Scorito budget klassiekerspel 2018 (Gratis)

1 2 3 4 ... 14 15
Knalerwtensoep

Voor iedereen die vanavond zijn team heeft ingestuurd/gewijzigd ik lees het morgenmiddag en verwerk het in het begin van de middag. Moet nu toch mijn nodige slaap pakken om morgenochtend nog een werk shift te kunnen volbrengen.

Knalerwtensoep

Liep tegen een probleem aan met google sheets die een limiet van 2 miljoen cellen had. Blijkbaar hebben we zoveel deelnemers dat we over de 2 miljoen cellen heen gaan :P

Heb dus een deel van de spelers in een nieuw google sheet gezet en ga nog proberen deze te combineren om de standen in 1 sheet te krijgen.

Succes allemaal!

LeoR 16

Valgren pakt toch meteen wat puntjes. :)

Chris85

Mijn complimenten dat je dit allemaal organiseert @knalerwtensoep!

WCEendT

Er is een klein foutje met je Sheet, data van Van Avermaet is niet gevonden?

Knalerwtensoep

Ja klopt heb het al opgelost maar nog niet doorgevoerd in de sheet. Update hem morgenochtend.

Knalerwtensoep

Als het goed is is alles nu bijgewerkt en zijn de grootste fouten er uit. Er zijn nu drie verschillende sheets: 1 met de standen (de belangrijkste voor de meesten denk ik :P) en 2 sheets waarin alle spelers met teams en punten staan. Niet iedereen kon op 1 sheet namelijk door een limiet op google sheets.

Vergeet niet je kopman te wijzigen als je dat wilt

Mocht je nog foutjes tegenkomen hoor ik ze graag!

EDIT: Krijg ook een foutmelding dat ik maar 50 PB's mag bewaren. Mocht je me geen bericht met wijzigingen van Kopmannen kunnen sturen, stuur ze dan hier.

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Wijziging kopmannen K-B-K

1 Stuyven
2 Colbrelli
3 Keukeleire

Laatst gewijzigd
foqu1ta

ik heb niet eens kopmannen gekozen :/ shit
vandaag voor KBK
1. Stuyven 2. Groenewegen 3. Cort

Laatst gewijzigd
ploep

Ziet er allemaal puik uit. Is een overzicht van 'hoe vaak is een renner gekozen' makkelijk te filteren? Keep up the good work.

wesley1983

Mijn Budgetploeg doet het beter tegenover mijn normale ploeg. 502-360 punten(sta daarmee voorlopig eerste). Heb ervoor gekozen om geen enkele van de 3 toppers mee te nemen en ook geen Kwiatkowski, Stybar, Valverde en Alaphilippe. Om deze op te vangen ben ik gaan kijken welke goedkopere opties ik had, GVA opgesplitst in Vanmarcke en Stuyven. Voor MSR heb ik Démare, Colbrelli (allebei ook voor de kasseienklassiekers) en Matthews (inzetbaar ook in de heuvelklassiekers). Naast Matthews als veelzijdige renner heb ik ook Benoot (mijn kopman in Strade Bianchi, kan over kasseien rijden en kan gebruikt worden als opvulling in de heuvelklassiekers maar daar ben ik nog niet uit). Naast Matthews en Benoot heb ik ook nog Henao, Ulissi, Teuns en Molard voor de laatste 3 koersen, lijkt me genoeg om de afwezigheid van de toppers in mijn ploeg op te vangen alhoewel ik wel weet dat ik daar punten ga verliezen. Toen ik de vervangende kopmannen gekozen had ben ik gaan kijken naar knechten in de grote ploegen voor teampunten en renners die mss ook top20 kunnen rijden, dan kwam ik uit bij Kung, Drucker en Schar (BMC), Oss (Bora) Kragh (Sunweb) De Buyst (Lotto). Groenewegen geselecteerd voor de scheldeprijs en verder mijn team opgevuld met Cort, Thwaites en Planckaert in de hoop dat ze top20 rijden, met Thwaites is dit al gelukt.

Knalerwtensoep

'@Pierlo Dankje! Toegevoegd aan de Standen en Statistieken sheet. ;)

@wesley1983 En dat met een lagere kopmanfactor.

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@knalerwtensoep: Idd, was het dezelfde kopmanfactor als het gewone spel, had ik nog meer dan 502 punten. Verder nog eens zeggen dat het er allemaal heel goed uitziet, chapeau voor deze organisatie!

Laatst gewijzigd
Silenzio31

Aiii, niet een al te beste herziening op mn team gedaan 5 dagen geleden... Wisniowski eruit gehaald: "Bovenstaande vier dus ipv Haussler, Bakelants, Gougeard en Wisniowski. Rest blijft:" (fragment PB en knalerwtensoep) :'(

WCEendT

Spijtig zelf ook spijt van een aantal keuzes, misschien niet pas het team moeten maken 1 nacht van te voren. Ach, mag ook niet klagen tot dusver.

