De Afvalkoers: Vuelta 2017 !

1 2 ... 5 ... 13 14
Queso

Mooi dit! Lekker iedere dag middenmoot. Prima!

Bode80

Misschien ook leuk om het puntentotaal van de overgebleven teams bij te houden. Op een gegeven moment zou je een verband moeten kunnen zien tussen de positie in het puntenklassement en het team wat afvalt.

hartstikkebedankt

Niet dat het veel uitmaakt, maar mijn puntenaantal van de etappe van gisteren klopt niet. 820 moet zijn 910 (Nibali + Pozzovivo + Woods + A. Yates + Barguil)

BrackenRidgeCycling

wederom lekker onderaan bungelen, hoe lang hoe ik dit vol??

Silent Hill

Goed dat je het meldt, hartstikkebedankt.
Woods en Adam Yates lijken niet meegeteld te zijn. Bij anderen wel. Vreemd, ik hou het extra in de gaten.

moker

Van de top 20 enkel Blythe, lijkt me einde verhaal voor mezelf

Fondista

Heb een gelukkige hand gehad om te zorgen dat ik de sprintetappes zou overleven...

Noud89

Deze overleef ik wel, maar morgen gaat het voorbij zijn als dezelfde mannen als gisteren het gaan uitmaken.

Silent Hill

De voorbij dagen nog vrij comfortabel in de buik van het peloton met een 11de en 14de plaats, maar vandaag laten zijn sprinters het afweten. Zoals hij zelf aangaf: enkel Blythe in de Top 20 ... dan komt het inderdaad niet goed. Exit Moker !

1. Luuuuuuukk: 1310
2. Maartz: 1120
3. Fondista: 990
4. Goozbabs: 840
5. Niek53: 810
6. Niels22: 800
7. Senioralex: 790
8. Zwartebroekengeletrui: 750
9. Ezequiel: 750
10. Queso: 690
11. Hartstikkebedankt: 600
12. Noud89: 600
13. Bode80: 570
14. BrackenRidgeCycling: 500
15. Mathieu Moller: 220
16. Rimenno: 80
17. Matt89: 70
18. Thombvb: 70
19. Moker: 40

Moker zijn team:
NIBALI Vincenzo
COSTA Rui Alberto Fario
MAJKA Rafal
LOPEZ MORENO Miguel Angel
YATES Adam
NIELSEN Magnus Cort
DEGENKOLB John
SANCHEZ Luis Léon
POZZOVIVO Domenico
PAUWELS Serge
BLYTHE Adam 40
TUFT Svein

Laatst gewijzigd
thombvb

Pff...Net aan overleefd.

Queso

toch wel spannend dit iedere dag. Mooi spel!

Goozbabs

Ik kijk iedere dag even of ik niet ben afgevallen. Maar mijn team zijn survivors. Nog 17 etappes volhouden jongens!

Top 10 ben ik al helemaal blij mee

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik zou vandaag 4e zijn geworden.... ook dus alles overleefd tot nu toe. Echt een leuk spel om te volgen met een schaduwteam. Goed om is te kijken wat een goede tactiek is voor dit spel, voor hopelijk een volgende keer.

Matt89

Oef dat scheelde niet veel :-)

Maartz

Jammer dat de score niet door telt ;)

Luuuuuuukk

Cort Nielsen en Degenkolb zijn wel echt enorme miskopen geweest zeg..

saganus

Hè shit, heeft dat weekend Lowlands toch mooi me de winst hier door de neus geboord.. Desalniettemin, veel succes iedereen! En nogmaals, mooi concept Silent Hill!

Ceramiche Ariostea

Erg leuk concept om dit elke dag even ook als niet deelnemer te volgen. Voor de volgende keer hoop ik op tijd te zijn of is er misschien uitbreiding

Silent Hill

Jammer Saganus. Ik had het hier aangegeven en je een PB gestuurd, maar die is nog ongeopend zie ik.

Park, na het spel bekijk ik dat eens, samen met de huidige spelers.

En het kan zijn dat de resultaten van vandaag en morgen wat later zijn. Tegen 20u moet lukken.

Niels22

Van de teams nog in de running zijn er nu negen één renner kwijt (Degenkolb), het heeft ze in etappe 1 en 4 ook niet de kop gekost, maar kan later toch nog wel belangrijk worden.

hartstikkebedankt

Interessant voor dit spelletje als deze grote groep vandaag vooruit blijft!

Bode80

Zeker. Teams met Alaphilippe, Soler of Fernandez kunnen hopen dat ze weer een dag veilig zijn.

Ceramiche Ariostea

Het blijft hopen en nog geen lang geen zekerheid. Ik ga er vooralsnog vanuit dat het peleton nog wel gas gaat geven. Verschil wordt tot nu toe nooit echt groot en blijft onder controle

Bode80

Die vluchters blijven wel vooruit met 20km voor de boeg en 6.40 voorsprong...

Noud89

Dag vriendjes, was leuk. :P

Denk dat ik eruit ga omdat ik meer besteed heb dan moker. ;)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 5 ... 13 14

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.