Transfers 2017-2018

« 1 2 3 4 ... 9 10
woutie

Meldt hier je geruchten die je tegengekomen bent over de wielertransfers met betrekking tot volgend jaar.

Volgens het Nieuwsblad gaat Gallopin naar AG2R en blijven Alaphilippe, Gaviria en Richeze bij Quickstep.
Daarnaast zijn er ook geruchten dat Rosa naar UAE zou gaan.

kelderfan

Boogie komt weer terug bij Roompot als teamleider vanaf 1 januari 2018.

pirazzi

Nairo Quintana naar Sky? Gehoord op tv, Herbert Dijkstra van de NOS.

jvh93

Benieuwd waar landa heen gaat, als quintana daadwerkelijk gaat vertrekken lijkt het mij uitgesloten dat hij naar sky gaat om te knechten voor froome. Landa zal wel een mooie vervanger van quintana zijn bij movistar trouwens

Matti

Als Herbert het zegt hoef je het dus niet serieus te nemen.

Tinkerbell

Quintana gaat nergens heen, dat gerucht dat hij naar Sky/Astana zou gaan is alweer een paar dagen oud en daarna weer ontkracht door Quintana, Movistar en agent.. Herbert loopt schijnbaar nog wat achter.

Sandy Casar

Eduardo Sepúlveda heeft bij Movistar getekend. Vanaf morgen mag het bekend worden gemaakt. Mooie transfer

http://www.zikloland.com/movistar-team-ficha-eduardo-sepulveda/

Niballie

Mikel Nieve en Matteo Trentin gaan naar Orica-Scott. Jens Keukeleire gaat naar Lotto Soudal. Mikel Landa gaat naar Movistar.

Verder gaan er geruchten dat Aru naar UAE Team Emirates gaat en zelfs al heeft getekend. Over Nairo Quintana gaan inderdaad geruchten over dat hij naar Sky of naar Astana kan. Dat laatste lijkt logischer, zeker als Aru weggaat. Meintjes zou op zijn op weg terug zijn naar Dimension Data.

Gallopin, Drucker, Vermote en Venturini worden gelinkt aan AG2R, Naesen gaf tijdens een uitzending van Vive le Velo al aan dat er voorjaarsversterkingen bij zouden komen en dat enkele handtekeningen al waren gezet.

Cort Nielsen wordt gelinkt aan Astana en Kristoff aan UAE. Coquard gaat weg bij Direct Energie en zou naar Lotto Soudal of Quick Step kunnen. Roelandts en Devenyns worden genoemd als versterkingen van de voorjaarsploeg van BMC, terwijl Oss dan weer op weg zou zijn naar Bora.

Giro-revelatie Hirt kan naar Astana, net als Villella en ook Bahrain is op zoek naar versterking voor de klimploeg. Genoemde versterkingen zijn: Meintjes, Pozzovivo, Gorka Izagirre, Davide Formolo en Damiano Caruso.

De adelaar van Toledo

Cofidis heeft interesse in Bert Van Lerberghe (Sport Vlaanderen-Baloise) en uit dezelfde ploeg heeft Quick-Step dat Jonas Rickaert.

Milan Menten, Aaron Verwilst en Robbe Ghys die alle 3 van de beloften ploeg Lotto Soudal U23 gaan volgend jaar rijden bij Sport Vlaanderen-Baloise.

Brecht D'Haene (Sauzen Pauwels-Vastgoedservice momenteel stagair bij Wanty-Group Gobert.

Arjen Livyns en Lennert Teugels momenteel stagair bij Verandas Willems-Crelan.

Dave87

Peter Kennaugh en Daniel Oss naar Bora-Hansgrohe.

De adelaar van Toledo

'@Dave87: Is dit nieuws al bevestigd bij Team Sky en BMC?

Dave87

Nee, wel door Bora.

xistnc

Waarom zouden Sky en BMC dat moeten bevestigen? Het zijn aflopende contracten, dus ze kunnen de vertrekkende renners hooguit veel succes wensen.

De adelaar van Toledo

'@xistnc: Voor 1 augustus mogen transfers bij World Tour ploegen officieel niet bekend gemaakt worden.

Ceramiche Ariostea

Sepulveda naar definitief naar Movistar, Misschien een aardige knecht voor Quintana en Valverde maar niet meer dan dat

Niballie

Gaat iemand nog weer zo een mooi overzichtje maken zoals afgelopen jaren met bevestigde transfers en geruchten? #dtv

De adelaar van Toledo

Venturini naar AG2R La Mondiale.

Lebbes

'@ allieballie
http://www.cyclingfever.com/transfers.html
Hier is een overzichtelijk lijst met alle renneners die een aflopend contract hebben en aan welk team ze zich verbinden. De bevestigde zijn dik gedrukt.
De enige rennen die ik aan tlj gelinkt zag is Halvoren.

dacosta

gerucht: Vanendert naar TLJ

Niballie

'@Lebbes

Klopt, die site ken ik. Maar op het forum werd hier ook altijd een mooi overzichtje per ploeg gemaakt. Dat bedoelde ik ;)

Javier

Nog geen transfer nieuws over Sunweb?

Timocycling

Aub zeg... vanendert is toch ook al jaren niks meer?

Ceramiche Ariostea

Vanendert prima om als knecht Jurgen van den Broeck te vervangen maar daar houdt het verder ook wel op. Al jaren niet meer top en iets teveel fysiek ongemak gehad.

Wat betreft Sunweb heb ik alleen de naam van Louis Vervaeke horen vallen maar kan ik wat nieuwsfeiten/geruchten gemist hebben.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als knecht zou Vanendert een prima aanwinst kunnen zijn. Rijdt een behoorlijk seizoen.

dacosta

bwa hij rijdt dit jaar in een ''ondersteunende'' rol toch top 20 :) in San Sebastian, Waalse Pijl , LBL en Brabantse pijl. Vind ik niet slecht

« 1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.