bij het european championship spel alweer JAGO op 1-2 en 5,ik vind het toch heel frappant dat hij iedere keer weer de juiste renners weet te kiezen !ik volg het wielrennen ook uitermate goed maar meestal kies ik net een paar verkeerde,of ze vallen of hebben pech...maar JAGO zit wel erg vaak in de prijzen !toch heel knap of toch een beetje mazzel !nu had hij in alle 4 zijn teams weer de top 4 trentin,van der poel,van aert en herrada...die had ik ook maar ik spreid ze dan weer in verschillende teams.
'@ jp. van Oosterhout.
JAGO toont aan dat de spellen echt met kennis gewonnen kunnen worden. Hij weet heel vaak net iets meer, en speelt het ook nog erg goed uit. Uiteraard maakt hij ook meer teams, maar het blijft knap wat hij doet.
Om Zweeler een keer te promoten, hebben we een 15+3 GRATIS Vuelta Spel live gezet. Met kleine bonusprijzen. Elke speler krijgt uiteraard maar 1 team. Veel plezier als iemand besluit voor het eerst mee te doen: https://zweeler.com/game/cyclingTour/FantasyVueltaaEspana2018FREE/main.php?ref=69
We hebben bewust iets minder wissels gekozen om een verschil met het hoofdspel te houden. Het Major League spel daarentegen zal 16 +6 worden omdat er best een mooie startlijst is in de Vuelta.
Het budgetspel staat inmiddels live: https://nl.zweeler.com/game/cycling/FantasyVueltaaEspana2018budget/
1 Quintana, Nairo 40 mln. Movistar Team
2 Lopez, Miguel Angel 37,8 mln. Astana Pro Team
3 Porte, Richie 35,9 mln. BMC Racing Team
4 Yates, Simon 35,7 mln. Mitchelton - Scott
5 Pinot, Thibaut 33,1 mln. Groupama - FDJ
6 Sagan, Peter 30,6 mln. Bora - Hansgrohe
7 Valverde, Alejandro 29,7 mln. Movistar Team
8 Landa, Mikel 27,3 mln. Movistar Team
9 Viviani, Elia 27,1 mln. Quick-Step Floors
10 Kelderman, Wilco 24,5 mln. Team Sunweb
11 Bennett, George 21,4 mln. Team LottoNL - Jumbo
12 Trentin, Matteo 20,1 mln. Mitchelton - Scott
13 Zakarin, Ilnur 20 mln. Team Katusha Alpecin
14 Aru, Fabio 19,6 mln. UAE Team Emirates
15 De La Cruz, David 19,5 mln. Team Sky
16 Martin, Daniel 18,7 mln. UAE Team Emirates
17 Nizzolo, Giacomo 17,9 mln. Trek - Segafredo
18 Kwiatkowski, Michal 15,8 mln. Team Sky
19 Uran, Rigoberto 15,5 mln. Team EF Education First - Drapac
20 Yates, Adam 15,4 mln. Mitchelton - Scott
21 Kruijswijk, Steven 15,3 mln. Team LottoNL - Jumbo
22 Poppel, Danny van 14,8 mln. Team LottoNL - Jumbo
23 Mas, Enric 14,6 mln. Quick-Step Floors
24 Buchmann, Emanuel 13,7 mln. Bora - Hansgrohe
25 Woods, Mike 13,2 mln. Team EF Education First - Drapac
...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.