Wielermaster CQ-spel 2018

1 2 ... 29 30 31 32
kartje

'@djoriana, van mij is het helemaal omgekeerd. Vorig jaar deed ik tot de laatste week mee voor de eindoverwinning terwijl ik nu al blij ben dat ik niet laatste zal worden...

Peter Post Forever

Troosteloos onderaan :-( gelukkig doe ik met de talenten wel leuk mee!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Mathieu gaat toch nog wat puntjes voor mij pakken... gelukkig maar

Peter Post Forever

Dan Martin is eindelijk in vorm:-)

Joachim

Ritje in Dauphiné met Alaphilippe, ritje in Zwitserland met Kragh Andersen. Dat is fijn, maar ik scoor te weinig punten in eindklassementen om veel te kunnen opschuiven in de stand.

Edjahh

Dylan en Caleb stomen zich klaar in Slovenie voor Frankrijk, gaat lekker.

Laatste man

Porte winnaar in Zwitserland, Uran etappe + AK 2e in Slovenie, Majka 6e in Slovenie, van Poppel 7e in Hageland, Gogl, Bonifazio en Arndt wat puntjes.

Edjahh

Update van de stand? :)

elrio

De scores zijn geupdate
Geen slechte periode voor mij met de winst van Thomas in de Dauphine en de puntjes die Sagan heeft gesprokkeld in Zwitserland. Begin me steeds meer zorgen te maken over Kittel...

Luuuuuuukk

Blijft tegen verwachting in prima gaan zo!

Peter Post Forever

Pfff, is dit seizoen al voorbij ;-)

elrio

De scores zijn weer geupdate zo vlak voor de tour.
Hopelijk gaat de tour mijn een goede uitslag brengen, heb met Thomas, Sagan en Kittel toch best wat potentieel aan de start staan.

ZwartebroekengeIetrui

Nou dit is niet mijn seizoen. Bouhanni heeft problemen en wordt buiten de tour gehouden, Capiot begint punten te pakken maar valt dan uit, Thwaites valt en mist het hele voorjaar, Keukeleire mist een aantal klassiekers, Nieuwenhuis is zijn seizoen nog niet gestart want hij onderging een operatie aan het einde van het veldseizoen, van der Hoorn heeft ook nog geen kilometers gemaakt,

Lichtpuntjes zijn Gaviria, Sarreau, Colbrelli en toch een beetje Capiot die voor zijn val redelijk punten wist te pakken. En Vlasov die de Giro u23 wist te winnen.

In de tour zullen Colbrelli en Gaviria zich moeten laten zien. Ik had Bouhanni er graag bij gezien maar helaas.

djoriana

De nk's zitten er niet bij?

Edjahh

Ik zie dat de site van CQ ranking momenteel down is, hopelijk gaat die weer online komen anders hebben we een probleempje.

elrio

'@djoriana de nk's zouden erbij moeten zitten (iig zie ik in mijn team dat Sagan en Thomas punten hebben gekregen en ik heb ook Jungels gecontroleerd)
@edjahh die foutmelding heb ik wel eens vaker gezien en tot nu toe is het altijd goed gekomen, dus we hoeven nog niet te wanhopen.

djoriana

Greipel en viviani hebben geen punten erbij volgens mij

Laatste man

Roosen en v.Poppel sowieso ook niet.

Edjahh

Ik zie dat Jakobsen ook niet zijn punten heeft gekregen van het NK...

elrio

Nieuwe update met alle NKs verwerkt, het leek echt of ze verwerkt waren, maar blijkbaar nog niet allemaal.

Wicky

Yung Bubbels, Yates en Barguil gaan zo'n ontzettend goede Tour rijden.... :-S

Gerrit Glomser

In tegenstelling tot de Giro waar ik geen starters had doen er nu 3 renners mee. Van Politt hoef ik niet veel te verwachten, maar Roglic en Gallopin zouden een etappe kunnen winnen.

Edjahh

Voor mij in de Tour starten:

- Alejandro Valvere als kandidaat podium
- Dylan Groenewegen als topsprinter

En helaas geen Ewan...

Het zijn er maar twee, maar wel twee die enorm veel punten kunnen gaan verzamelen, ik hoop dan ook weer top drie te staan na de Tour. :)

Laatste man

Zo dan. Porte en Uran letterlijk uit de Tour gevallen. Majka en Roosen ook slachtoffers van de valpartijen.

Dag ploeg.

Luuuuuuukk

Matthews, Vanmarcke, Pozzovivo, Pasqualon & Taaramae in de Tour aanwezig maar tis vooral sprokkelen

1 2 ... 29 30 31 32

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.