Barbero, Boudat, Calmejane en Martinez zorgen toch weer voor een pakketje punten. Hopelijk kan ik wel snel die eerste zege bijschrijven.
In elk geval niet ontevreden met hoe het seizoen voor mijn seizoen begonnen is, zowat elke renner die al iets reed pakte ook punten, als we zo doorgaan moet een plaatsje in de subtop haalbaar zijn!
De score is geupdatet. djoriana blijft doorgaan met zijn zegetocht, nog voordat het seizoen echt geopend is met de Omloop heeft ie al bijna 20% van het aankoopbedrag terugverdiend. Proficiat!
Voor mijzelf was het een erg teleurstellende week. Kittel was tegenvallend in de zandbak en in Colombia had ik 3 steekhouders in mijn team en scoor ik uiteindelijk slechts 25 punten met een 10de plek in het eindklassement.
Zo, het meeste aantal punten gescoord uit de top vijf en, niet onbelangrijk, ook met het meest aantal verschillende renners. Ik blijf het dus zeker in de breedte erg goed doen. Met mannen als Naesen, Boudat en Modolo moet scoren in het openingsweekend ook nog zeer realistisch zijn, dus hoewel het verschil met de vierde plek miniem is blijf ik strijden om die podiumplek te behouden!
Naesen, Modolo, Boudat, Ulissi, Craddock, Vuillermoz en Calmejane pakten punten voor mijn team dit weekend, maar door de zeges van Groenewegen en Valverde kom ik daarmee wellicht nog geen stap dichter bij Edjahh.
Hopelijk loop ik wel wat uit op Laatste Man, benieuwd naar de volgende tussenstand!
Nieuwe stand!
Had niet veel verwacht van deze week, maar mijn renners hebben zich kranig geweerd. Kittel was weer tegenvallend, maar één van zijn sprints leek tenminste ergens op, maar mijn andere actieve renners deden van zich spreken: Narvaez en Schachmann in de Drome en Vermote had hem bijna maar werd toch nog 9de.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.