Wielermaster CQ-spel 2018

1 2 ... 22 ... 31 32
Edjahh

Zo we zijn los! Ewan nationaal criterium kampioen! De eerste zege is binnen! :D

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Jammer alleen dat die je geen punten opleveren ;)

Edjahh

Dat drukt de enthousiasme niet Rahimns! ;)

Laatst gewijzigd
heuvelcolombia

Team Heuvelcolombia
totaal overboden: 1907
teveel geboden: 1648
Beste prestaties: 3e in 2016, 1e talentencup 2017

1. QUINTANA ROJAS Nairo Alexander 2104(+544)
Had twee edities geleden Quintana al. Toen reed hij podium in de Tour en won hij de Vuelta. Ik zet in op hetzelfde voor dit jaar. Destijds bezorde hij me de 3e plek. Ik denk dat het erg belangrijk is om een kopman als Quintana te hebben die sws voor punten zorgt. Quintana wordt denk ik na vorig jaar onderschat.

1. VAN AERT Wout 652(+160) (rahimns: 550, el canibal: 501)
Geen idee wat hij nu precies gaat rijden op de weg. Denk meer dan vorig jaar, vandaar dat ik hem gekocht heb. Ze schijnen ook betere fietsen te hebben.

2. WÜRTZ SCHMIDT Mads 162(+2)
Weinig extra voor betaald. Ik was diep onder de indruk toen hij WK tijdrijden werd. Hij brak niet echt door daarna, maar hij zal kunnen leren van Der Pantzerwagen.

2. MARTIN Tony 786(+268)
Hij "verloor" vorig jaar vooral tijdritten. Verwacht dat het dit jaar beter gaat. Ook kan hij misschien verrassen in Parijs Roubaix.

2. DUARTE AREVALO Fabio Andres 51(+42)
Talentvolle klimmer die dat bij vlagen liet zien, ook in de Giro. Is nu terug op PCT niveau. De begeleiding bij Manzana Postobon is een stuk beter dan bij Team Colombia dus ik zie hem wel terugkomen tot dat niveau.

2. HAUSSLER Heinrich 171(+111)
Zonder blessures een sterke renner. Bij comeback meteen 15e geworden in Hamburg. Op naar een volledig seizoen bij Bahrein!

2. PINOT Thibaut 1751(+277) (Wicky: 1659, ZwartebroekengeIetrui: 1653, Laatste man: 1506)
Belangrijke pion in het team. Hij zou maximaal 32 koersdagen rijden in voorbereiding op de Tour. Ik ben benieuwd. Hij blijft natuurlijk de belangrijkste renner van FDJ, dus enkel blessures zullen hem afhouden van een behoorlijk puntenaantal denk ik.

2. BRAMBILLA Gianluca 511(+316) (joske47: 201)
Bij Trek zijn er vast kansen. Af en toe is deze Brambilla ineens bijzonder sterk. Hoop weer op zo'n geniale Strade Bianche.

3. LECROQ Jérémy 204(+59) (Edjahh: 151)
Als continentale renners behoorlijk wat mooie noteringen neergezet. Nu een seizoen bij Vital Concept, een team dat veel sprinterskoersjes gaat rijden verwacht ik.

3. EDMONDSON Alexander 165(+1)
Vond hem erg sterk afgelopen seizoen. Een renner die ik nog niet kende, maar hij liet zien een goede kracht te zijn in het Vlaamse voorjaar, was van goud waardvoor Durbridge en later in het seizoen voor de sprinters in zijn team. Sprintte zelf ook wat ereplaatsen bij elkaar.

3. AMADOR BIKKAZAKOVA Andrey 341(+110)
Voor een renner met zijn kwaliteiten natuurlijk een koopje. Mocht hij een keer zijn eigen kansen krijgen dan zal hij zijn punten wel waard zijn.

4. MALUCELLI Matteo 102(+11)
Sprintte goed mee in kleine wedstrijden. Denk dat deze 24 jarige sprinter genoeg kansen gaat krijgen gezien zijn Italiaanse/Aziatische programma.

11. SAVINI Daniel 7(+0)
Renner van Bardiani, dus wat koersen op niveau zal hij wel renner.

11. ERMENAULT Corentin 42(+6)
Derde op het WK tijdrijden bij beloften, derde op het EK TT en NK TT. Bovendien 5e in Parijs-Tours U23. Dit jaar net als Savini bij een PCT team.

