Peloton Seizoen 19

1 2 3 4 ... 9 10
Slayer772004

Outch Dustin ! Het risico van oudere leiders natuurlijk ...

Hier is het hopen op een 1ste ritzege. Als er geen nieuwe Thors Thunder bijzit, is het misschien wel mogelijk.
Sowieso is het nog even in de wachtkamer blijven zitten en ervaring opdoen, maar je weet nooit.

Tossboom

Pas vlak voor 9 uur bleek iedereen een jaar ouder. Zit dus erg veel tijd tussen. Maar had ik maar beter moeten kijken. Geen probleem.

Poeksel

Ik moet het ook maar met een ls 8 en ls 10 doen, dustin. En het hele vorige seizoen dus ook. Op lange termijn hoop ik er profijt van te hebben, op korte termijn is het roeien met deze riemen.

Vazilii

Ik zal es een poging wagen in 5.5

Naspa

'@Vazilii, welkom. Je begint met een bar slechte trekking - geen 18jarige bij.
Niet dat je die nu gelijk nodig hebt in de 5e divisie, maar voor de toekomst of het geld -begin seizoen zijn ze populair- was het lekker geweest.
Hoe dan ook veel sterkte, en stel je vragen vooral ook hier.

schizm

'@Tossboom : Tijdens de seizoensupdate wordt de renners en de teams (dus ook de leeftijden) geupdate voordat de scout wordt gereset, bovendien heb ik het bericht dat de seizoensupdate klaar was ontvangen om 20u17 (daarna moeten wij enkel de 4e en 5e divisie nog herverdelen en de kalenders genereren, beide zaken hebben dan ook niks met de leeftijd van de renners te maken).

Ik ga er dus vanuit gaan dat je het fout hebt gezien , of erg laat de zoekbeurt voor de scout van na de vorige week hebt gedaan.

Poeksel

Een nieuw team zonder 18-jarigen, is dat niet een soort bug? Ik vind in ieder geval dat dat niet zou moeten gebeuren.

Eigenlijk zou Vazilii moeten herstarten, maar misschien kan het handmatig gefixt worden?

(@Vazilii: 18-jarigen leveren aan het begin tussen de 100k en 2M op, afhankelijk van hoe goed ze zijn en wat de gek ervoor geeft. Dat kan dus een lekkere bonus geven.)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Naspa en Poeksel

Als hij voor de seizoensupdate is gestart had hij wel 18 jarige maar zijn die 19 geworden.

Naspa

'@Ab.
Dat kan dan eigenlijk niet, het team lijkt gisteren te zijn aangemaakt: 12/4/2017
En één 19jarige en één 20-jarige, dat is wel erg mager bedeeld.
Hoe het ook komt, misschien toch een reden om het oude team op inactief te zetten en een nieuwe aan te maken? Of heb je dat liever niet?

@Vazilii, als het het nog lukt tenminste voor de eerste race straks.

Laatst gewijzigd
Justin Case

Welkom @vazilii. Ik heb je in de beginpost gezet. Succes. Herstarten is voor wijven, maar kan financieel aantrekkelijk zijn. Veel geld verdienen in je eerste seizoen is het beste. Races winnen is de echte motor van je economie. Koop niet te oude renners, want pas in divisie 3 heb je volledig getrainde renners nodig. Ik zie dat je al een mooie trainer aan de haak hebt geslagen (4 ton tekengeld is redelijk duur, maar je kunt wel lekker beginnen met trainen nou). Klik op de linkjes in de beginpost en geniet van het spel. Stel gerust vragen hier.

Ik had gisteren voor het eerst dat mijn scout geen geschikte renner vond. Daarvoor elke week wel. Jammer, want op dag 1 van het nieuwe seizoen is wel leuk. Misschien koop ik die daap van Berdios wel.

Tossboom

'@ Schizm: dat klopt niet want dan zou ik nu nog een renner moeten kunnen pullen. Dat is niet zo. Ik heb hem dus gepulld na de scout reset, maar voor de leeftijdsupdate want hij is nu echt 19. Nogmaals geen groot probleem zeker aangezien ik de enige ben hiermee, maar ik weet 100% zeker dat hij 18 was toen ik hem pullde.

dustin

1e race in de 2e divisie.

Een 11e plek, het begin is eraf, op naar de volgende race.

RichardD

Ook mijn LS18 renner is er met een vliegtuig vandoor, dus ik zit voorlopig met LS11 als hoogste.

Wel de 1e race kunnen winnen in mijn nieuwe divisie.
Ben benieuwd hoe het verder zal vergaan.

Succes allemaal!!

