Peloton Seizoen 19

1 2 ... 7 8 9 10
Slayer772004

Mooie tactieken ingesteld.
Ik zie dat je zelfs 3 tactiek punten over hebt. Dan kan je je aanvaller ook nog op een 2de plaats laten aanvallen. Evt zelfs een 3de keer, maar dan moet je een helper opofferen.
Je leert al doende, zal je wel merken.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Let erop dat materiaal (wielen en zo) geld kost. Je betaalt nu b.v. voor -2% afdaling, met 64 afdalingkilometers. Dat lijkt me geen nuttige investering. Ik gebruik zelf alleen materiaal in etappes met maar één of twee terreinen: +2 vlak -2 berg is wel nuttig als er geen bergkilometers zijn.

Wat betreft de tactiekpunten: meestal wil je (als je niet al te veel tactiekpunten hebt te besteden) al je punten voor aanvallen gebruiken (en een helper alleen als je een punt over hebt). Je kan eventueel ook meer renners laten aanvallen, afhankelijk van hoe zwaar de concurrentie is. Vaak is aanvallen op het eerste punt het beste (maar niet een renner met 0 vlak op vlak terrein laten aanvallen). Maar je kan daar wel mee experimenteren en dan de wedstrijdverslagen nalezen.

Ik ben het eens met Justin dat je hierna op TT en sprint moet trainen, ik ben zelf wel meer aanhanger om dan gewoon (na een seizoen of twee) een nieuwe trainer aan te trekken (volgens mij namelijk goedkoper).

Vazilii

Leuke 18 jarigen Krikie. Ik begon dit seizoen zelfs zonder. Maarja wel vanaf begin seizoen kunnen rijden en prijzen binnen harken.

"Let erop dat materiaal (wielen en zo) geld kost."

Oops, dat was me nog geeneens opgevallen al die tijd. Weer geld verspild dus ;P

krikie69

Wanneer weet ik hoe mijn eerste rit is verlopen?
Is er ergens een lijst met wanneer welke updates gebeuren? :-D

Thanx voor de info ivm met het materiaal!

Poeksel

13.00 zijn de wedstrijden, zondag om 20.00 is de wekelijkse update. En dan zijn er ook nog funraces woensdag om 19.00 .

De_Rode_Lantaarn

'@krikie69. Gefeliciteerd met je eerste overwinning. :)
Dat er nog velen mogen volgen.
Ps. Voor 20:00 is het belangrijk de hoeveelheid supporters door 2 te delen en dat in te kopen aan caps, T-shirts etc.
Maar waarschijnlijk heb je dat al geregeld.

krikie69

Voor dit weekend had ik dit inderdaad al gefixt dankzij jullie tips!
Moet ik dit voor iedere zondag voorzien of welke dagen?

Nu geheel onverwacht neemt mijn renner die vandaag in de aanval ging de winst, het bergklassement en de gele trui...

1. Blauwet 15 25 11:53:32 Tijd trui Dmheatingcycling (fit 60)
2. Deloddere 12 15 +2:42 PANKOV (fit 75)
3. Van Acker 16 6 +4:13 PANKOV (fit 80)
4. Hery 22 10 +4:44 Puntentrui Cycling Joop Zoetemelk (fit 56)
5. Sirbu 15 0 +5:58 Dmheatingcycling (fit 80)
6. Maas 10 0 +5:58 Dmheatingcycling (fit85)

Sirbu is ten verste de beste renner van mijn geselectreerde renners, maar hij heeft wel een grote achterstand...
Blauwet heeft vlak 5 - bergen 3 als belangrijkste
sirbu heeft bergen 5 - afdalen 3 en sprint 4

Hoe kan ik nu best mijn tactiek verdelen voor komende wedstrijd?
Ik vermoed dat sirbu onmogelijk de tijd kan gaan goed maken, dus moet ik er alles op riskeren voor blauwet het klassement (en cash te winnen?)
Hoe pak ik dit het beste aan?

De_Rode_Lantaarn

Uiteindelijk heb je geen antwoord meer gekregen, maar ik zie dat het gelukt is.
:) Je tactiek was voldoende om een aantal truien binnen te halen.

Poeksel

En als je geen geld mis wilt lopen moet je inderdaad elke week zorgen genoeg merchandise te hebben. Let ook op fitness, je wil in principe dat je renners aan het begin van een race/tour op 100% staan (of in ieder geval de renners waarmee je resultaten wilt halen). http://peloton.proboards.com/thread/9386/calendar-season-19 heeft een excel-sheet waarmee je dat kan proberen te plannen.

