Porte is veel te duur. Bijna 31 miljoen voor een renner die 4 rondjes van een week (Down Under, Parijs-Nice, Romandië, Dauphine) en de Tour rijdt.
Scoort meestal rond de 600 punten. Dit zijn er 300 tekort. En dan mag er al niet al teveel fout gaan... Ik vrees nu al voor hem op de kasseien in de Tour.
Extra info:
Laatst in een interview zei hij dat ie bang is geworden in de afdaling. En hij wordt in mei nog vader ook.
'@Bertsu Ik denk nu dat het te laat is voor Impey, hij heeft zijn moment van glorie al gehad. Al blijft het wel een renner waar je in bepaalde koersen rekening mee moet houden. Voor Down Under ging ik er vanuit dat ze volledig voor Ewan zouden gaan en zag ik meer in de tandem Sagan - Mccarthy, maar bleek dus dat Impey toch meer heeft dan Mccarthy. Het blijft wikken en wegen, bij mij is het vaak zo, stel je hem op rijdt hij geen deuk in een pakje boter.
Het is ook wat Sunrider zegt er zijn heel veel renners in die categorie. Vraag blijft ook welk programma gaan ze rijden en hoe gaan ze die wedstrijden in.
De echte insiders duiken hier natuurlijk helemaal in en laten er allerlei formules op los, voor mij gaat dat te ver en kost ook veel tijd, dus mijn keuze gaan op gevoel en een beetje historie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.