Wielermaster CQ-spel 2018

1 2 ... 28 ... 31 32
elrio

Score geupdate

We hebben een gelijke stand aan kop van het klassement!

@KimJungPoels mag ik hier uit opmaken dat je niet langer de naam Noud89 voert, of is deze naamsverandering slechts tijdelijk?

Joachim

Mijn sprinters pakken te weinig punten. En nu wint er met Walscheid eens eentje de pelotonsspurt, is het achter een stel vluchters en levert het 0 punten op. xD

Laatst gewijzigd
djoriana

Helaas is de laatste update van de stand er niet meer.

Edjahh

De site update heeft er volgens mij voor gezorgd dat het niet meer helemaal klopt inderdaad. Daarnaast zie ik veel dubbele berichten op het forum, meer mensen last van?

elrio

Ik heb de update nogmaals gepost, ik denk inderdaad dat de nieuwe site ervoor gezorgd heeft dat hij verdwenen was.

Alweer 3 punten gescoord deze Giro! En Betancur is op koers voor die top 5 plaats.

Wicky

Hup yates

Punten stromen binnen. Nu broerlief en EBH nog....

ZwartebroekengeIetrui

Bouhanni is eindelijk van de nul overwinningen af. Sarreau en Gaviria weten ook te winnen deze week.

djoriana

blijft lekker doorlopen in mijn team. met viviani en greipel en nu net bernal die een goede start pakt in california. enkel lopez is ietsjes minder

Peter Post Forever

Mijn plan om veel punten te halen in de giro valt vies tegen. Chaves begon erg goed maar zakte snel weer weg en moet nu knechten voor Yates. Wat er met Aru aan de hand is weet ik niet, maar dat er iets niet goed zit is duidelijk. Hermans valt als kopman tegen. Guardini was snel weer thuis, alleen oudgediende Belletti voldoet. Wordt een drama jaar zoals het nu gaat

Gerrit Glomser

Ik loop qua puntenscoren in de Giro precies op schema... Ik had met mijn enorme aantal van 0 renners ook precies 0 punten verwacht... Wel jammer dat ik bij de talentencup wat wegzak, want dat is het hoofddoel van dit siezoen. Dat er daarnaast nog een stelletje ouderen meerijden dat zal allemaal wel het gaat om die drie jonkies...

Edjahh

Fabio met zijn derde seizoenszege gister. Dat verbloemd de Giro prestaties een beetje. Niet dat ik daar veel renners aan de start had...

Tijdens de Tour staat me een serieuze inhaalslag te wachten tegen Djoriana.

Ohja en Dylan gaat door met winnen natuurlijk. :)

Laatste man

Van Poppel sterk in de Giro. Bonifazio redelijk in de Giro. Majka krappe voldoende in California. Roosen en Grondahl Jansen sprokkelen in Noorwegen de punten.

djoriana

Prima dagje weer met viviani en greipel

djoriana

tot nu al het mooie aantal van 4145 punten behaald

Wicky

Jammer van yates!

hofsje

met Carapaz ,G Bennett en Poels is het een mooie giro voor mijn ploeg

elrio

De scores zijn geupdate... nogal desastreus voor mij naar de 6de plek gezakt, maar het was te verwachten met mijn Giro ploeg, hoewel Schachmann en in mindere mate Betancur toch meer punten hebben gescoord dan verwacht. Daarentegen vielen Sagan en Kittel tegen in Califoria, om maar niet te spreken over Lachlan Morton...

ezra

Jammer dat ik zo weinig deelnemers aan de Giro had, daardoor ben ik er flink doorheen gezakt. Ook kan ik niet echt spreken van een goed voorjaar... Ik hoop dat de rest van het jaar beter zal gaan.

joske47

Wow grote verschillen vooraan in het klassement, Djoriana heeft een riante voorsprong opgebouwd.

el canibal

Ik durf niet te kijken, slechts twee man in de giro en die hebben niet gepresteerd :)

el canibal

Op oomen na dan natuurlijk. Held!

elrio

En Van Garderen heeft ook nog genoeg punten gescoord in California voor jouw team.

Edjahh

Dat is een fors gat inderdaad! Nu is het vooral aan mijn sprinters en Alejandro om dat te gaan dichten, zal nog een hele klus worden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Tot nu toe gaat het helemaal niet verkeerd. 1 totale miskoop (had gehoopt dat Mathieu nog ook wel wat op de weg zou doen) en een gokje met wat jongelingen. Maar sta toch nog keurig 5e.

djoriana

mooie tussenstand. ergens is het toch ook wel geluk hebben met dit spel. vorig jaar laatste geworden. nu dit jaar tot nu boven aan met nu al meer dan 700 meer punten dan het einde van vorig jaar

1 2 ... 28 ... 31 32

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.