Online Cycling Simulator

1 2 ... 124 ... 133 134
BrokenChain

Ja, als ze er zijn. De enige andere goede zit bij Fissa met een RV van 200.000 en pas 25 jaar.
De prijzen zijn tegenwoordig ook zo hoog omdat AV52+ renners tot hun 35e of zelfs 39e nog gewoon nut hebben. Dat zie je ook bij Team Dustin en Delion.

BrokenChain

Maak het niet te gek he Lamme Frans.

Frank

Hij maakt het veel te gek...

Tossboom

En dit keer ben ik de dupe. Niet leuk. Maar ik gun het je zeker wel Lamme!

Lamme Frans

Bedankt gasten! Ik heb goed gepland dit seizoen en als ik ergens een doel van maak ben ik meestal wel goed voorbereid. Maar ik moet zeggen dat ik weinig echte tegenslagen heb gehad. Er waren een paar cruciale momenten in het seizoen en toen zat het net mee of had ik geen pech in de vorm van off days, mechanicals of blessures.

Montelbano: Team Matrix vergeet in te schrijven.
Normandie: Win ik op 10 seconden van nummer 2
Volta dlP: Win ik op 3 seconden van nummer 2; was erg close met HogBay
Don Cup: Was ook erg close en wordt beslist door een goed race report in de laatste etappe
Wereldkampioenschap: Was een van de 3 grootste kanshebbers, maar bijv. Tossboom had hem net zo goed kunnen pakken. Voor Tossboom zuur want die heeft er al best vaak net naast gegrepen.

@Frank: Met een Youth academy challenge ben je zo afhankelijk van die feature. Het is al bewonderenswaardig hoe ver je bent gekomen. Vorig jaar boven de 3000 punten en dit seizoen handhaaf je je keurig in de top divisie tussen de beste managers van het spel. Ik snap dat je wel weer een keer wat anders wilt. Met Klinjstra blijft je team well all Dutch!

Laatst gewijzigd
Lamme Frans

Even iets heel anders. Ik vond dat Bermuda project (en nu het Mongolië project) van Hogbay c.s. altijd wel gaaf. Kunnen we niet iets soortgelijks doen? Ik had gehoopt in Duitsland iets op gang te brengen, maar daar krijg ik niemand enthousiast en doe ik het alleen. Daarom overweeg ik van land te gaan wisselen.

Wat ik er voor wil doen:
- Talenten uit feature trainen, ook als ze net wat minder zijn (vanaf 190+ of 180+ met sidestats)
- Scouten

Ik wil me wel ergens bij aansluiten, of samen met anderen iets geheel nieuws starten.

Laatst gewijzigd
Tossboom

Ik was al blij met 2e gezien mijn belabberde voorbereiding en gemiddelde TS van 65 denk ik. Volgend seizoen nog maar eens proberen.
Ondertussen heb ik best oren naar een nieuw project of uitdaging. Met een beetje je best doen kom ik wel weer bij de beste 5, maar verder toch niet. Dat plannen voor cups en trophies heb ik geen geduld voor dus ik denk graag mee over een landenproject.

BrokenChain

Chili, Alpine, Andeby en MarkProTem doen iets soortgelijks voor Taiwan. Misschien kan je je daar bij aansluiten, al doen zij niet alle 180ers trainen volgens mij. Je hebt denk ik wel een aantal teams nodig,want ook met 4 teams gaat het nog niet zo hard.

Je zou ook Nederland weer groot kunnen maken, allemaal B-spul las ik in het forum waar de NLe teammanager werd afgezet.

Tossboom

Haha ja dat was de beste NT manager ooit..
Alleen van land veranderen zoals zij doen is geen bal aan. Zij trainen ook geen locals, wat is het nut dan.

Frank

Ik heb mezelf aardig verbonden aan Nederland en wil dat ook wel zo houden, blijft toch mijn landje.
We zijn natuurlijk geen B-landje, maar ik hou het ook een beetje bij en we dreigen een beetje te worden ingehaald door België (niet qua NT, maar wel qua renners) en ook Spanje en Engeland komen steeds dichterbij. Als we als Nederland het beste land willen blijven, zou het goed zijn als er (nog) meer goede Nederlandse renners bij komen. En ook best haalbaar met de talent feature, want ik heb inmiddels toch 6 renners (gehad) die in het NT hebben meegereden.
Dus ja, we kunnen Nederland weer groot maken :)

Frank

PS. Die Richard van DZWF biedt al 410k voor Klinjstra (zit hij ook op dit forum?). Ik heb natuurlijk geen enkele ervaring met transfers de afgelopen jaren, maar dat lijkt me al meer dan voldoende voor hem. Wat vinden jullie?

BrokenChain

Pff wel pittig voor een 29 jarige. Maar als ik naar de teams van Delion en Team Dustin kijk dan gaan zulke goede renners ook lang mee.

Frank

Ik denk dat ik nog maar even bij mijn Talent feature blijf...
Begin nu net met training van 190+ hill sprinter (250 SARS) :)

BrokenChain

hehe talentje. Ik ben bezig met een 180+ hill climber met Good TT.

Frank

Succes met That!

