5e divisie wordt zoals elk jaar vrijgemaakt voor nieuwe teams (enkel teams zonder ranking blijven in 5e).
Hoe de verdeling gebeurt in 4e zal gebeuren moet ik nog bespreken met mijn collega, al ligt dat natuurlijk ook aan het aantal te verdelen actieve ploegen op dat moment (Oudere teams in 4e zullen zoals steeds wel weer samen in een divisie gehouden worden)
Scholte Pepijn / Leeftijd 18
Vlak5
Heuvels3
Bergen2
Afdalen0
Sprinten0
Tijdrijden0
Leiderschap2
Marcelo Severyn / leeftijd 18
Vlak0
Heuvels0
Bergen1
Afdalen3
Sprinten2
Tijdrijden4
Leiderschap2
Is er hier opt het forum intresse in een van deze jongens?
Is er trouwens een moment wanneer ik die eventueel het best te koop zet?
Heel wat 18-jarigen op de TL intussen. Bij manier van spreken geraken die amper verkocht.
Begin volgend seizoen zal dat wel anders zijn. Heel benieuwd hoeveel daarvoor neergelegd zal moeten worden.
@Toss: mijn vriend Plancencio staat te koop ? Met vast dezelfde reden waarom ik hem te koop gezet heb.
Dan heb je nog geluk dat een heel deel van zijn geschiedenis verloren is gegaan ...
Ja, het spelletje is met de spelregelwijziging wat veranderd. Niet alleen zijn twintigers populairder, de goedkopere scouts hebben tot gevolg dat er meer worden aangehouden aan het einde van het seizoen (opnieuw aantrekken begin volgend seizoen is duurder dan een redelijke scout doorbetalen).
Nieuwe 19 jarigen verkopen helemaal niet meer.
En een 18 jarige moet nu toch al snel een punt 11-12 hebben en aardige secundaries wil er op geboden worden.
Ik begrijp je volkomen, Toss.
Mijn transfers is plaats maken voor U21 volgend seizoen.
Coel heeft een redelijke FA op vlak (7 - 7 - 7 - 8) en superslecht op berg. Te koop owv zijn slecht gewicht.
Morales heeft een slechte FA op berg, en met zijn hill weet ik geen raad (6 - 7 en dan plots 10).
Vanavond zet ik nog Ribeiro (ook 23) op de TL: 8 7 7 1 4 2, met een FA op berg van vermoedelijk 7 weken ($592,977 - $601,532 - $607,097 - $613,713).
Die keuzes tot verkoop waren relatief makkelijk te maken. Nu moet er nog eentje weg, maar dat lukt me echt niet.
Nee, niets.
Ik kijk enkel voor renners van 23 tot 26, en daartussen zat - met alle respect - eigenlijk niets:
ofwel een hele grote achterstand in skillpunten, ofwel een verkeerde verhouding skill - lichaamsbouw.
Ik zag Franconia op enkele renners bieden, en dat doet me denken dat zijn team niet vlot. Hij weet goed genoeg wat goed en slecht is, en hem dan zien bieden op Evcont zijn renner(s) ... dat lijkt me paniekaankopen. Dat waren in die leeftijdsklasse echt geen (mogelijke) toppers.
Hoe zijn de ervaringen met de jeugdscout tegenwoordig ? Er waren onlangs veranderingen, maar toen interesseerde het me niet zo, en heb ik er amper op gelet. Nu wil ik het evt toch eens proberen.
Je start met een 10 10 10 ? Dat is dus een volledig seizoen optrainen. Stijgt zijn salaris vervolgens ook ? Op hoeveel komt die bij een 15 15 15 ?
En hoe zijn de pulls ?
Is een jeugdscout aan te raden ? Of blijft het een kostelijke bedoening zonder resultaat ?
Ik heb een 17-17-17 nu. Kost ongeveer 2 ton per week. Je haalt het er nog steeds niet uit. Misschien als je geluk hebt en een paar 18 jarigen in het begin haalt, maar die ga je dan toch zelf trainen. Begin seizoen had ik een 15-15-15 en trok ik de eerste 2 weken niks! En verder veel 19 jarigen waar je niks aan hebt dus heel veel is er niet veranderd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.