Online Cycling Simulator

1 2 ... 123 ... 133 134
Ab Normaal

Thanks!

dustin

'@Ab Normaal
45k wil ik wel bieden

Ab Normaal

Prima, dan huur ik 'm wel.
Wil je dat ik 'm zo veel mogelijk laat racen op break away?
Ik maak wel even een topic aan in de transfer forum.

dustin

het gaat heel goed momenteel (terugslag zal nog wel komen)

team dustin
plek 39 - 1864 punten

Name: Jostein Aune
Team: Norway Norway
Age: 25 years
OCM Tour Rank: 8 th
OCM Tour Points: 1208

doelen voor dit seizoen:
iets op mijn palmarès krijgen
na een pauze wederom wat talenten trainen

Frank

Jij gaat lekker zeg! Jij hebt mij in ieder geval al bijna ingehaald.
Ik ben benieuwd hoe het in Top Division gaat.

dustin

Dat is afwachten, dat is een beetje aftasten hoe het er aan toe gaat.
Heb er ook even tijd voor, de eerste dagen zak ik nog niet naar een lagere divisie, wat wel zal gaan gebeuren overigens.
De eerste races in divisie waren niet echt op het lijf geschreven van mijn team.
Maar in de eerste sprint gelukte me het toch, een top 9. Had het niet verwacht, veel sterke renners, en toch nogal wat in topvrom. Race was ook wel goed geschikt voor mijn team, maar dat het lukte met gewone benen geeft hoop voor de toekomst al zal ik al blij zijn als het zo af en toe gaat lukken.

dustin

http://www.cyclingsimulator.com/?page=Ranking&type=Riders&nation=&all=

2e momenteel :)

Ik val van de ene verbazing in de andere, onbegrijpelijk.
Dat een renner zonder incredible of very good dit kan bereiken had ik niet verwacht.
Uiteraard ben ik er heel blij mee.

petoi

Een 220+ sprinter die hoort gewoon in topdivisie thuis als je dan gaat racen in lagere klasses dan je win al snel en dat tikt dan wel erg aan. Zeker met jouw team van topsprinters dan één kaart trekt.

dustin

wederom in divisie 1 :) zal wel tijdelijk zijn ………...
Het beviel me wel in divisie 2, het een en ander aan het uitproberen geweest, ook regelmatig is een ander opgesteld als captain.

komende doelen:
-Nederlandse Tour
-een goed frame

Laatst gewijzigd
De_Rode_Lantaarn

Weinig doelen hier eigenlijk.
Ik zit nu in divisie 3. Beetje van onderen en er komt puntenverlies aan dus naar boven kijken doe ik maar even niet.

Vooral trainen wordt het hoofddoel voor de rest van het seizoen en volgend seizoen.

dustin

website niet bereikbaar:
ben ik de enige die er last van heeft?

edit: werkt al weer

Laatst gewijzigd
Tossboom

Server problemen. Werkt nog steeds maar half.

Frank

Heb er ook nog last van.

dustin

vraag: injury en tour

als een renner hersteld tijdens een tour, hoe werkt dat dan?
zie er nu ene die in de eerste rit geblesseerd was en in de tweede rit (hersteld) 36e wordt

nu vraag ik mij af hoe dat zit met tactiek, kan de taktiek dan weer ingevuld worden?

Tossboom

Je kunt de tactiek toch aanpassen voor elke stage..

dustin

Ik bedoel degene die rit 1 geblesseerd is geweest.
heb dat zelf nog niet aan de hand gehad,
werkt die tactiek dan in rit 2?

Tossboom

Ik snap je vraag niet. Als je een blessure hebt in rit 1 zet je die meestal als watercarrier, tenzij het een tijdrit is. Dan zet je hem voor rit 2 als hij niet meer geblesseerd is weer als TM of LO of CPT.

Laatst gewijzigd
dustin

thanks, duidelijk

Don Hamstre

Ik gooi het topic maar eens omhoog zodat iedereen die vanwege de Tour een wielrenmanager spel zoekt ook het leukste spel van allemaal weet te vinden. ;)

Lamme Frans

Goeie!

anonymous

Zo, maar weer eens omhoog halen.

Heb vandaag een bod gekregen van 775k op Mukhtar. Veel geld, maar ik houd hem liever zelf. Is overigens nog niet gemaxt, ga nog TT trainen en dan hopelijk een keer Volta rijden, anders wellicht Valparaiso of Norway.

Edit: toch wel overall maxed. Gelijk TT center dan maar.

Laatst gewijzigd
Lamme Frans

Mooie renner! Maar er worden wel heel absurde bedragen neergeteld voor klimmers met een beetje sidestats (en dus hoge max).
Het is wel heel lucratief om 200+ klimmers met average FR en small TQ te trainen.

Seizoen gaat trouwens wel lekker: 5 jerseys, 1 trophy en een cup. En ook nog een kans op het Wereldkampioenschap.

Frank

Nog niet gemaxed? Wat lekker zeg!
Als je zelf van de renner wilt genieten zou ik hem inderdaad niet verkopen, maar wat een geld inderdaad...

@Lamme Frans: jij gaat inderdaad wel erg lekker. Al heb ik altijd wel het idee dat jij meestal wint wat je wilt winnen.

Ik ben blij dat ik in Top Division zit, maar het is wel een beetje een kleurloos seizoen.

Heb iets uitzonderlijks gedaan, ik heb geboden op Klinjstra. Als ik hem inderdaad ga kopen laat ik de pure Youth Academy strategie los wat ik al heel lang doe. Maar op deze manier zou ik wel kunnen bouwen aan een beter team.

BrokenChain

Volgens mij ben je ook een van de laatste der mohikanen toch, tenminste uit de Youth Academy Challenge.
Ik zit zelf nu in divisie 5. Er was nog een ander vietnamees team dat gepakt is met cheaten, dus het nationale team kan ik wel even vergeten.

Beetje trainen en dan hopelijk op naar divisie 4.

Frank

Grappige is dat Nobodies hetzelfde doet en precies evenveel punten heeft gehaald als ik :)

Je moet voortaan meteen alle goede Vietnamezen opkopen.

1 2 ... 123 ... 133 134

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.