Team Sunweb 2018

1 2 ... 13 ... 18 19
xistnc

Een fusie tussen Sunweb en Bora, dus?

Sajarano

Op 17 augustus meldde Sunweb dat ze binnen een week met een mededeling zouden komen omtrent versterking. Het is nog steeds oorverdovend stil. Waar blijft het verlossende woord?

S. Morgenstern

Hebben ze een week genoemd als termijn?

Sajarano

Ja, Sunweb schijnt dit letterlijk zo gezegd te hebben tegen de NOS, die n.a.v. het vertrek van Ten Dam contact had opgenomen, als ik dat mag geloven. Zie https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/algemeen-nieuws/183912/sunweb-komt-met-geruststellend-bericht-verzekeren-dat-er-versterking-op-komst-is

GP Blanco

Volgens Wuyts is Sunweb geïnteresseerd in Jasper Philipsen.

Goede renner maar niet het profiel dat ze nodig zouden hebben.

Adrianus en Patrick

Ik vraag mij wel af wat Ten Dam en Geschke bij CCC gaan doen ?
Welke kopman gaan ze voor rijden of gaan ze een anoniem slot van hun carriere in.
Zeker voor LTD.. hij wint NOOIT wat en is 38 jaar

JANTHEMAN

Curvers nog een jaar door

KJP

gelukkig, nu wint tom volgend jaar gewoon de touur.

kelderfan

Ja, dat is de lang verwachte versterking.

user26776

Yep, de titels in de grote rondes zijn binnen , Sky kan thuis blijven

Sajarano

Je zou er bijna melig van worden 😄 Maar serieus...ik begrijp niet dat het zo lang moet duren bij Sunweb. Iedereen is aan het inslaan. En wat ik helemaal niet begrijp is de opmerking van Tom Dumoulin ‘ik weet er niks over te zeggen, ben maar in loondienst en ben er niet bij betrokken’. Dat zou de limit zijn als dat waar is. Ik hoop dat hij bedoelt ‘ik MAG er niks over zeggen’, maar zeg dat dan gewoon. Die club is net zo schimmig en gesloten aan het worden als Apple, ondanks dat zogenaamde verhelderende inkijkje (filmpje) dat de ploeg na de Tour heeft gepost. Ik ben er zelf geen sikkepit wijzer door geworden. De tijd van de echte mooie inside docu is ook alweer heel wat jaren geleden.

tendam

Ze geven natuurlijk een beperkt inkijkje, want als je een paar keer teveel 'hup' en 'kom op' roept wordt dat je nog jaren nagedragen.

Ze kunnen echt wel een goede ploeg op de been brengen voor één grote ronde, maar zodra er iets met Oomen of Kelderman gebeurt zijn ze gelijk in de aap gelogeerd. Roche heeft dat niveau niet, Dombrowski leek het ooit te gaan krijgen maar dat is inmiddels ook al jaren geleden.

Sajarano

Ha ja, daar heb je een punt! 'Toppie toppie' kennen we nu allemaal wel ;-) Maar ik ben zelf vooral voor transparantie, zonder dat je je als ploeg helemaal in de kaarten laat kijken natuurlijk. Zoals het nu bij Sunweb gaat kan me maar weinig bekoren. Ik mis het verhaal en de visie en vanuit de ploeg en renners (Dumoulin) komen soms tegenstrijdige berichten. Ik zeg overigens niet dat dat bij alle andere ploegen beter is, maar ben bijv. wel heel erg content met hoe TLJ het aanpakt. De opbrengsten van een langere termijn visie en beleid, na jaren relatieve armoede, die ook wordt verwoord, worden nu zichtbaar en dat is erg fijn om te zien. Wat een leuk ploegje is dat aan het worden!

Laatst gewijzigd
user26861

Zou Moscon een optie zijn om te halen? Of past hij te slecht in het profiel als zuid-europeaan?

Johnny7

Ik denk dat hij eerder slecht past in het profiel als racistische agressieve klootzak! Daarnaast zoeken ze klimmers en Moscon is nou niet iemand die bij je blijft tot de finale.

Javier

'@Joeri

Ik denk dat hij eerder door zijn gedrag slecht in het profiel zou passen

kelderfan

Volgens AD is de transfer van Roche nu rond.

Jean Dumas

Gek dat ze er hier nog geen artikel aan gewijd hebben. Reactie Sunweb laat op zich wachten, zo leest het. Heel schimmig allemaal, maar goed gedaan van het AD.

leegloper

Ik vraag me ook af waar het artikel blijft. Ik had al 80 reacties verwacht. Zonneveld is opvallend positief over Roche in het artikel. Hij werd 5 jaar geleden 5de in de Vuelta. ok. Toch een tijdje geleden.

Romāns Vainšteins

Roche in vorm, volledig dedicated, is een prima vervanger voor het gat dat Geschke heeft gelaten. Wel is het zo dat de beste man veel gekwakkeld heeft de laatste tijd, blijft hem dat bespaard zijn ze 1 tree hoger alvast.

Jean Dumas

Ik had bij aanvang van de transferperiode gegokt op Tejay, een jongen die best overtuigd kan worden van het feit dat hij in de Tour voor Tom moet knechten. Dan heb je ook een dubbelganger voor Wilco, die daardoor meer lucht krijgt.

Jean Dumas

https://www.ad.nl/video/roche-wil-dumoulin-helpen-met-het-winnen-van-de-tour~p48898

Het AD heeft Roche geïnterviewd bij de start in Salamanca vanmiddag.

leegloper

Ja nu mag dat artikel toch eens komen op WF. We zitten al weken te speculeren over versterking van Dumoulin. Met Roche erbij zijn ze hopelijk niet minder dan dit jaar.

John Bidon

Wielerlits zal wel een exclusiefje hebben met Sunweb en mogen ze niet eerder iets posten.

Sajarano

Dit is dus de wens van Tom Dumoulin begrijp ik?? Én maar blijven zwijgen. Man man wat een schimmig gedoe daar bij Sunweb. Ik verwacht toch eigenlijk wel een goed verhaal. Verras ons eens!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 13 ... 18 19

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.