Slayer772004

En [URL=http://peloton.proboards.com/thread/9440/egv-sells]zo[/URL] heeft Droeftoeters binnen enkele weken al zijn nieuwe leider. Boerechance heeft die gast.

Laatst gewijzigd
Tossboom

ja plus nog een paar...

Ab Normaal

Hoeft niet. Er zijn er meer met geld!

Naspa

Hoe staat het eigenlijk met Schwalbewald? Is lamme frans nog actief?
Misschien een mooi moment om de centjes van de bank te halen?

Slayer772004

Bedoel je jezelf, Ab ?

Franconia postte onlangs dat hij renners zocht tussen 22 en 25.
Misschien dat hij meebiedt, zodat die toch niet allemaal naar Droeftoeters gaan. Al heeft de Franconia nooit de neiging om teveel te betalen. Laten we hopen van wel deze keer. Liever bij hem dan bij Droeftoeters in elk geval. Super sympathieke speler.

Poeksel

Wel jammer dat er weer een manager stopt (al is het dan om een positieve aanleiding, en komt ie misschien weer terug als hij meer tijd heeft).

Laatst gewijzigd
Tossboom

Is Kees de Boer dan niet zo sympathiek Slayer? Geen idee hoor, in ieder geval eens dat Franconia's manager erg sympathiek is. Ik zal ook wel even met miljoenen smijten, maar dan moet EGV niet van die belachelijke verkooptijden aanhouden als hij nu heeft gedaan.

Ab Normaal

Ja hoor. Kees is ook een sympathieke vent. Gun het hem ook hoor.

Naspa

Het gaat mij ook niet zo om sympathiek of niet. Een beetje meer dynamiek in de top van divisie 1:1 zou het spelletje misschien wel wat spannender maken.
En wat dat betreft is het misschien juist wel weer leuk als Kees een aardig team bij elkaar kan kopen. Iemand moet het de opstomende generatie van Kasseienstoempers straks toch moeilijk gaan maken - anders hebben we weer een seizoen of 4-5 dezelfde nr. 1 ;-)

Ab Normaal

Je maakt het mij niet moeilijk met die 23 jarigen van EGV. Daar zullen eerder diegene die achter Slayer en Franconia zitten last van hebben.

Ik heb slechts één 25 jarige. De rest is ouder.

Vazilii

Mooie rennertjes te koop dan weer zeg
Eens kijken of ik daar m'n miljoenen in investeer of toch maar een buffer hou voor het komende minder succesrijke seizoen ;)

Vazilii

Nou de eerste batch zo te zien grotendeels naar By the Way, die er voor is opgebleven.
Was meer uit te halen op een wat fijner tijdstip dan na zondag middernacht denk ik.

davidavid

Heb mijn geld maar even flink laten rollen inderdaad. Als ik EGV mag geloven is wat er nog aankomt veel beter dus ben erg benieuwd als die renners op de TL komen. Zal wel flink wat gaan kosten.

dustin

vuelta rit 1:
ik ben content, 3e in de ploegentijdrit en dat met 5 renners op save fitness

krikie69

Divisie 5.1
1. Canucks 15 2 3 3 3537
2. Francesco Todarello 15 2 3 2 3472
3. De rappe trappers 9 2 1 1 2754
4. Cycling Joop Zoetemelk 10 2 2 2 2595
5. Lucci Gucci Company 2 1 1 1 1488
6. Dmheatingcycling 6 1 0 1 1237

Ik zal niet meer de nummers 1 en 2 gaan inhalen, maar in mijn reeks zijn er jammer genoeg maar twee actieve spelers meer en dat is mezelf en nummer 4
Wat zou er dan gaan gebeuren op het einde van het seizoen?
Gaan 1 en 2 promoveren of de bot's ervan uit en gaan de actieve door?
Ik vind dit namelijk zeeeer belangrijk voor mijn actieve transfersweken!

dustin

De laatste jaren promoveerde iedere actieve ploeg van divisie 5 naar divisie 4.
Is wel afhankelijk (denk ik) van het aantal bots/actieve ploegen in divisie 4/5
vraag het anders is aan schizm of melres
http://www.peloton-game.com/newmessage.aspx?id=74
http://www.peloton-game.com/newmessage.aspx?id=111

1 2 ... 7 8 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.