wellicht goede benen. Het kan zeker gebeuren.
Jesse behaalde de goede resultaten wel in TF, dit seizoen gaat het een stuk minder moet ik zeggen.

Frank

'@Rutgerca:
Leadouts komen in drie verschillende smaken:
LO1-FR>TT>TQ
LO2-TQ>FR>SP
LO Sprinter-SP>TQ>FR
Dus met de lead out rollen kun je prima uit de voeten in een sprint race. De teammate heb je niet nodig.
Welke leadout je gebruikt is afhankelijk van het raceprofiel en je renners.
Ben jij Anemaracing?

petoi

betaal je 105000 voor een renner maxed ie al terwijl je nog niet eens de helft van dat geld hebt uitgegeven aan zijn training. :(

Vraag me serieus af of ik hem wel 60p heb getrained.

Frank

Dat zou curieus zijn... Wel zuur zeg

petoi

Ik zou eerder spreken van bedrog dan.

Maar ik heb zijn beginstats niet opgeslagen dus totaal geen bewijs om mijn gevoel kracht bij te zetten.

Frank

Dan heb je niks nee. In het transferthread zie ik ook niks staan.
Je renner heeft nu 299 punten. 299-60=239. 239/6=29,875. In het transferthread staat average 30, dus dat spreekt elkaar niet tegen. Je hebt geen bewijs nee.

Frank

Ik heb zijn starting stats gevonden:
43 41 27 26 32 30 28 25 27 30

Tossboom

Kan dat wel 2 stats boven 40? Dat heb ik nog nooit gezien.

Frank

Eh klopt inderdaad. Het eerste getal is het seizoen dat de renner begonnen is.

Tossboom

Ah zo

petoi

Waar haal je die info vandaan?

maar 63p getrained dus. Had ik er liever 60 gehad :p

Laatst gewijzigd
Frank

Chilibot in de ocm chat.
Als je daar intypt:
cb pt 1081973
Krijg je die info over je renner

BrokenChain

soms mist die wat punten, want hij wordt niet altijd gelijk geupdated, maar pas bij races ( dacht ik )

Tossboom

Weet iemand of die newspaper en trainer kosten nou daadwerkelijk worden afgeschreven?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 117 ... 133 134

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.