Online Cycling Simulator

1 2 ... 118 ... 133 134
Ab Normaal

Trainer wel. Newspaper weet ik niet.

dustin

wat ik begrijp, wat ik merk .....
kosten trainer niet (vanaf juni 2017 als ik het goed heb)
al flink bedrag schuld, maar zal niet de enige zijn
kosten newspaper, heb twijfel daarover, kan zijn dat er om de zoveel weken een bedrag wordt afgeschreven, dacht dat er bij mij eens 1000 af was gegaan

De_Rode_Lantaarn

Beide doen bij mij al een hele tijd niets.
Net als bij dustin vanaf juni 2017.
De teller staat bij mij nu op 21,3k.
Ik ga maar gewoon door met uitgeven.

Ab Normaal

Overwinning vandaag in Vejle - Omegn.
Gepromoveerd naar Zyte division. En als bonus ook voor het eerst het beste team van Zuid-Afrika.
Heb zitten rekenen, ik verlies een heleboel punten de dag na inschrijving voor Cymru en dan val ik terug naar de derde divisie en Cymru begint net de dag na de inschrijving voor Perm.

Ik heb topform gespaard van mijn renners en ik denk dat ik die nu mooi ga gebruiken voor Cymru én Perm.
Kan ik die mooi rijden met een team in topform en daarna mijn twee oudjes van 37 en 35 lekker met pensioen sturen.
Ha, zou ik dit spel ooit nog leuk gaan vinden?

Laatst gewijzigd
anonymous

Ik zou niet te veel top forms tegelijk gebruiken. Voor Cymru wordt het lastig om het klassement te winnen (Suprunov komt HL tekort en Bozovic TT). Perm SC is ook wat makkelijker te winnen met een sprinter met een goede HL sidestat, maar Badani is nog erg jong en Abbeyhill erg oud. Suprunov zou het ook kunnen met een goede proloog. Wat zijn de huidige plannen?

Ab Normaal

Waarom niet teveel topforms tegelijk?

Ik weet niet zo goed wat ik met Badani aan moet eigenlijk. Maxte te vroeg en in een vlaag van verstandsverbijstering en teleurstelling heb ik hem naar het TT center gestuurd.
Abbeyhill en Burkhart wil ik topform gebruiken en daarna met pensioen sturen.
Bozovic is mijn heuvelkopman en suvajdic mijn sprintkopman.
Die wil ik zeker meenemen, Ibanez als mijn hill helper en dan Seprunov als LO1 en voor de proloog, Abbeyhill als LO2 en bedenk me dan net dat in de sprints Bozovic noodgedwongen moet gaan fungeren als LOS. Misschien dan toch maar Burkhart opofferen voor Zico als LOS.

Wat zou jij doen? Ik ben nog niet zo goed in dit spel. Kan Bozovic wel naar het TT center sturen maar weet niet of dat zinvol is.

Don Hamstre

Arthur maakt wel een kansje op Perm SC lijkt me. Met de SP-support die je kan bieden moet ie ook in de normale sprint stage kunnen scoren. Maar Suvdajic zou het ook kunnen als je genoeg hl-support meestuurt. Die heeft ook de betere leeftijd. Voor Cymru zou ik gaan stage-hunten, Bozovic maakt een kans op etappe-winst, met tt-center misschien ook op het podium, maar dan moet je heel veel mazzel hebben in de TT, weet niet of je daar het geld voor uit wil geven. Burkhart zou ik sowieso niet meesturen, zelfs in tf is ie minder waardevol dan je andere opties. Behalve als de wind opeens ontzetten hard is.

anonymous

Als er wind is, presteren de renners iets slechter, aan de hand van de eigen FR en de FR van de wind breaker. Het komt er dus (waarschijnlijk?) op neer dat het voordeel van de wind breaker afhangt van het verschil in FR met de kopman. Burkhart zou dan aan Suvajdzic geen enkel voordeel geven. Wel aan Bozovic, maar dan nog is 70 eigenlijk te laag voor een WB.

Ab Normaal

Kortom: Burkhart lozen dus en in plaats daarvan Arthur meenemen.

En wat vinden jullie van Badani? Wat zou in zijn algemeenheid een rol voor hem zijn?

Kingstown

'@Ab:

lo sp

M.i. de enige rol die echt bij hem past

Kingstown

Voor het eerst in vele seizoenen weer eens ingeschreven voor een Tour.

Was compleet gedemotiveerd afgehaakt met serieus racen vanwege die achterlijke game-engine. Wilde eens testen hoe mijn nieuwe monstertje van Dijk zou presteren in Cymru. Meteen weer genezen na het zien van het race report. Als Cymru voorbij is weer lekker terug in de trainingsmodus.

Your team participated in Welshpool - Bangor. Gerd van Dijk finished 3 rd as your best rider. You earned 12.000 $.

Eliasz Fija?kowski had an off day. Gerd van Dijk had an off day. Felicio Bacino had an off day. 12:00

Off day, off day, off day. Werkelijk alle lol aan het racen is weg door de gebruikelijke excessieve hoeveelheid negatieve events. Als je een game maakt waarbij de nadruk ligt op negativiteit, dan is het vanzelfsprekend dat die negativiteit vroeg of laat de boventoon in alles gaat voeren.

Tossboom

Je wordt wel 3e met een off day. Dat betekent dat je lachend wint zonder off day, de kwaliteit van je renner zou je toch wel weer moeten motiveren. Die kwaliteit is de enige reden dat je traint.

Ab Normaal

Klopt. De mijne wordt 11e met topform.
Hij is dus wel echt goed.