$kedel

Ik probeer mijn sprintkopman nog wat beter te laten renderen maar dit wil nog niet helemaal lukken.
http://www.cyclingsimulator.com/?page=Rider%20Profile&id=1129999

Ik heb mijn trein wel redelijk op orde denk ik zo en misschien/waarschijnlijk gewoon nog een iets betere kopman nodig voor divisie 1/2..
Ik baal een beetje van mijn ultieme poging om hem nog in CB te trainen, waardoor hij nu wel 289CB punten heeft maar wel op 66CB is gemaxed met zijn Good CB potentieel.
Ik zag wel dat er een periode is geweest waarin zulke renners met de nodige ondersteuning juist behoorlijke resultaten haalden in CB-races maar ik vrees dat die tijd voorbij is.

Spijtig dat de Bondscoach is afgezet.. ik ken hem persoonlijk en wil er niet veel meer over zeggen dan dat ik het geen verrassing kan noemen hoe hij het met de beste intenties heeft verkloot.

BrokenChain

Volgens mij is jouw kopman nog redelijk jong voor de hogere divisies.
Verder is volgens chilibot op de chat zijn XP wat achter ( ongeveer 13 races ) op het gemiddelde van zijn leeftijd.
Je support is wat divers, misschien wat meer met andere rollen LO1 of LO2 proberen? Maar daar kunnen anderen meer over zeggen.
Je kan nog redelijk goedkoop je hele team 1,8% betere performance geven door de SE mechanic te upgraden.

petoi

hmmm als dat soort mannen al niet meer kan scoren in topdivisie dan snap ik wel waarom ik nu zo af en toe uit div1 zak.

Wel raar jaar of 5 geleden waren dat soort renners een zeldzaamheid in het spel. een renner boven 210p in zijn primaire stats was een topper. Nu zijn er niet meer teams dan toen, maar het aantal renners is kwalitatief dan echt heel erg omhoog gegaan, wat dan heel raar is aangezien het aantal gegenereerde renners gekoppeld is aan het aantal actieve teams (teams met punten).

De talentfeature zou een deel kunnen verklaren ware het niet dat die van mij pas 2 echte talent heeft gespuwd (200+) in ongeveer 100 talenten.

$kedel

Ja de xp is wel een probleempje, daar heeft Team chili als manager van taiwan me ook al op gewezen:)
Er zijn niet echt genoeg sprintkansen(hoge TQ sprints sla ik al snel over) om hem genoeg wedstrijden te geven en ik laat hem verder te weinig racen om dit op te vangen.
Ik heb een goedkope CB renner gekocht om hem wat meer in CB races in te kunnen zetten en blijf rustig doorscouten in de hoop nog wat mooie CB talenten te vinden.

"Je support is wat divers, misschien wat meer met andere rollen LO1 of LO2 proberen?"
Snap niet precies wat je hiermee bedoelt.. Ik gebruik in ieder geval idealiter Hooser(losp), Skeggison(lo2), Olsson(lo1)
Huiting, Houdek en Alkorta heb ik als reservetrein en voor evt afwisseling als anderen een druk programma hebben of gewoon de TS niet hebben.

"Je kan nog redelijk goedkoop je hele team 1,8% betere performance geven door de SE mechanic te upgraden. "

Dat is wel goedkope winst inderdaad, ik moet sowieso nog eens investeren in materiaal aangezien ik alleen nog maar TT spul heb.

@petoi
Denk dat het voor FR races nogsteeds wel een topper is, maar de races met een hoge TQ zijn er helaas iets meer en dan leg je het toch al snel af tegen vergelijkbare renners(SP+FR+TQ) die wat meer punten in TQ hebben.

Laatst gewijzigd
Frank

Als mijn renner (http://www.cyclingsimulator.com/?page=Rider%20Profile&id=1078092) enigszins kan scoren in CB wedstrijden (TvA bijvoorbeeld) zonder CB support, kan deze renner dat ook wel. Het is echt een kei van een renner. En inderdaad genoeg FR races waar hij het goed kan doen.

Een bondscoach afzetten is trouwens inderdaad niet leuk, maar wat mij betreft wel de beste oplossing in dit geval.

$kedel

Ah kijk, die renner was ik nog niet tegen gekomen maar dat geeft hoop. ;)

Ja er zat niets anders op hoor, ik heb hem ook in geen jaren gezien hoor maar weet dat zijn situatie nogal lastig is.

Lamme Frans

Nog meer animo (behalve Tossboom) om te verhuizen naar een of ander exotisch land? (kan ook Viet Nam zijn om BrokenChain te helpen)

Frank

'@$kedel, ik hoop in ieder geval dat hij niet het plezier in het spelletje hierdoor kwijt raakt

BrokenChain

Heeft zich onlangs nog ingeschreven voor meer races volgens mij. Dus het valt misschien mee. Een bondscoach afzetten is nooit leuk, vooral niet voor de bonds coach. Ik heb net even het topic gelezen van S49 en het lijkt alsof hij er gewoon te weinig tijd in stopt. Als je ook constant " te snel klikt " terwijl je je al heel vroeg inschrijft heeft dat ook meer met onwil dan onkunde te maken volgens mij ook omdat hij toegeeft te snel te klikken en niet zegt dat hij maar weinig tijd heeft o.i.d. Maar goed, hoop ook dat hij wel gewoon blijft spelen, het aantal actieve managers daalt al langzaam volgens mij en misschien kan hij dan met meer ervaring revanche nemen in de toekomst.

Frank

Lekker stil hier.
Heeft iemand zin om te helpen met Survivor? Ik kan wel wat hulp gebruiken :)

1 2 ... 124 ... 133 134

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.