Zweeler 2018

« 1 2 3 4 ... 28 29
Laatste man

Voor alle Zweelerspellen in 2018. Alvast veel plezier en succes.

Edjahh

Ik zal me ook weer eens wagen aan wat jaarspellen. :)

Noud89

Er is nog niet eens een jaarspel live joh, vroege vogel. ;)

LyndaLid

Hoe kwamen jullie erbij dat het al live zou gaan dan?
Had me al verheugd op een avondje eens orienteren....

Piti18

Afgelopen vrijdag gemaild naar Henno op Malta (CEO Zweeler). Hij mailde vrijwel direct terug van waarschijnlijk aanstaande maandag (gister dus). Verwacht het spel dus zeker deze week. Hopelijk wel het budgetspel. Die andere spellen zijn een stuk minder.
De kalenders zijn iig al wel compleet.

Sunrider

Budgetspel verschijnt altijd later, begin januari dacht ik.

Gonzalez de Galdeano

Budgetspel kwam vorig jaar eind november online. En het jaar ervoor begin december.

Sunrider

Correct Galdeano, had geen tijd te checken.

ChefSpijker

Zowel budget- als groepenspel zal vandaag live gaan.

Matisz

Inderdaad alles online
Ik heb voor beide spellen een subleague aangemaakt voor beide is het ww= Top2018

LyndaLid

Yes, ik zit bij Matisz!

Nu nog Bassie en Faasje in de subleague, en ik weet dat ik een prijsje heb ;)

Matisz

'@LL
Inderdaad met Faasje en Bassie zijn we klaar voor het nieuwe seizoen. Het zal er snel zijn overigens.

DorHer

Heb me ook maar aangesloten bij jullie ;-).

Laatst gewijzigd
Laatste man

Ben er bij :)

drikkes

Howla keuze voor derde plaats in a ranking tussen Dumoulin - GVA of Valverde.
Das al niet simpel!

Kiggen

Het feest kan weer beginnen.
De aankomende dagen zullen de eerste programma's bekend worden en kunnen we aan de slag met onze analyses.
Duurt helaas wel nog een hele tijd voordat ze weer echt de fiets op stappen...

Bassieb

Ik ben erbij!

Sunrider

De wielerflits teams zien er sterk uit! Goed te zien dat je je bij ons voegt @DorHer. Vorig jaar heb ik het in het budgetspel een beetje laten liggen met de laag geprijsde renners maar toch nog 6e, daar teken ik weer voor. In het jaarspel ergens teveel naar verschillende klassementen gekeken, kan veel beter. Heb er zin an, Succes iedereen!

Laatst gewijzigd
Edjahh

Ik ben d'r ook bij in beide jaarspellen. :)

andor

Hallo allemaal. Ik zou ook graag een team willen inschrijven in één van jullie subleagues . Kan dat nog? En hoe werkt dat? Ik zou graag een team willen inschrijven bij het gewone jaarspel waar ik afgelopen jaar zevende ben geworden.

Sunrider

Schrijf je maar in, als er bezwaren zijn zie je dat wel. Het criterium is eigenlijk lid zijn van Wielerflits en op dit forum meedoen.

andor

nou lid ben ik al een jaar of +- 7 tot 8 jaar.

andor

ah ik zie dat hij al vol zit . ik kijk van de week nog wel even of ik kan aan haken bij een eventueel 2de subleague.

Luuuuuuukk

Ik wil dit jaar ook wel eens gaan kijken of dit iets voor mij is

Sunrider

'@Andor, je hebt nog meer dan een maand om aan te haken. Het wachten is op een insider die Wielerflits 2 aanmaakt, het zal mij niet verbazen als er zelfs 3 teams in beide spellen komen.
@Luuk, welkom en succes.

« 1 2 3 4 ... 28 29

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.