Wielermaster CQ-spel 2018

1 2 ... 24 ... 31 32
shiraz

De eerste kans pakt hij direct. En daarmee de eerste overwinning voor het team.
Wie weet kan Ian Stannard vandaag de feestvreugde nog wat verhogen in de Trofeo Campos.

elrio

Da's een mooie verrassing op de zondagochtend! Eerste WT eendagswedstrijd in de pocket! Dat er maar veel mogen volgen. De prijs van McCarthy heb ik er ook al bijna uit.
De resultaten in San Luis vallen een beetje tegen en de conditie van Betancur baart me zorgen maar al met al een prima begin van het jaar.

Leukefans

Na de punten van Ulissi Down Under hoop ik vandaag nog wat te rapen in La Marseillaise, Met Calmejane en/of Boudat en zeker vanaf woensdag echt gelanceerd te zijn in Valencia en Besseges.

el canibal

Wallays...wie had dat gedacht. Eerste winst dit seizoen!

Laatste man

Arndt, Bonifazio, Gogl en Majka deze week in de punten :)

Leukefans

Barbero vijfde op Mallorca en in Frankrijk tweede en derde, daar kan ik wel mee leven!

djoriana

ik ben helemaal blij verrast hoe mijn team uit de startblokken is geschoten tot nu. vandaag ook weer een goede dag gehad. viviani 2e. geniez die wint en mijn talent ganna 3e in klassement san juan en nu al 91 punten heeft behaald dit jaar

Edjahh

'@djoriana, Ganna, verassing hoor, had hem vorig jaar. Heeft stappen gemaakt in zijn klim werk!

elrio

'@djoriana je gaat als een speer!
Ik wilde de scores updaten, maar de scores van San Luis zijn nog steeds (prov.) en dat betekent dat de score wel te zien is op de persoonlijke pagina van de renners maar nog niet voor alle renners in de lijst pagina en dus pikt het script het nog niet op.

Wicky

Hoppa, de eerste km's zijn gereden door mijn team van de week. En meteen in de punten. 9 hele stuks! Meurisse is het goudhaantje van de dag.

Gerrit Glomser

Nizzolo wint de laatste rit in San Juan. toch nog eens iets te vieren...

elrio

De score is nu wel geupdate.
djoriana heeft een mooie voorsprong genomen, maar ik ben zeer tevreden met mijn 2de plek. Al vertekent het wel een beetje omdat veel mensen in mijn team vroeg aan het jaar begonnen zijn.

Leukefans

Bij mij een beetje de omgekeerde beweging: nog niet al te veel renners aan het seizoen begonnen.
Dat op Mortier na, die niet onverdienstelijk rondreed op Mallorca, hebben alle renners die iets reden wel al punten gepakt, met een voorlopig zesde plek als resultaat. Ontevreden kan ik daar dus onmogelijk mee zijn.

Joachim

Amai in de talentencup is ook al goed gescoord. Jordi Warlop lijkt een goede keuze van Gerrit Glomser, sterk begonnen op Mallorca. En Ganna was gek genoeg nog mogelijk als talent, eigenlijk best straf dat niemand die in de rondes daarvoor al had gekozen.

Leukefans

De tweede plek in Besseges van Thomas Boudat werd een beetje overschaduwd door de val van Modolo in Valencia, maar gelukkig is hij zo goed als ongedeerd. Weer wat puntjes erbij dus en hopelijk kan Modolo zich een van de volgende dagen alsnog tonen.

Laatste man

Hoppa Danny!

Edjahh

El Imbatido! :)

Luuuuuuukk

De Bie!!

Peter Post Forever

Chaves begint het jaar goed😁

Edjahh

Valverde het eindklassement en Roelandts de etappe! Mooie resultaten in Valencia voor Team Edjahh! :)

elrio

Nieuwe stand

Edjahh

Thx voor de update wederom! Zie dat zelfs Cosnefroy zijn eerste puntjes ook heeft gepakt! :)

Edjahh

Ja hoor! Ook Dylan schiet raak! Alweer een zege! :D

Wicky

Adrien Costa houd er al weer mee op voor we goed en wel begonnen zijn. Nu al dé miskoop van het seizoen :D

hofsje

Adrien Costa was ook wel een risicootje , had zelf bij voor de talenten Hartthijs de Vries gekozen maand later besluit hij te stoppen
Dan maar hopen voor je dat je andere renners er een tandje erbij doen

1 2 ... 24 ... 31 32

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.