Online Cycling Simulator

1 2 ... 119 ... 133 134
Ab Normaal

Hoppa, en mijn volgende trainee maxed weer op 37. Ook dat is altijd laag en zorg weer voor frustratie. Wat een feest. Dit spel bezorgt mij echt geen enkel plezier, enkel frustratie. Klaar mee.
Na Perm zijn al mijn renners te koop.

Echt fantastisch zijn ze niet, maar mocht iemand interesse hebben in een renner dan hoor ik het wel.

Laatst gewijzigd
Frank

37. Erg laag. Jammer.

Ab Normaal

Het wordt steeds leuker:
Yefim Suprunov received an injury during the race. Yefim Suprunov was already injured when the race started. Yefim Suprunov rode the race in top form.

Hij was al geblesseerd, maar heeft nu een nieuwe blessure.
Hij komt nu niet morgen terug van zijn blessure, precies na Perm, maar nu 4 dagen later, precies als zijn topform voorbij is. #leukspel.

Tossboom

Verkoop je renners, stop er een tijdje mee en dan probeer je het na een paar maanden nog eens. Nu is het echt Murphy's law.

Ab Normaal

Was ik al van plan. Na de laatste etappe in Perm gaan ze er uit.
't was al mijn derde poging. het is iedere keer hetzelfde, ben er klaar mee. Een spel moet leuk zijn en je plezier geven.
Dit spel en ik zijn duidelijk niet voor elkaar gemaakt. Zal niet alleen aan het spel liggen want anderen beleven er wel plezier aan.

anonymous

Een maand stilte, nieuw record?

In elk geval ben ik er nog.

dustin

stand van zaken:

Het gaat goed met team dustin!
In seizoen 43 had ik heel veel verschillende renners die punten pakten voor mijn team.
Nu in seizoen 44 ben ik wat van tactiek veranderd en ook begonnen me wat meer te focussen op het in topvorm krijgen van renners. Daarnaast speel ik er ene uit als vaste kopman en die was dit seizoen heel succesvol. Het zat hem vaak ook wel mee, dus voor hem een geluksseizoen. Mogelijk volgt er een minder seizoen, hopelijk niet natuurlijk.
Eind van seizoen 43 (grotendeels doorgebracht in divisie 4) dacht ik dat ik wel wat zou gaan zakken, maar nee in seizoen 44 voornamelijk in divisie 3 gebivakkeerd.
mijn doelen voor seizoen 45: eigenlijk geen idee, had wat talenten om te trainen, maar nu die volledig getraind zijn (helaas over het algemeen te vroeg gemaxt) moet ik nieuwe doelen zoeken.
Ik kijk het even aan en zie wel.

BrokenChain

bijna weer div 11, kan ik weer 150k winnen in races

dustin

nieuwe ontwikkelingen op til!

Ik ben benieuwd wanneer en welke veranderingen er gaan komen in dit spel.
Ik hoop dat het ten goede gaat komen aan alle managers en niet dat de kapitaalkrachtige managers in het voordeel gaan zijn.

Don Hamstre

Als het goed is is dat het geval, omdat de insteek van Nick meer is om verschillende soorten renners een kans te geven om te kunnen winnen. Uiteraard moet de praktijk dat dan ook nog maar even bewijzen.

anonymous

Waar en wanneer heeft Nick iets aangekondigd?

dustin

als reactie:
http://www.cyclingsimulator.com/forum/suggestions/334239

De_Rode_Lantaarn

Redelijk seizoen gedraaid.
Het lijkt mijn beste te worden tot nu toe.
En mijn hoogste AV renner in topvorm voor de rest van het seizoen en begin volgend seizoen.

Benieuwd naar de plannen, maar de kosten voor de trainer mag hij vergeten wat mij betreft. :)
Ik vlieg dan de -/- in denk ik.
En ik loop achter op de training. Stom en eigen schuld natuurlijk.
Even niet trainen voorlopig is mijn doel.

Ik zal mijn talent met very good fr en average tq maar even in de feature houden denk ik.
Je weet maar nooit of hij van regen houdt.

Noppes

ah, hier is OCM ook knap dood zie ik.

Noppes

Verrek. Geband worden zonder echt de regels te overtreden. Kan allemaal.

BrokenChain

gebanned?

Starlynk

"zonder ECHT de regels te overtreden" klinkt wel alsof er iets niet helemaal zuivere koffie was ;) Maar een ban is wel een flinke straf. Mag hopen dat het om wat meer gaat dan om die tijdrijder die voor de helft van de prijs verkocht was?

BrokenChain

nee het gaat alleen om die deals lijkt het

Starlynk

Net die hele thread Beneficial Deals ook gelezen... wat een drama van beide kanten.. ga daar voor de rest geen tijd aan verspillen :p

BrokenChain

Het hele probleem met die beneficial deals is, is dat Nick maar heel af ten toe actief is en als je dan net dan een deal maakt waar andere wat jaloers op zijn ben je het haasje. Anders wordt er wel veel gepost, maar gebeurt er niks.

Starlynk

Ja klopt, maar in veel andere gevallen is het niet zo zwart-wit.. In dit geval was het toch vrij duidelijk dat Noppes wist dat ie beneficial deals aan het maken was :p

EDIT: en overigens kan ik uit eigen ervaring zeggen dat er ook zeker naar andere meldingen van mensen wordt gekeken. Heb ook nog PM's gehad van Don over een of andere 190 sprinter/cobbler die ik zonder post had gekocht ;)

Laatst gewijzigd
Tossboom

Ik vind het jammer dat Noppes gebanned is, omdat hij toch altijd voor wat reuring zorgt. In dit geval is er echter geen jury aan te wijzen die hem niet schuldig zou bevinden en ja daar hoort ook een straf bij.

Don Hamstre

Ik vind het ook jammer dat Noppes gebanned is, al was ik echt heel boos op hem. Ik ben geen fan van Nicks verschroeide aarde optreden, maar waarschijnlijk was het in dit geval ook de enige optie.
De ban ging idd niet alleen om de deals, maar de volledige uitleg gaf Nick toch echt mooier dan ik kan. :p

petoi

Nick zijn advocaten precisie laat hij nooit blijken op OCM he?
Hij redenatie zit een fout, dat zou hem in zijn werk opspelen.

BrokenChain

gewoon willekeur wat mij betreft, het is maar net hoeveel zin Don en Nick er in hebben (of hoeveel tijd).

http://www.cyclingsimulator.com/?page=Rider%20Profile&id=1009337 werd verkocht voor 400k naar Andeby en in het beneficial topic werd door meerdere teams (o.a. Noppes en NCCC ) gezegd dat ze daar ook wel 800k voor zouden bieden. De "overbids" nu waren minder dan 2x de verkoopwaarde en een stuk minder dan 800k. Toen is er niets gebeurd.

Die deal van EricV/Snooman die 1,25 miljoen voor een renner neer wilde leggen die hij echt graag wil zou te beneficial zijn. Maar waarom? Het verkopende team wil er alleen voor de echte hoofdprijs van af en Snooman wil hem graag, nou dan is dat toch prima? Het zou niet om market value moeten gaan maar om het beschermen van beginnende teams en echte gevallen van vriendenteams bevooroordelen.

1 2 ... 119 ... 133 134

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.