Zweeler 2018

1 2 3 4 ... 28 29
La Maglia Azzura

Venturini mag ook aan het lijstje van koopjes toegevoegd worden, rijdt toch een prima programma ook als sprinter in die ploeg.

Sunrider

Sommige renners die genoemd worden rijden niet in een wt team wat voor mij toch een criterium was mits uitnodigingen in (grote) rondes. Aldus, T. Dupont en G. Martin soms geselecteerd. Daarnaast vond ik König goedkoop en heb ook nog wat jonge talenten.

Gonzalez de Galdeano

Porte is veel te duur. Bijna 31 miljoen voor een renner die 4 rondjes van een week (Down Under, Parijs-Nice, Romandië, Dauphine) en de Tour rijdt.
Scoort meestal rond de 600 punten. Dit zijn er 300 tekort. En dan mag er al niet al teveel fout gaan... Ik vrees nu al voor hem op de kasseien in de Tour.

Extra info:
Laatst in een interview zei hij dat ie bang is geworden in de afdaling. En hij wordt in mei nog vader ook.

mikoes89

hoi mensen ik doe met 1 team in de zweeler poule spel met buget en 1 met algemene spel. kan ik nog ergens in een subpoule nog mee doen? ben beetje te laat ermee maar goed beter laat dan nooit ^^

Sunrider

Nee mikoes, zodra een spel van start gaat gaat het slot erop en kun je niets meer wijzigen.

mikoes89

okee danku

Sunrider

Er staat het Wielerjaarspel 1e periode online, wat voorheen deel uitmaakte van het Wielerjaarspel.
Voor de geïnteresseerden, het subleague wachtwoord = Periode1

Laatst gewijzigd
Matisz

Zo te zien is @Faasje weer goed gestart. Kunnen wij bij jou in de leer en zo ja tegen welke prijs :p?

Ik ben lid @Sunrider

Laatst gewijzigd
HF2013

Kijk, zowaar een keer in Wielerflits 1 terecht gekomen.
Gelukkig begint er weer een spel, want nu al spijt van het missen van sommige renners.

FaasjeWilkes

'@matisz voor het geld hoef ik het niet meer te doen 😁. Maar zo ingewikkeld is het niet hoor. Impey in plaats van Renshaw en je was top 5 geëindigd...😉

Sunrider

Ik had dit ook niet achter Impey gezoch, meer sprint aantrekker voor Ewan.
Met Nibali is mijn best verwachte renner van het budgetspel uit San Juan verdwenen maar heb in 1 team Benoot nog.

Laatst gewijzigd
Bertsu

Benoot en Gaviria...
Moet Impey nu opeens ook in het 1e periodespel?

Sunrider

'@ Bertsu, niet in mijn team, er
zijn genoeg renners in die categorie die ik meer punten toedicht.

skylimit

'@Bertsu Ik denk nu dat het te laat is voor Impey, hij heeft zijn moment van glorie al gehad. Al blijft het wel een renner waar je in bepaalde koersen rekening mee moet houden. Voor Down Under ging ik er vanuit dat ze volledig voor Ewan zouden gaan en zag ik meer in de tandem Sagan - Mccarthy, maar bleek dus dat Impey toch meer heeft dan Mccarthy. Het blijft wikken en wegen, bij mij is het vaak zo, stel je hem op rijdt hij geen deuk in een pakje boter.
Het is ook wat Sunrider zegt er zijn heel veel renners in die categorie. Vraag blijft ook welk programma gaan ze rijden en hoe gaan ze die wedstrijden in.
De echte insiders duiken hier natuurlijk helemaal in en laten er allerlei formules op los, voor mij gaat dat te ver en kost ook veel tijd, dus mijn keuze gaan op gevoel en een beetje historie.

Betancur, Quintana, Sagan

Heerlijk programma van Kristoff ;)

Bertsu

Ja, ik twijfel sterk over Kristoff, mn over zijn voorjaar.

Gelegevaar

Nog mensen die meedoen aan Mallorca? Goede score hier vandaag met Dege, DeBuyst en Dehaes, maar vrees dat Wippert een dure is geweest.

Betancur, Quintana, Sagan

Enigszins offtopic, maar dan heb je een mooi team gemaakt voor het NK sprint, stopt Wust .. :(

Imbatido

Ik geloof dat de mensen van Zweeler hier meelezen. Is het misschien leuk om voor het WK veldrijden ook een dames-variant te maken?

ChefSpijker

Dat is zeker een optie Imbatido. We speelden vorig jaar al met het idee, dus het lijkt me een goed plan om het dit jaar daadwerkelijk uit te voeren.

Het Voorjaarsklassiekersspel zal komende week ook live gaan.

Matisz

Subleague voor Voorjaarsklassiekersspel WW=Toppers. Melig :D

Luuuuuuukk

Gaat voorlopig niet erg slecht. Sta nu 4e in het RtI spel voor Valencia.

Gelegevaar

Haalt Zweeler nu ook de uitslag van de TTT uit de game? Beetje geflatteerd zo.

Luuuuuuukk

Je krijgt alleen 10 punten voor het voorspellen van de winnaar toch? Ik vind niet dat die hoeft te vervallen, BMC was altijd al favoriet. Ik vind het 3e etappe spel wel echt een farce geworden. Veel te kort van tevoren aangekondigd, anders had ik sowieso mijn team nog wel aangepast..

Bassieb

Zijn er mensen die meedoen met het olympische spelen spel? Ik iig wel. Zo ja dan lijkt het me leuk om een subleague aan te maken

1 2 3 4 ... 28 29

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.