Zie ik het nou goed? Heeft @poeksel toch geen team in gestuurd? :/

Laatst gewijzigd
wesley1983

Ik heb eigenlijk mijn team gemaakt in een half uur, wel goed overwogen dat ik in alle races 3 kopmannen kon selecteren. 1017 punten tot nu toe, met normale kopmanfactor had ik 1187 punten, ging goed zijn voor een 10e plaats algemeen in het normale spel en dit met maar een 30M-ploeg. Mijn normale ploeg waar ik veel meer tijd ingestoken heb valt dan weer volledig tegen. Welke conclusie moet ik hier dan uitmaken?

Laatst gewijzigd
Knalerwtensoep

'@WCEendT Dat zie je niet goed. Poeksel staat op plek 25.

@wesley Nog maar 2 koersen gehad natuurlijk maar juiste kopmankeuze is al 90% van het succes. We hebben nog geen uitslagen met 1 Sagan 2 Van Avermaet 3 Gilbert waarbij iedereen ze als kopmannen heeft en je ze in het budgetspel niet allemaal kan hebben. Zodra deze uitslagen er gaan komen gaat je budgetteam toch echt zakken ten opzichte van je normale team normaal gesproken.

WCEendT

'@Knal
Kan in theorie nog best meevallen, indien je 1 van de 3 toppers hebt en je andere twee kopmannen de schade beperken door tussen plek 4-7 te eindigen.

@Wesley
De conclusie dat het seizoen nog vroeg is, wie zijn bijvoorbeeld je kopmannen voor de strade? Voorafgaand zijn er maar 4-5 echte kanshebbers voor het podium daar, waarbij de meeste in de budget poule er hooguit één van hebben.

wesley1983

'@WCEendt: Vooraf wist ik dat het voor de strade de schade ging beperken zijn, teken dat je een sterke visie hebt door dit te vragen! Maar ben zeker dat Benoot (1e kopman) niet veel punten gaat verliezen op deze dat jij ziet die kans maken op podium, zie mijn eerdere post vervangingskopmannen. Verder heb ik voor daar Ulissi (sterk bezig in Abu Dhabi en al eerder resultaat gereden in Strade), en mijn dark horse Molard kan ook zeker verassen daar. Hopelijk starten ze allebei. Ik kan ook nog kiezen voor Colbrelli of Matthews maar ik denk dat ze geen kopman gaan zijn in de Strade, Nibali Visconti en Dumoulin starten er namelijk ook.
Is zeker nog vroeg en oog mij zeker nog niet rijk, heel zeker niet maar wil maar zeggen dat er zoveel meer inzat voor mijn normale ploeg na het openingsweekend als ik betere keuzes had gemaakt. Heb mij nu eigenlijk al beklaagt dat ik Gaviria boven Démare gekozen heb daar.
@Knalerwtensoep: klopt! Als ze aan de E-3prijs, GW, RVV en PR gaan beginnen verwacht ik een vrije val van mijn budgetploeg maar ik bereken het wel iedere keer met de normale kopmanfactor om eens te zien hoe ver ik geraak.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Hoopte inderdaad dat je geen Ulissi zou hebben, Benoot is naar mijn mening iemand voor de plekken 6-10 maar misschien is het zijn topdag.

Met Ulissi en Benoot heb je in ieder geval twee top 10 kandidaten dus zoveel schade ga jij niet oplopen volgend weekend, in theorie althans.

Heb in mijn budget team helaas GvA, helaas tot dusver in ieder geval. Voor strade Stybar 1, Greg 2, Ulissi 3.

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@WCEendt: ik zie hem als podiumkandidaat of toch zeker top5. Hij is voor de klassiekers op hoogtestage geweest en zaterdag in de omloop toch wel sterk hoor als hij alleen weg was, heeft indruk gemaakt op me. Ik zet hem zeker op gelijke voet als Kwiatkowski, Stybar, Sagan, GVA en Gilbert voor de Strade.

WCEendT

We gaan het zien dat is het leuke eraan :).

Ceramiche Ariostea

'@knalerwtensoep - Kopmannen Strade Bianche

1 - Kwiatkowski
2 - VanAert
3 - Lutsenko

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Wellens start niet eens Park :p

Ceramiche Ariostea

'@pietje, de startlijst van 2017 bekijken werkt dus niet om Wellens alsnog aan de start te laten komen. Je hebt me door. Foutje bedankt.

1 2 3 4 ... 14 15

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.