Het kan nog steeds voor mij, inmiddels 12e.
Dan moet wel alles precies zo vallen zoals ik het wil vanaf nu, en dat is bijna onmogelijk.
Lopez, Yates, Kruijswijk, Urán, Izagirre, Buchmann, & Kelderman zullen Top-20 moeten blijven.
Daarnaast is het hopen op Teuns, Mollema, Benoot, Kwiatkowski of Felline in een vlucht.
En dan heb ik nog Pardilla (die vorig jaar sterk afsloot) en Bilbao (die er toch wat doorheen lijkt te komen nu).
+ 50 bonuspuntjes als Yates hem pakt :)
Er waren veel saaie etappes deze Vuelta. Vandaag is er weer zo een.
Dat blijkt o.a. uit het feit dat na een paar dagen er geen nulpuntenteam meer over was.
Volgens mij komt dat ook door de zwakkere teams in vergelijking met de Tour en de Giro, minder controle door de teams voor de topsprinters en topklassementsmannen waardoor de mindere goden punten konden halen.
Vuelta in totaal 65 gebeurd maar na aftrek inleg teams toch wel verlies... Maar ach, wel lol gehad! :D
Doe ook mee met de voetbal fantasy games Eredivisie en CL.
Boadu mis ik helaas ook rest v/h jaar. Balen!
Evt. wintertransfers ga je ook missen. Wissels zoals bij de budget wielerspellen zouden fijn zijn! Al is het met blessures lastig natuurlijk omdat je nooit exact weet hoe lang ze uitgeschakeld zijn. Via welke objectieve bron zou je dat kunnen achterhalen?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.