Tossboom

Ik werd vandaag 7e in topform met mijn beste renner. En als je dan ziet wat daarvoor eindigt. Snap ik er weer niks van. Weer al die hoge flatskill renners terwijl er bijna geen wind was. Zucht.

Kingstown

Your team participated in Newport - Cardiff. Dawid Antoszewski finished 4 th as your best rider. You earned 10.000 $.

Dawid Antoszewski had an off day. Eliasz Fija?kowski had an off day. Eliasz Fija?kowski suffered from a mechanical issue. Later on Eliasz Fija?kowski found himself struggling with yet another mechanical issue. Albert Hakkila had an off day. Felicio Bacino had an off day. 15:00

Your team participated in Newport ITT. Eric van Asseldonk finished 32 nd as your best rider.

Eric van Asseldonk had good legs during the race. Eric van Asseldonk suffered from a mechanical issue. Albert Hakkila had an off day. Felicio Bacino had an off day. 6:47

3 etappes met 12 negative events. Dat betekent gemiddeld 4 renners per etappe. Daar tegenover staat 1 positief event. Precies de reden waarom ik gestopt ben met serieus racen en blijkbaar is er nog steeds niets veranderd. Potentiële kwaliteit is niet echt motiverend als dat in de realiteit constant teniet gedaan word door een excessieve hoeveelheid negatieve events.

Ab Normaal

Bij mij heeft Seprunov topform. Jammer alleen dat ie een blessure oploopt net tijdens zijn topform.
En dat ie ook Perm tour rijdt waar mijn resultaat en al mijn topforms nu dus vernaggeld worden door het feit dat ik met 1 man minder rijd.

Ik heb hetzelfde als King. Ik blijf dit gewoon een ongelofelijk kut spel vinden. Het kost zoveel moeite om topform te triggeren en dan krijg je weer dit. Dat die ene renner geblesseerd raakt vind ik nog niet zo’n punt.
Maar waarom mag je een geblesserde renner niet vervangen voordat de koers begonnen is.
Dat is toch raar.

Topform van 4 man straks vernaggeld om 1 blessure die ik niet kan vervangen.
Dit is mijn derde poging geweest aan dit spel, en ik kan echt met de beste wil van de wereld niet verzinnen wat jullie hier nou zo leuk aan vinden in vergelijking met andere spellen.

Tossboom

Ja op dat soort momenten houdt het wel een beetje op. Iemand in topform met een blessure dat is echt de druppel. Gelukkig heb ik het zelf nog niet meegemaakt. Ik zou superblij zijn met 3e en 4e plaatsen met een offday. Daar zou ik juist motivatie uithalen, want stel dat je eens normal legs hebt....

Ab Normaal

En hij komt terug van de blessure precies 1 dag na Perm. De dag dat zijn topform eindigd.
En nogmaals, ik vind zelfs die blessure niet zo erg, dat kan gebeuren.
Maar dat ik zo'n renner niet van de startlijst af kan halen, wat in het normale wielerleven ook gewoon gebeurd, daar kan ik echt niet bij.
Dat heeft gewoon effect op de performance van al je andere renners. Dat vind ik echt bij de konijnen af.

Frank

Ik vind het een leuk spel, niet omdat het realistisch is, maar omdat je met de mogelijkheden en pechsituaties zo goed mogelijk om moet gaan.
Soms kun je enorme pech hebben, maar die kans is voor iedereen hetzelfde.
Het heeft denk ik niet heel veel zin om hier heel negatief te zijn over het spel. Als je het echt niet leuk vind kun je ermee stoppen. Maar het feit dat het je derde poging is geeft wel aan dat het je ergens trekt. Dan ben ik juist wel benieuwd wat dat is.

Ab Normaal

Omdat een door mij zeer gewaardeerd WF’er mij dit spel aangeraden heeft en veel tijd en moeite gespendeert heeft om mij het spel uit te leggen.

Wil dus niet zomaar stoppen.

Maar Frank, je moet toch op z’n minst toegeven dat dit zuigt?
Dat je een geblesseerde renner niet van de startlijst af mag halen heeft niets met pech te maken. Is gewoon een infantiele regel.

BrokenChain

als je in een tour zit gewoon niet op de profielen kijken en hem als water carrier instellen
dan wordt het TS van de andere renners niet geupdate.

Dat gebeurt alleen:
1. als jij zelf op een rijders profiel kijkt
2. 24 uur voor een nieuwe race ( dus niet een nieuwe stage ) waar je normaal van race break af gaat.

Ab Normaal

'@BC
En dan nog, dan mist mijn kopman toch gewoon een helper? Dit is mijn LO1. Die boost mist mijn kopman gewoon. En scheelt dan toch in zijn prestatie?

Laatst gewijzigd
anonymous

Werkt een wind breaker ook normaal bij een blessure? Er wordt gezegd dat echt alleen de FR van belang is (dus leeftijd, XP etc. niet).

Overigens is een wind breaker alleen echt voordelig bij een kopman met een lage FR.

BrokenChain

Ab je hebt inderdaad een water carrier ipv een Lo. Wisselen voor tours zou handig zijn, maar er helaas nog lang niet komen gok ik.

Windbreaker zijn ook handig voor captains met hoge fr, de afname van performance door wind bestaat uit twee delen dacht ik. Een Door eigen fr stat en een voor Windbreaker. Leeftijd maakt niet uit. Xp etc weet ik niet.

Frank

Het zuigt. Helemaal mee eens Ab.

1 2 ... 118 ... 133 134

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.