Peloton Seizoen 19

1 2 ... 7 8 9 10
schizm

5e divisie wordt zoals elk jaar vrijgemaakt voor nieuwe teams (enkel teams zonder ranking blijven in 5e).
Hoe de verdeling gebeurt in 4e zal gebeuren moet ik nog bespreken met mijn collega, al ligt dat natuurlijk ook aan het aantal te verdelen actieve ploegen op dat moment (Oudere teams in 4e zullen zoals steeds wel weer samen in een divisie gehouden worden)

krikie69

Scholte Pepijn / Leeftijd 18
Vlak5
Heuvels3
Bergen2
Afdalen0
Sprinten0
Tijdrijden0
Leiderschap2

Marcelo Severyn / leeftijd 18
Vlak0
Heuvels0
Bergen1
Afdalen3
Sprinten2
Tijdrijden4
Leiderschap2

Is er hier opt het forum intresse in een van deze jongens?
Is er trouwens een moment wanneer ik die eventueel het best te koop zet?

Poeksel

Ik zou ze gewoon houden en trainen. 18-jarigen leveren niet meer zoveel op aan het einde van een seizoen.

Ab Normaal

Fuck. Kwartiertje te laat voor de Evcont uitverkoop.
Mijn target Christea ging weg voor slechts 500k

krikie69

Ja die evcont heeft lekker gecasht :-D

Slayer772004

Heel wat 18-jarigen op de TL intussen. Bij manier van spreken geraken die amper verkocht.
Begin volgend seizoen zal dat wel anders zijn. Heel benieuwd hoeveel daarvoor neergelegd zal moeten worden.

@Toss: mijn vriend Plancencio staat te koop ? Met vast dezelfde reden waarom ik hem te koop gezet heb.
Dan heb je nog geluk dat een heel deel van zijn geschiedenis verloren is gegaan ...

Tossboom

Ja net iets teveel blessures.
Hoe zit het met die 2 jongens die jij te koop hebt gezet?

Naspa

Ja, het spelletje is met de spelregelwijziging wat veranderd. Niet alleen zijn twintigers populairder, de goedkopere scouts hebben tot gevolg dat er meer worden aangehouden aan het einde van het seizoen (opnieuw aantrekken begin volgend seizoen is duurder dan een redelijke scout doorbetalen).
Nieuwe 19 jarigen verkopen helemaal niet meer.
En een 18 jarige moet nu toch al snel een punt 11-12 hebben en aardige secundaries wil er op geboden worden.

Laatst gewijzigd
Slayer772004

Ik begrijp je volkomen, Toss.

Mijn transfers is plaats maken voor U21 volgend seizoen.
Coel heeft een redelijke FA op vlak (7 - 7 - 7 - 8) en superslecht op berg. Te koop owv zijn slecht gewicht.
Morales heeft een slechte FA op berg, en met zijn hill weet ik geen raad (6 - 7 en dan plots 10).

Vanavond zet ik nog Ribeiro (ook 23) op de TL: 8 7 7 1 4 2, met een FA op berg van vermoedelijk 7 weken ($592,977 - $601,532 - $607,097 - $613,713).

Die keuzes tot verkoop waren relatief makkelijk te maken. Nu moet er nog eentje weg, maar dat lukt me echt niet.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Slayer
heb jij helemaal niet geboden op renners van Evcont? Franconia kocht nu die met die super FA op vlak.

Slayer772004

Nee, niets.
Ik kijk enkel voor renners van 23 tot 26, en daartussen zat - met alle respect - eigenlijk niets:
ofwel een hele grote achterstand in skillpunten, ofwel een verkeerde verhouding skill - lichaamsbouw.

Ik zag Franconia op enkele renners bieden, en dat doet me denken dat zijn team niet vlot. Hij weet goed genoeg wat goed en slecht is, en hem dan zien bieden op Evcont zijn renner(s) ... dat lijkt me paniekaankopen. Dat waren in die leeftijdsklasse echt geen (mogelijke) toppers.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Jawel, die 23 jarige Belg met een super FA op vlak. Dat was wel een topper. Seegers dacht ik.

Slayer772004

Het kan. Ik herinner me niet meer precies wat, maar er was iets waardoor ik geen interesse had.

RichardD

Ik vind het verdwijnen van de renners historie echt wel een nadeel.
Het was belangrijke informatie die ik bekeek voor het aankopen van andere renners.

Ab Normaal

Tja, dat is een foutje geweest van ons bij het programmeren. Ging per ongeluk en kan helaas niet meer ongedaan gemaakt worden.
Wij betreuren het ook, maar het is helaas niet anders.

RichardD

Ik snap dat het niet expres is gebeurd, maar ik betreur het wel.

Voorlopig kan ik in elk geval toch niet opboksen tegen de bedragen die geboden worden.
Ik heb nooit zoveel kunnen sparen.

Slayer772004

Wie bood er allemaal mee op Charles ?
Kwestie dat ik op de hoogte blijf wat er gebeurt in Peloton-land.

Laatst gewijzigd
Vazilii

Ik hield het even in de gaten, maar zag al snel dat ik hiervoor kansloos was.
5,3 mil had ik niet liggen

Tossboom

Droeftoeters en Jimenez heb ik gezien, geen idee of er anderen hebben geboden. Had verwacht dat Droeftoeters nog wel meer zou neerleggen, wat moet hij anders met al zn geld?

Poeksel

Net een lange contractonderhandeling gedaan. Ik ben voor een renner van 25 jaar, 728k, van 7350 met bonussen naar 10.205 zonder bonussen voor 75 weken gegaan. Dat is wel een goed resultaat toch? Vooral omdat ik hem de komende seizoenen waarschijnlijk niet vaak wil opstellen.

Ab Normaal

Uitstekend zelfs.
Hoe heb je dat gedaan?

Poeksel

Dat was na het betalen van de 'boete'. Misschien had het de laatste contractonderhandeling ervoor ook gekund (maar toen bood ik drie weken).

Slayer772004

Hoe zijn de ervaringen met de jeugdscout tegenwoordig ? Er waren onlangs veranderingen, maar toen interesseerde het me niet zo, en heb ik er amper op gelet. Nu wil ik het evt toch eens proberen.

Je start met een 10 10 10 ? Dat is dus een volledig seizoen optrainen. Stijgt zijn salaris vervolgens ook ? Op hoeveel komt die bij een 15 15 15 ?
En hoe zijn de pulls ?
Is een jeugdscout aan te raden ? Of blijft het een kostelijke bedoening zonder resultaat ?

Tossboom

Ik heb een 17-17-17 nu. Kost ongeveer 2 ton per week. Je haalt het er nog steeds niet uit. Misschien als je geluk hebt en een paar 18 jarigen in het begin haalt, maar die ga je dan toch zelf trainen. Begin seizoen had ik een 15-15-15 en trok ik de eerste 2 weken niks! En verder veel 19 jarigen waar je niks aan hebt dus heel veel is er niet veranderd.

Slayer772004

Ow ... die gaat dus ook tot 20 ? Om een of andere reden dacht ik 15.
Wekelijks 200.000K is best veel (lees: teveel). Dat wordt eens goed denken deze week.

1 2 ... 7 8 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.