Wielermaster CQ-spel 2018

1 2 ... 26 ... 31 32
el canibal

Het kleigezicht van Benoot gaan we aan het eind van het jaar nog wel zien in de overzichten bij de Belgen :) Eerste WT winst voor mijn teampje, en een mooie!
Toch jammer dat TJ weer eens tegen de ploegleidersauto fietst....

elrio

Sagan was voor mij tegenvallend al scoorde ie toch weer wat punten. Maar Cavagna en Narvaez maakten mijn weekend onverwacht toch weer goed. Met Narvaez mijn eerste 100% plus renner nu en dat al begin maart.
Na TA en PN zal ik weer een overzicht uitsturen, er zijn nu te veel prov. uitslagen om een goed beeld te geven.

hofsje

Een mooie verrassende zege van Poels vandaag , hopelijk eindigt hij in de top 5 :)

elrio

Zo mag ik de sprints graag zien:
1 Kittel
2 Sagan
Toch weer 73 punten in de pocket

Gerrit Glomser

En Roglic wint... En lichtpuntje in donkere dagen!

Laatste man

Uran komt eraan!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het heeft even geduurd maar mijn eerste overwinning is binnen... Soler met een beetje geluk. maar knap gedaan. Ook met Teuns doe ik natuurlijk goede zaken.

Laatst gewijzigd
elrio

De score is geupdate.
Het waren twee goede weken voor mij. Zeker de TA heeft mij veel punten opgeleverd met mijn 3 kopmannen: Sagan, Thomas en Kittel. En het had nog meer kunnen zijn als Thomas geen materiaalpech had gehad. Ik kijk met goede moed uit naar de komende weken (dan moet het vooral komen van Sagan natuurlijk).
Opvallend toch hoe dicht de Yates broers bij elkaar blijven met hun punten...

Edjahh

Hatsee! Fabio pakt Nokere gewoon even.

Wicky

Hop, de gebroeders yates helpen me van de laatste naar de 14e plek...

Gerrit Glomser

Ik denk dat ons doel in zijn geheel wordt gezet op de talentencup. Sta er nu 2e en wil aan het eind zeker het podium halen... Als het kan zelfs et hoogste treetje...

hofsje

Vincenzo Nibali wint la Primavera !!!!!!!!!!! top dag

Edjahh

Ik ben ook tevreden met een tweede plek en vijfde plek van Ewan en Roelandts!

Edjahh

Debesay mengt zichzelf zelfs in de massasprint in Langkawi. Alles voor de punten voor Team Edjahh! Toch een fraaie derde plek.

Edjahh

Niet alles gaat goed voor Team Edjahh, een zware valpartij in Langkawi voor Debesay, afwachten wat de schade is. :(

hofsje

De Gendt wint in Catalonie de 3de etappe en Visconti prima 6de plek

Edjahh

Valverde gaat maar door. Beest. :)

Leukefans

Eindelijk nog eens wat goede resultaten voor Team Leukefans, het was alweer een tijdje geleden;
Craddock knap tweede in de ochtendrit en optie op goede eindklassering, terwijl Sivakov de TTT wint. Daniel Felipe Martinez doet het met een tiende plek in catalunya ook niet onaardig.

Peter Post Forever

Belletti met zijn 1e overwinning dit seizoen!!

Peter Post Forever

Gevolgd door overwinning Guardini en 2e plek Belletti, de punten beginnen eindelijk te komen. Helaas mijn kopmannen Chaves, Aru en D. Martin nog tegenvallend.

elrio

De stand is geupdate en we hebben een nieuwe leider: Edjahh! Mede ook omdat djoriana pech had met het uitvallen van Bernal.
Voor mij waren het geen slechte weken maar ook geen topweken, had misschien toch iets meer van Sagan verwacht.

Edjahh

Kijk aan! Dat zijn fijne berichten!

hofsje

Mooi gestegen naar de 5de plek , van 11/12 naar 5 alleen Poels en Bauhaus geen punten , Nibali MSR als hoogtepunt

Edjahh

Ik maar balen van de domme actie van Groenewegen, gelukkig maakt Fabio het goed! Wauw! Knappe zege!

elrio

'@Edjahh mag ik ook in jouw team? Het lijkt wel of alle renners die je gekozen hebt super draaien (op een enkeling met pech na)
Wat betreft mijzelf: Kittel tegenvallertje.. maar McCarthy maakt het weer een beetje goed.

1 2 ... 26 ... 31 32

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.