'@Edjahh, ik ben inderdaad wat dichterbij gekomen, het enige probleem is dat jouw beste man nu pas bij zijn beste periode komt. Valverde kan zo 500+ punten pakken in de komende 2 weken.
Wat betreft mijn eigen team ben ik zeer tevreden. Kittel valt een beetje tegen tot nu toe en ook Atapuma heeft nog niet gebracht wat ik gehoopt had. Voor de rest begint Betancur eindelijk resultaten te halen.
Tjah zo zie je maar dat het ene seizoen niet het andere is,... Van Avermaet is goed, maar niet super en heeft dus relatief weinig punten opgeleverd. Küng heeft met zijn gebroken kaak ook niet al te veel punten opgeleverd.
Vakoc kent iedereen ondertussen zijn verhaal, en ben al blij dat hij op termijn weer zal mogen koersen. Voor de rest is het bijna intriest te noemen,...
Weet er iemand waarom Nieve ondertussen nog niet één racedag op zijn teller heeft?
'@Edjahh, maar er komt een zware tijd aan (voor ons) tov djoriana. Wij hebben beiden niet heel veel starters in de Giro en hij heeft met Lopez en Viviani twee grote puntenpakkers...
Ik hoop dat Thomas in Zwitserland en Kittel en Sagan in California de pijn nog enigszins verzachten... en natuurlijk dat Betancur de Giro wint;)
Met de startlijst van de Giro bijna compleet, weet ik dat ik 4 starters heb. Niet echte topfavorieten, maar alle 4 zouden zomaar een leuk resultaat kunnen rijden:
BETANCUR GOMEZ Carlos Alberto
CAVAGNA Rémi
ATAPUMA HURTADO Jhon Darwin
SCHACHMANN Maximilian
Dus ik ga voor de bergtrui voor Atapuma, een zeer onverwachte top 5 voor Bentancur en ritoverwinnigen voor Cavagna en Schachmann (omdat Viviani vroeg uitvalt krijgen ze alle vrijheid). En toen ging mijn wekker...
De Giro moet het echt helemaal voor mijn team gaan worden. Ik heb een sterk team aan de start staan. We gaan het met de volgende renners doen:
...
Beetje karig als ik het bovenstaande zie. Geen van mijn renners is namelijk naar Jerusalem afgereisd, waardoor ik geen enkel punt ga scoren in de eerste grote koers van dit seizoen.
Mijn team is op één renner na een vol team in de Giro. Het is denk ik een zeer leuk team dat met Mohoric, Senni, Pantano en Wellens heel veel in de aanval zal zijn en dit ook af kan maken. Met Venturini een outsider voor de sprint en met Meintjes en Woods twee man die voor het klassement willen gaan.
MOHORIC Matej 241 (575) +5
VENTURINI Clément 89 (461) +0
MEINTJES Louis 59 (775) +11
SENNI Manuel 9 (393) +5
PANTANO GOMEZ Jarlinson 134 (552) +0
WOODS Michael 221 (703) +19
WELLENS Tim 840 (1335) +314
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.