Team Sunweb 2018

1 2 3 4 ... 18 19
xistnc

Wie?

Retro Lex

Als eventuele knechten lees ik vooral jonge gasten, die de potentie hebben top 20 te rijden. Polanc was nog niet genoemd. Maar ik betwijfel of die nu al willen knechten bij een relatief klein team. Bij Sky knechten is in meer opzichten een ander verhaal. Ik was de laatste dagen erg onder de indruk van Plaza van orica, die deed beulswerk voor Yates.
Ouwe trouwe taaie spanjaarden dus. Die het metier begrijpen, de koersen en beklimmingen kennen ?Type Zubeldia bijvoorbeeld. Dus ik dacht aan Caja kijken wat daar zit. Arroyo, Pardilla of een rus in de naam van Yuri Trofimov ( in '15 nog 10e in de Giro) . Of Navarro van Cofidis ( dat ie wel zelf de vuelta mag rijden dan voor een 9e stek ) Zijn er nog Basken zonder contract ?

WieVis

Hoe gaat het eigenlijk met Goos, zit nu in opleidingsteam toch?

Contador

Dat is een goede. Misschien een idee voor WF om hem eens te interviewen of uit te nodigen voor WFLive?

xistnc

Laatste wedstrijd was begin mei, daar was hij 'pelotonvulling' in een continentaal peloton. Eerstvolgende is in Frankrijk volgende week.

Op de social media is hij niet heel actief, dus daar is weinig uit af te leiden.

simplex

Goos kwam vandaag in training door het centrum van ons dorp.
Ja dat kan je dan ook weer beleven als je tijd hebt zonder social media (exl. WF) te gebruiken.

Laatst gewijzigd
Quick Stijn

Poels zou je wellicht vrij spel in de Giro kunnen geven (wat hij bij Sky niet krijgt) en dan een knechtenrol in de Tour voor Tom! Voor Mollema zou er in eenzelfde rol niets veranderen in sportief opzicht en misschien vindt Gesink het ook wel leuk om bij te dragen aan het binnen halen van een gele trui. Buiten de genoemde renners denk ik ook aan een Frank, Fuglsang, Bookwalter, Roche, van Garderen, Buchmann, Konrad, McCarthy, Carthy, Dombrowski, Talansky, Woods, Reichenbach, Morabito, Gallopin, Pauwels, Bennett, Boswell, Kennaugh en/of een Stetina.

Je moet in elk geval zeker niet naar de Plaza's, Arroyo's, Pardilla's en Trofimovs gaan kijken. Die passen niet binnen de ploeg en hebben in het verleden samen gereden met dubieuze ploeggenoten.

Johnny7

De meeste namen die ik hier lees zijn echt lachwekkend. Mensen snappen er echt geen pepernoot van en denkt dat Dumoulin kopman is bij Sky ofzo. Jezus people doe ff normaal aub.

Verweggistan

Enigszins realistische opties zijn volgens mij Konrad en Pauwels; beide renners hebben volgens mij wel een toegevoegde waarde en net de missende schakel tussen renners als Kelderman en Ten Dam, die zelf ook top10 kunnen rijden en wat meer wisselvallige klimmers als Geschke en Preidler. Konrad en Pauwels zijn renners voor ongeveer plek 15-20. (hoewel dat bij Konrad nu op één giro gebaseerd is.)

Sunrider

Hirt is van dezelfde leeftijd als Dumoulin, zal/kan wel kopman worden bij CCC maar heeft misschien meer Worldtour ambitie. Als we het dan over Tsjechen hebben denk ik aan Kreuziger. Lijkt zich ook niet zo op zijn plaats te voelen bij Orica althans zijn resultaten zijn niet bepaald om naar huis te schrijven. Veel ervaring en ook in de klimklassiekers altijd voorin te vinden geweest.

Laatst gewijzigd
Netraam

Ja, maar past Kreuziger bij het schone imago van Sunweb? Die zaak met zijn bloedpaspoort zal hem hierin geen goed doen...

Mooie_Mario

Ik kwam Dumoulin en Kelderman nog tegen op Pinkpop vandaag. Ook een manier om je Giro overwinning te vieren!

xistnc

'@Mooie_Mario
Kon Wilco recht blijven?

Mooie_Mario

Bier vasthouden ging wat moeilijker!
http://i.imgur.com/SvljtjX.jpg

Contador

Z'n vriendin lijkt niet echt blij met je foto. Of had ze last van de zon?

TeamNL

Ik zie nog wel een mooie versterking voor Team Sunweb... Dylan van Baarle! Einde contract bij Cannondale.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Een mooie versterking bij zoveel ploegen....maar ik denk dat hij gewoon bij Cannondale blijft

Laatst gewijzigd
Charlie33

Tom gaat volgend jaar de tour winnen. De vraag is dan ook welke renners daarbij willen zijn.

hartstikkebedankt

Montfort kan misschien knechten in plaats van de zoveelste 17e plek als 'kopman'

Laatste man

Tourploeg Sunweb bevestigd (per uur):
1. Arndt
2. Barguil
3. Curvers
4. Ten Dam
5. Geschke
6. Matthews
7.
8.
9.

Laatst gewijzigd
josemanuelfuente

Veel geleuter over TLJ, wat vinden we tot nu toe van Sunweb?

AndriesW

http://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/team-sunweb-giant-2017

Jacco van Stierop

Ja, ja, dus Barguil “dumpen” en TJ ‘gaap-gaap’ van Garderen erin.
Interessant.

mus van de maasstad

Lees in het AD dat Spekenbrink zegt dat een gemiddelde WT ploeg 18miljoen budget heeft en dat ze zelf rond dat bedrag zitten.

Dat is wel een flinke verbetering tov vorig jaar zeg.

UrbanSteel

Snel met de licentie weer naar de KNWU zodat het weer officieel een echte Nederlandse ploeg is.
Het kan verkeren , van het kleine ploegje met Kenny van Hummel nu veel beter presterend als onze andere Nationale trots ( en dat is het ) Lotto-Jumbo.

1 2 3 4 ... 18 19

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.