Zweeler 2018

1 2 ... 5 ... 28 29
Sunrider

'@Bassieb, Ik lees €8000,- aan prijzen, de eerste prijs zal €5000,- zijn de rest is voor de 32 volgenden. Tja, ik vraag mij af is zo'n eerste prijs er niet ver over? Zou wel wat voor onze Faasje zijn ;) .Ik waag mij niet aan dit spel alhoewel de paar daarop volgende prijzen ook nog te doen zijn.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

En, hebben er al mensen wat pareltjes gevonden in het klassiekerspel?

Kiggen

'@Lyndalid Vooral qua heuvelmannen zijn er toch wel wat laag gewaardeerde renners wat mij betreft.
Jij?

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Ja ik heb er in die categorie wel een paar op het oog ja! Maar bij de heuvelrenners zijn die koopjes altijd met meer risico, die eindigen sneller zonder punten dan een kasseien koopje die 5 wedstrijden meer rijdt.

Verder vond ik Jesus Herrada een pareltje, maar Cofidis rijdt precies de verkeerde wedstrijden...

Er zijn iig vier renners onder de 4 miljoen die bij mij in elk team komen.

skylimit

Morgenvroeg al deadline. Teveel rondes ineens:) Ook nog het cyclingspel voor de 1e periode.

drikkes

Ik heb ook wel een ploegie staan voor de olympische spelen.

Luuuuuuukk

Ik waag me niet aan die Olympische Spelen, te weinig verstand van. Dat wordt dan alleen maar gokken. Jaarspel is ook niet echt mijn ding. Te lang wachten op resultaat haha.

Wel aan het puzzelen voor Dubai. In Valencia 2x 5e geworden, zowel normaal als RtI spel, leuke start

Kiggen

'@Lyndalid klopt inderdaad. Twee op dat lijstje zullen wel Nibali en Vuillermoz zijn, Nibali rijdt sws veel en Vuillermoz zal ook wel punten pakken.

Sunrider

'@Kiggen, Vuillermoz heeft de laatste 2 jaar niets gepresteerd of niet meegedaan, 6e in de WPijl in 2015. Omdat Nibali de Ronde wil rijden wil niet zeggen dat hij daar potten gaat breken, het is geen Lombardije en ook niet zeker dat hij L-B-L rijdt. Bettiol zou een optie zijn maar nu hij bij BMC rijdt zal hij waarschijnlijk moeten knechten.

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Allebei interessante namen ja, maar niet bij mijn zekerheidjes! Nibali dan nog eerder dan Vuillermoz omdat zijn upside natuurlijk hoger is.

Het puzzelen voor dit spel is wel echt het leukste van alle! Blij dat het Zweeler jaar ook begonnen is ;)

Sunrider

1e Periodespel is gestart, vooralsnog zullen de sprinters voor de punten zorgen. Succes alle teamgenoten.
Froome is weinig gekozen maar toch, nu het er naar uitziet dat hij in de Ruta del Sol start, wat met de punten als hij later geschorst gaat worden?

Laatst gewijzigd
skylimit

'@sunrider lijkt mij logisch dat behaalde punten gewoon blijven staan, want met een (eventuele) schorsing op termijn kan je geen rekening houden.

LyndaLid

Nu al hoofdpijn van het programma van Sagan.

Ik kan het eigenlijk niet over mijn hart verkrijgen, maar misschien wordt dit wel het eerste spel waar ik bewust aan Super Peter voorbij ga :(

Aan de andere kant.. Hij rijdt weinig wedstrijden, maar kan in potentie natuurlijk alle wedstrijden die ie rijdt winnen (of top 3 rijden). Dan is ie 't geld wellicht al weer waard?

Noud89

Hmm hij slaat Omloop en Kuurne over maar rijdt wel de AGR dit keer. Daar maakt hij wat mij betreft ook gewoon kans.

Edjahh

'@Lynda een team zonder en een team met dan maar? ;) #Sagan

LyndaLid

'@ Noud

Hij rijdt juist weer niet de Amstel Gold Race las ik. Hier op wielerflits nota bene.

En Dwars door Vlaanderen slaat ie ook over, waar al zijn concurrenten wel weer starten...

@ Edjahh, ja alle teams zonder Sagan gaat er bij mij zeker niet in ;) Waarschijnlijk zit ie straks alsnog in 4 van de 5 teams haha

Laatst gewijzigd
skylimit

Alleen hoofdpijn over Sagan ? Ook Dwars door Vlaanderen rijdt hij niet als ik het goed begrepen heb, maar als hij net zo rijdt als afgelopen seizoen in
een aantal klassiekers valt het nog mee met zijn punten, dus kan je ook gokken door hem niet te nemen. Vermoedelijk zal toch weer iedereen in zijn wiel
gaan zitten en hem het werk proberen te laten opknappen.

