Mijn plan om veel punten te halen in de giro valt vies tegen. Chaves begon erg goed maar zakte snel weer weg en moet nu knechten voor Yates. Wat er met Aru aan de hand is weet ik niet, maar dat er iets niet goed zit is duidelijk. Hermans valt als kopman tegen. Guardini was snel weer thuis, alleen oudgediende Belletti voldoet. Wordt een drama jaar zoals het nu gaat
Ik loop qua puntenscoren in de Giro precies op schema... Ik had met mijn enorme aantal van 0 renners ook precies 0 punten verwacht... Wel jammer dat ik bij de talentencup wat wegzak, want dat is het hoofddoel van dit siezoen. Dat er daarnaast nog een stelletje ouderen meerijden dat zal allemaal wel het gaat om die drie jonkies...
De scores zijn geupdate... nogal desastreus voor mij naar de 6de plek gezakt, maar het was te verwachten met mijn Giro ploeg, hoewel Schachmann en in mindere mate Betancur toch meer punten hebben gescoord dan verwacht. Daarentegen vielen Sagan en Kittel tegen in Califoria, om maar niet te spreken over Lachlan Morton...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.