-R.

dustin

ai ......

dat is het risico met 36+
maar het doet pijn, zeker als het een LS18 betreft

mooi dat je toch hebt kunnen winnen

dustin

'@Vazilii

Ik hoop dat je het een leuk spel gaat vinden.
Geniet er van, en je weet vragen staat vrij.

dustin

'@Vazilii
bereid je voor ....
In de loop van het seizoen komen er actieve tegenspelers bij in jouw divisie, de ene wat actiever dan de ander.
Nu is het taak jouw bot team voor te blijven en jouw selectie te versterken.
Probeer je tactiek uit en lees ook de wedstrijd verslagen zo je kan zien of je taktiek goed werkt.
Ik zal je nog in Peloton een message sturen.

Vazilii

Ja bedankt allen. Ik lees dit nu pas weer en de 1e rit is geweest. Maar opnieuw starten?
Ach, ik neem het zoals het komt. Voor mij hoeft het allemaal niet optimaal hoor. Ik probeer het
voorlopig ff op het gemak uit en dan kijk ik na een siezoen wel hoe of wat.
Succes daar in de hogere regionen ;)

Poeksel

Jullie kennen het waarschijnlijk wel, in een hogere divisie is het even aftasten om je plaats in te kunnen schatten. Is de concurrentie zo veel beter dat je degradatiegevaar loopt? Of je team zo sterk dat je juist promotiegevaar hebt? Of ergens in het midden? En kun je dan financieel rondkomen?

Voorlopig gaat het met mijn team in de tweede divisie goed, 158k prijzengeld in de eerste twee ritten. Zo zal het niet het hele seizoen gaan, wellicht moeten een paar andere teams nog wakker worden. Maar degradatiezorgen zal ik voorlopig toch niet hebben.

Naspa

3:2 is erg spannend.
Melres pakt weliswaar gelijk twee ritzeges, maar is dan voorlopig dan ook wel door de helft van zijn "kleppers" heen. Ab heeft een foutje gemaakt met de flat-topper-in-wording Zulani, maar die zien we nu vast volgende week ergens weer terug.
Nieuwkomer Polyjean zit overal kort op en gaat zeker een truitje pakken. Ngogo moet nog wakker worden. Enzv.

En ik doe ook gewoon weer mee voor de ereplaatsen. Ik moet zowaar weer eens even nadenken over tactieken, i.p.v. op de automatische piloot wat invullen. Leuk!

dustin

Tevreden, vandaag 4e geworden, zal ook top 4 eindigen in het bergklassement.
Ik moet het van de kruimels hebben.
Het is niet makkelijk in divisie 2:1, maar is wennen zeker!

@Poeksel, niet te veel last van Thors?
won vorig seizoen bijna alles

dustin

Ik heb iets raars vandaag. Ik heb een 'retired' renner vandaag aangeschaft!

Een bod geplaatst op een 35+ renner voor de seizoens update. (geen echt goede overigens)
Na de update was ie weg uit de transfers maar zag hem wel in de current transfer list.
Dacht dat ik deze mis ging lopen, maar nee, nu is ie weer actief.

Denk dat toch echt ..... of moet het toch een dwaling zijn geweest?

Poeksel

Tja, die Thors heeft 23 renners van 36 jaar of ouder. Die moet dus makkelijk elke wedstrijd een paar goede renners kunnen opstellen, toch is hij vooralsnog zuinig met fitness. Ik ben wel benieuwd naar zijn financiële huishouding...

Ik heb zelf overigens maar drie 36-jarigen, drie 35-jarigen en dan nog drie van 34 en 33 jaar. Ik moet dus goed plannen.

Ab Normaal

'@Naspa
Nee, pas weer in de Volta, maar daar was hij al voor gepland. Wel laat ik 'm morgen meesprinten voor een top 10 plek maar niet op volle kracht.
Voor de overige vlak/heuvel ritten heb ik nog andere die ongeveer even goed zijn.
Ik ben morgen heel benieuwd of mijn sprinter de finish in de eerste groep haalt. Zo ja, dan zal een podiumplek een reële mogelijkheid zijn.
De eendagswedstrijden deze wedstrijden heb ik ook wel goeie renners voor. Moeilijk te zeggen met zoveel nieuwe teams met nieuwe, onbekende renners, of die van mij ook om de zege kunnen strijden.

@Poeksel
Thors Thunder heeft zo ongelofelijk veel verdiend vorig seizoen, die zal dit jaar weer zoveel moeten winnen of anders iets aan de financiën moeten doen.

dustin

Thors
seizoen 18: 13271 pnt
seizoen 17: 21574 pnt
seizoen 16: 1323 pnt (na de vuelta pas begonnen)
Inderdaad heeft veel verdiend, ook veel uitgegeven, maar heeft wel een grote buffer denk ik.
Heeft volgens mij ook nogal wat hoge LS.
Maar winst maken dit seizoen zal lastig voor hem worden, of hij moet zich aanpassen, en anders gaat de klap komen

Ab Normaal

Het is in ieder geval de rijkste ploeg uit IJsland 😀

1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.