Dat is afwachten, dat is een beetje aftasten hoe het er aan toe gaat.
Heb er ook even tijd voor, de eerste dagen zak ik nog niet naar een lagere divisie, wat wel zal gaan gebeuren overigens.
De eerste races in divisie waren niet echt op het lijf geschreven van mijn team.
Maar in de eerste sprint gelukte me het toch, een top 9. Had het niet verwacht, veel sterke renners, en toch nogal wat in topvrom. Race was ook wel goed geschikt voor mijn team, maar dat het lukte met gewone benen geeft hoop voor de toekomst al zal ik al blij zijn als het zo af en toe gaat lukken.
Zo, maar weer eens omhoog halen.
Heb vandaag een bod gekregen van 775k op Mukhtar. Veel geld, maar ik houd hem liever zelf. Is overigens nog niet gemaxt, ga nog TT trainen en dan hopelijk een keer Volta rijden, anders wellicht Valparaiso of Norway.
Edit: toch wel overall maxed. Gelijk TT center dan maar.
Mooie renner! Maar er worden wel heel absurde bedragen neergeteld voor klimmers met een beetje sidestats (en dus hoge max).
Het is wel heel lucratief om 200+ klimmers met average FR en small TQ te trainen.
Seizoen gaat trouwens wel lekker: 5 jerseys, 1 trophy en een cup. En ook nog een kans op het Wereldkampioenschap.
Nog niet gemaxed? Wat lekker zeg!
Als je zelf van de renner wilt genieten zou ik hem inderdaad niet verkopen, maar wat een geld inderdaad...
@Lamme Frans: jij gaat inderdaad wel erg lekker. Al heb ik altijd wel het idee dat jij meestal wint wat je wilt winnen.
Ik ben blij dat ik in Top Division zit, maar het is wel een beetje een kleurloos seizoen.
Heb iets uitzonderlijks gedaan, ik heb geboden op Klinjstra. Als ik hem inderdaad ga kopen laat ik de pure Youth Academy strategie los wat ik al heel lang doe. Maar op deze manier zou ik wel kunnen bouwen aan een beter team.
Volgens mij ben je ook een van de laatste der mohikanen toch, tenminste uit de Youth Academy Challenge.
Ik zit zelf nu in divisie 5. Er was nog een ander vietnamees team dat gepakt is met cheaten, dus het nationale team kan ik wel even vergeten.
Beetje trainen en dan hopelijk op naar divisie 4.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.