12. MOSTOV Zeke 1(+0)
Net als Savini en Ermenault bij een PCT team. Trouwens bij de junioren ooit eens 5e geworden op het WK tijdrijden. DIt jaar bij Hagens Berman Axeon.

hofsje

mag ik nog een ander talent kiezen nu bekend is dat Hartthijs De Vries gaat stoppen ? en het seizoen officieel nog niet is begonnen :)

Leukefans

Officiële regel was voor 1 januari en aan helft budget, maar aangezien eerste wedstrijd pas morgen is zou het voor mij mogen, ik weet niet wat de rest ervan denkt?

elrio

'@hofsje het spijt me maar de regel is inderdaad 1 januari. Vorig jaar is het ook gebeurt (met Lieuwe Westra geloof ik) dat iemand na 1 januari maar voor de eerste wedstrijd stopte met wielrennen en die mocht ook geen vervanger meer oproepen... en ik vind het het beste om consequent te blijven.

hofsje

Ok , jammer dat hij het zo laat bekend maakt , maar het is miss wel beter voor hem

Leukefans

Voor de mensen van wie de ploeg deze nacht al een eerste renners in actie heeft, veel succes met het seizoensbegin, ik wacht nog tot de TDU start...

elrio

Om de scripts te testen hebben ik de eerste score update geplaatst op pagina 1.

Luuuuuuukk

Voor het eerst dat ik bovenaan sta met dit spel!!!!

Gerrit Glomser

Waarschijnlijk de eerste en laatste keer dat er nog een naam onder de mijne staat...

elrio

'@heuvelcolombia Edmondson lijkt een aardige aankoop te zijn geweest, heeft al bijna zijn aankoopbedrag terug. Ben niet ontevreden met de 2de plaats van Jay McCarthy, dan is ie goed in vorm voor de TDU!

Joachim

Na een jaar met veel pech, gaan we gewoon op dat elan verder: sleutelbeenbreuk Durbridge (zucht).

Edjahh

4e plek voor Ewan, we zijn van die hatelijke 0 af. ;)

hofsje

George Bennett heeft voor mij ook de eerste punten opgeleverd 12 puntjes door een 4de plek in het Kampioenschap van Nieuw-Zeeland

heuvelcolombia

Nice op plek 1! Zal er van genieten. Laatste man zal er wel snel overheen komen.

shiraz

De opstelling van team shiraz voor de Santos Tour Down Under:
Jens Debusschere
Michael Valgren Andersen
Tom Jelte Slagter
Ruben Guerreiro
Owain Doull
Jaime Castrillo

Een mooie ploeg voor de eerste koers. Ik ben blij dat het eindelijk begint!

Leukefans

Team Leukefans stuurt een kleine, maar kwaliteitsvolle selectie naar de andere kant van de wereld:
Carlos Barbero mag zich proberen te plaatsen in de massaspurten, terwijl Diego Ulissi vooral op de rit naar de beruchte Willunga Hill mikt en, waarom niet, een gooi naar het eindklassement kan doen!

Luuuuuuukk

Team Luuuuuuukk stuurt drie mogelijke top-10 kandidaten:

Domenico Pozzovivo
Rohan Dennis
Peter Kennaugh

Laatste man

We starten met een kleine, maar sterke ploeg.
- Porte
- Arndt
- Minali

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vanuit mijn team starten de volgende 2 renners:

Marc Soler
Sam Bennett

hofsje

Vanuit team hofsje gaan naar Santos Tour Down Under

George Bennett top 10 kandidaat
Phil Bauhaus top 5 in een sprint
Thomas De Gendt altijd goed voor een ontsnapping

Naar La Tropicale Amissa Bongo

Adrien Petit (verwacht ik minimaal wel 1 zege )

Naar Vuelta a San Juan Internacional
Vincenzo Nibali top favoriet om deze koers te winnen

elrio

Tour down under klein maar sterk team:
Sagan
McCarthy

Gerrit Glomser

Het team wordt alsmaar zwakker. Nu stopt Orken er plots mee...

1 2 ... 22 ... 31 32

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.