Wielermaster CQ-spel 2018

1 2 ... 23 ... 31 32
Gerrit Glomser

Trouwens is slechts Nans Peters namens ons team actief tijdens de TDU

Edjahh

Florian en uiteraard Caleb vertegenwoordigden Team Edjahh Down Under! Verwacht toch minimaal 2 ritzeges te pakken en de bijbehorende CQ punten.

Edjahh

Oei, eerste gemiste kans voor Caleb, wederom een tweede plek.

elrio

Sagan pakt de derde plaats voor mij... ongeveer verwacht. Morgen ligt de aankomst hem een stuk beter. Het is alleen de vraag voor wie ze gaan rijden: Sagan of McCarthy... maakt niet zoveel uit heb ze beiden in mijn team.

Leukefans

Zo, we zijn er aan begonnen, morgen zou ik graag mijn eerste punten noteren. De aankomst zouden UIlissi en Barbero wel moeten liggen, dus ik ben alvast hoopvol!

Edjahh

Hatsee de eerste officiële zege is binnen met Ewan! Toch wel verrassend, de aankomst leek wat zwaarder.

elrio

Hoewel 3 en 4 in de rit toch enigszins teleurgesteld, met McCarthy en Sagan mag je hier op meer hopen, maar gewoon heel sterk gereden van Ewan. Volgens mij liet Sagan McCarthy op het laatste moment voorbijkomen, omdat de boni voor McCarthy belangrijker zijn dan voor Sagan.

Leukefans

Hoewel mijn beide jongens zich in de top 13 nestelden blijf ik puntenloos achter, helaas. Rit vier is echter weer met rood in onze agenda aangestipt, daar moeten de eerste punten toch echt wel vallen!

hofsje

Bauhaus mooie 2de plek in TDU
Vandaag maar weer afwachten wat Petit kan

elrio

Zo ook mijn eerste overwinning van het seizoen is binnen met de overwinning van Sagan, ben benieuwd of hij morgen gaat proberen om eraan te blijven hangen en zo hoog in het klassement te eindigen.

Leukefans

De kop is er af, Ulissi zorgt voor de eerste puntjes voor team Leukefans!

el canibal

voor zover ik kan zien nog geen puntjes, maar ik ga er vanuit dat Oomen ze er allemaal op legt op willunga hill...

hofsje

denk dat je het mis hebt el canibal wss wordt het gwn G Bennett :)

Laatste man

Porte 😎

el canibal

Stond weer geen maat op richie. Sterke kerel. Dan maar de eerste punten in san juan

Luuuuuuukk

Niemand die de winnaar van de TDU heeft

hofsje

9de plek voor G Bennett redelijke klassering
Thomas De Gendt in de ontsnapping deed het prima
En komende nacht weer de beurt aan Bauhaus hopelijk weer een top 3 plek

En in Argentinie mag V Nibali voor de overwinning gaan en Carapaz hopelijk top 5

elrio

Klassement geupdate op pagina 1

hofsje

Vincenzo Nibali kan niet mee doen in argentinie ,dure punten die ik misloop ...

heuvelcolombia

Ah zonder dat ik het wist had Malucelli al twee keer gewonnen half januari. Begint goed :)

ZwartebroekengeIetrui

Voor team ZwartebroekengeIetrui begon het seizoen gisteren avond pas. Gaviria pakte meteen ook de eerste overwinning.

Edjahh

Bedankt voor de update elrio. Niet ontevreden met de start van Caleb. Alhoewel ik ingezet had op nog een zege extra...

Florian doet het nog rustig aan.

djoriana

ik ben tevreden. niet gedacht op 1 te staan na down under

elrio

'@Noud89 je hebt de verkeerde Villalobos

shiraz

Morgen begint de Sharjah Tour. Hoewel de directie van Team Shiraz er nog nooit van gehoord had, heeft ze toch besloten een respectabele sprinter aan de start te brengen. Mareczko zal de twee sprintkansen moeten benutten om wat puntjes binnen te slepen.

1 2 ... 23 ... 31 32

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.