Zweeler 2018

1 2 ... 25 ... 28 29
skylimit

'@edjahh dan ook nog de juiste klassementsmannen.....

Bertsu

7e in budget, 70 in 15+5 en 2x goede sl-prijs. Zo’n 500 euro in totaal!
Ik kan weer even doorspelen.

Laatste man

Gefeliciteerd allen! Zelf uiteindelijk op de laatste dagen behoorlijk terugvallen (Froome en Dumoulin..). Uiteindelijk toch zo'n dikke €60 deze Tour. Na de Giro weer een ronde met winst.

Spaakje

Alle prijswinnaars gefeliciteerd, ik red mijn Tour op de slotdag net als Kristoff, 1e prijs met dagteam.

HF2013

Dramatisch gedaan op Zweeler.

2e halfjaarspel gaat nog goed. Met 3en in top10.

Maartenhartong

Gefeliciteerd alle winnaars voor mij was het allemaal net niet... veel te weinig verwacht van Thomas en de giro rijders... voor het spel 2e periode sta ik eerste maar zal afwachten zijn of ik teveel was gefocust op tour.. jaar budget nog 41e... maar dat duurt nog even

skylimit

Ja, het is volgens mij een stuk lastiger geworden om in de prijzen te vallen (als je geen Jago heet). Concurrentie op Zweeler is groter, sterker en misschien ook wel professioneler geworden.

jp.vanoosterhout

ik ben als 10de geeindigd in het 15+5 spel,als degenkolb gewoon op zijn plek had gesprint dus normaal na demare en sagan had ik op plek 6 gestaan scheelt toch ongeveer 400 euro !maar ja zo is het altijd.maar ik had toch meer dan 500 euro dus tevreden!

Laatste man

La Vuelta 15+5!

Vuelta18

pirazzi

Aangemeld.

Bertsu

Vorige keer was WielerFlits 2e in budgetspel, nu hetzelfde of beter!

Sunrider

Nog geluk gewenst alle winnaars! Ik had hetzelfde euvel als @Laatste Man, in totaal heb ik een paar euro verloren maar goed, ook op naar de Vuelta.

HF2013

La Vuelta 15+5!

Wielerflits 2
Vuelta18

pirazzi

Bij de Vuelta a España (budget) € 15,00 per team staat nog geen ENTER>> en het prijzengeld is nog 0,00 maar dat zal wel komen een dezer dagen.

Timber

Meestal gaat het budgetspel pas een dag of tien voor de start open dacht ik?

ChefSpijker

Het budgetspel zal ergens halverwege komende week live gaan inderdaad.

jp.vanoosterhout

bij het european championship spel alweer JAGO op 1-2 en 5,ik vind het toch heel frappant dat hij iedere keer weer de juiste renners weet te kiezen !ik volg het wielrennen ook uitermate goed maar meestal kies ik net een paar verkeerde,of ze vallen of hebben pech...maar JAGO zit wel erg vaak in de prijzen !toch heel knap of toch een beetje mazzel !nu had hij in alle 4 zijn teams weer de top 4 trentin,van der poel,van aert en herrada...die had ik ook maar ik spreid ze dan weer in verschillende teams.

Zwieler

'@ jp. van Oosterhout.

JAGO toont aan dat de spellen echt met kennis gewonnen kunnen worden. Hij weet heel vaak net iets meer, en speelt het ook nog erg goed uit. Uiteraard maakt hij ook meer teams, maar het blijft knap wat hij doet.

Om Zweeler een keer te promoten, hebben we een 15+3 GRATIS Vuelta Spel live gezet. Met kleine bonusprijzen. Elke speler krijgt uiteraard maar 1 team. Veel plezier als iemand besluit voor het eerst mee te doen: https://zweeler.com/game/cyclingTour/FantasyVueltaaEspana2018FREE/main.php?ref=69

We hebben bewust iets minder wissels gekozen om een verschil met het hoofdspel te houden. Het Major League spel daarentegen zal 16 +6 worden omdat er best een mooie startlijst is in de Vuelta.

pirazzi

Nog te weinig renners bevestigd op de startlijst denk ik om het budgetspel al te beginnen.

Bertsu

Bij de tijdrit gisteren had Jago met 4 teams 0 euro (en ik met 1 team 50), dus gelukkig gaat het niet altijd goed.

ChefSpijker

'@pirazzi >>> Morgen gaat ie live.

ChefSpijker

Het budgetspel staat inmiddels live: https://nl.zweeler.com/game/cycling/FantasyVueltaaEspana2018budget/

1 Quintana, Nairo 40 mln. Movistar Team
2 Lopez, Miguel Angel 37,8 mln. Astana Pro Team
3 Porte, Richie 35,9 mln. BMC Racing Team
4 Yates, Simon 35,7 mln. Mitchelton - Scott
5 Pinot, Thibaut 33,1 mln. Groupama - FDJ
6 Sagan, Peter 30,6 mln. Bora - Hansgrohe
7 Valverde, Alejandro 29,7 mln. Movistar Team
8 Landa, Mikel 27,3 mln. Movistar Team
9 Viviani, Elia 27,1 mln. Quick-Step Floors
10 Kelderman, Wilco 24,5 mln. Team Sunweb
11 Bennett, George 21,4 mln. Team LottoNL - Jumbo
12 Trentin, Matteo 20,1 mln. Mitchelton - Scott
13 Zakarin, Ilnur 20 mln. Team Katusha Alpecin
14 Aru, Fabio 19,6 mln. UAE Team Emirates
15 De La Cruz, David 19,5 mln. Team Sky
16 Martin, Daniel 18,7 mln. UAE Team Emirates
17 Nizzolo, Giacomo 17,9 mln. Trek - Segafredo
18 Kwiatkowski, Michal 15,8 mln. Team Sky
19 Uran, Rigoberto 15,5 mln. Team EF Education First - Drapac
20 Yates, Adam 15,4 mln. Mitchelton - Scott
21 Kruijswijk, Steven 15,3 mln. Team LottoNL - Jumbo
22 Poppel, Danny van 14,8 mln. Team LottoNL - Jumbo
23 Mas, Enric 14,6 mln. Quick-Step Floors
24 Buchmann, Emanuel 13,7 mln. Bora - Hansgrohe
25 Woods, Mike 13,2 mln. Team EF Education First - Drapac
...

Sunrider

Wielerflits1 Subleague Budget spel aangemaakt, wachtwoord = Vuelta18

Sunrider

Geweldig team Chef, onklopbaar!

Laatst gewijzigd
pirazzi

Vijfde inschrijving! Chef gebruikt meer dan 330 miljoen me dunkt. :)

1 2 ... 25 ... 28 29

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.