Bertsu

Ik doe aan veel dingen mee, of ik er nu verstand van heb of niet.
Olympische spelen, schaatsen, zelfs Biatlon. Alleen skiën sla ik over.
De sprinters zorgen voorlopig voor lekker wat beginpuntjes.

Bassieb

Ik heb 4 teams gemaakt voor het Olympische spelen spel:P Hopelijk kan ik er met 1 meedoen voor de hoofdprijs.

Ik heb ook een subleague aangemaakt. Wachtwoord: kramer123

Succes allemaal!

Christian

Eigenlijk is dat Road to Innsbruck spel gewoon te duur voor wat je er voor terugkrijgt, er doen er de laatste keren al 400 mee ongeveer, inzet €1 pp en maar één ticket (t.w.v. iets meer dan €70) als winst. Dat is gewoon te weinig prijzengeld.
Andere spellen zijn wel erg uitdagend, heb het pas ontdekt en ben nu wel redelijk verslaafd. Na veel inzenden (15x ofzo) eindelijk mijn eerste cash - maar dan wel gelijk de eindwinst in Colombia. :) Niveautje is hoog, om het maar zacht uit te drukken.

Laatst gewijzigd
Zwieler

Beste Christian, Misschien moeten we nog wat extra uitleg geven, want het lijkt alsof u denkt dat u maar 75 euro kan winnen met een ticket. Er zit 35.000 euro in de prijzenpot (kijk hier maar: https://zweeler.com/roadToInnsbruck) en die wordt verdeeld onder de 150 spelers die een ticket winnen. Dus een ticket is altijd minimaal 75 euro waard en maximaal 10.000 euro (1e prijs). Dat maken deze winnaars samen uit tijdens de WK op de weg in Innsbruck.

En wat is nou 1 euro om kans te maken op 10,000 euro? Je krijgt er een brok entertainment voor terug tijdens het maken van een team, en dagen plezier en frustratie tijdens het kijken van alle etappes. Dan is 1 euro heel weinig als je het vergelijkt met een middagje bioscoop ;-) En als je toevallig het juiste team hebt gemaakt, en je pakt dat ticket, dan doe je maar mooi mee in September om die mega prijzenpot. Tenminste zo zien wij het, wel door een zwaar gekleurde Zweelerbril trouwens :-)

Gefeliciteerd met Colombia trouwens, knappe prestatie! Je hebt daar toch een heleboel wielerkenners verslagen.

Laatst gewijzigd
Christian

Thanks. Ik zal zelf niet deelnemen omdat de winstkans hier gewoon te laag ligt, maar zal anderen natuurlijk niet weerhouden dat wel te doen.

Nog wel een suggestie aangezien hier blijkbaar iemand van het Zweelerteam kijkt: om dat subpoule systeem wat meer een succes te maken is het misschien een idee om het een vaste subpoule te maken, die automatisch klaarstaat? Zodat je niet iedere keer, iedere etappe/koers weer opnieuw zo'n ding aan moet maken.

Laatst gewijzigd
Imbatido

Ik heb ook nog wel wat suggesties.

- Als je bijvoorbeeld nog 5 miljoen hebt, en nog 5 renners moet, waarom kan je dan nog renners van boven de 1 miljoen kiezen?

- Op de voorpagina. Wielrennen staat helemaal onderaan in de lijst als je selecteert bij 'Alle sporten', zo laag zelfs dat het bij mij bijna buiten beeld valt. En ik heb denk ik een vrij normale resolutie. Als je er op klikt, en vervolgens scrollt, dan is ie weer weg. Dus ik moet eerst zorgen dat er voldoende ruimte onder 'Alle sporten' zodat ik tot bij wielrennen kan komen. Niet ideaal.

- Is het niet veel leuker als je geen percentages kan zien van meest gekozen renners? Het weerhoudt mij vaak van meedoen.

Luuuuuuukk

Ik zou het inderdaad voor mijn plezier ook zonder percentages willen kunnen zien. Niet zozeer zodat anderen hierdoor evt mijn pareltjes ook kunnen ontdekken, maar meer zodat ik er zelf niet door beïnvloed wordt bij het samenstellen van mijn teams. Ik ben voorstander van een vinkbox om het aan/uit te kunnen zetten.

Edjahh

Eens met Luuk en Imbatido, maak de percentages optioneel. Ik heb mezelf ook wel eens er op betrapt net een andere keuze te maken hierdoor.

1 2 ... 5 ... 28 29

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.