Scorito budget klassiekerspel 2018 (Gratis)

1 2 ... 5 ... 14 15
Aly-Lofti

'@knalerwtensoep – Kopmannen Strade Bianche

1 – Kwiatkowski
2 – Lutsenko
3 – Kragh

ploep

'@knalerwtensoep – Kopmannen Strade Bianche

1. Kwiatkowski
2. van Avermaet
3. Gilbert

JimKro

'@knalerwtensoep – Ook ik heb een kleine wijziging ;).

Kopmannen Strade Bianche:

1. GVA
2. Vanmarcke
3. Lutsenko

Dank!

Kpenty

Kopmannen tot nu toe:

1. Stybar
2. Gilbert
3. V.Avermaet (Minder vertrouwen in na het openingsweekend en het slechte weer waarschijnlijk)

2 kopmannen van Quickstep ben ik eigenlijk tegen, maar heb toch het gevoel dat beide in de beslissende kopgroepje zullen zitten en dat ze beide top 5 gaan rijden.

Overige keuzes voor kopmannen zijn eventueel Valverde (Was die echt ziekjes of niet?), Vanmarcke (Op de laatste klim zullen er naar mijn mening altijd meerdere beter zijn, zeker de kopmannen die ik al heb.) of Benoot. Ik heb met Boasson Hagen erbij 7 man die meedoen en toch wel 6 top 10 kandidaten. We zullen het gaan zien.

JimKro

'@Kpenty

Ik hoop dat jouw post niet over je budget team gaat? Anders kan ik het wel vergeten XD

Kpenty

'@jimkro

Oeps excuses. Ben gauw weg hier hahah

hartstikkebedankt

Wijziging kopmannen Strade:

1. Gilbert
2. Lutsenko
3. Felline

Extra opmerking:

Er zit ergens een foutje in de Excelsheet, ik heb namelijk Sarreau die wel is gestart in KBK en recht zou hebben op 20 teampunten voor de 2e plaats van Démare. Deze worden echter niet door de sheet toegekend.

Laatst gewijzigd
Pier Tol

Bij mij hetzelfde wat betreft teampunten Sarreau.

Kopmannen Strade:

1. Van Aert
2. Van Avermaet
3. Lutsenko

ivo001

Aangezien mijn PB niet gelezen is nog plaats ik mijn kopman selectie ook maar hier.
Voor het klassiekerbudgetspel wil ik de volgende kopmannen aanwijzen voor Strade Bianche:
1. Sagan
2. Valverde
3. Oss

Bazing

Voor mij aanpassing voor strade:
1 valverde
2 van avermaet
3 kragh

Knalerwtensoep

Voor de mensen die PB hebben gestuurd ik heb ze gelezen maar het is een dagtaak om alles te beantwoorden ;)

Wat betreft dat foutje zou iedereen het correcte aantal teampunten moeten hebben. Blijkbaar was de fix niet doorgevoerd op het hele bestand.

Laatst gewijzigd
wesley1983

Mijn kopmannen voor de Strade:
1. Benoot
2. Ulissi
3. Vanmarcke

kokkie1975

'@knalerwtensoep – Kopmannen Strade Bianche

1. Kwiatkowski
2. Lutsenko
3. Colbrelli

Rlnl

Ook een wijziging voor mijn kopmannen morgen:
1. Kwiatkowski
2. Van Avermaet
3. Lutsenko

Luuuuuuukk

1. Colbrelli
2. Valverde
3. Benoot

Queso

Aanpassing kopmannen SB
1 - Stybar
2 - v. Avermaet
3 - Stuyven

wooter

Mijn kopmannen voor SB:
1 Kwiatkowski
2 van Avermaet
3 Lutsenko

WCEendT

Uhhh doe toch maar Benoot als 1e kopman...

wesley1983

'@WCEendT: Lol, volgende keer heb jij gelijk over iets :-)

Knalerwtensoep

De uitslag is volledig verwerkt. Mocht je nog een foutje vinden laat het dan weten. ;)

wesley1983

'@Knalerwtensoep: is het veel gevraagd om klassementen per race op te maken? Apart van de deelnemers voor de omloop, KBK en strade om eens te zien waar we uitkomen per race, indien dit veel werk vraagt moet je het niet doen, is gewoon een vraag.
Edit: heb gezien dat enkele voor Sean De Bie 30 teampunten gekregen hebben, dit zou 10 punten moeten zijn omdat hij geen ploegmaat meer is van Tiesj Benoot maar wel van Wout Van Aert. Vul je de de teampunten overigens zelf in of gaat dit automatisch?

Knalerwtensoep

'@wesley Ik kan het proberen denk dat het wel te doen is. Veel werk kost het sowieso maar goed ik vind het leuk om te doen. ;)

Wat betreft Sean de Bie klopt het en heb ik aangepast. Dit is de reden waarom ik vroeg dat mensen de ploeg van de renner vermelden aangezien ik wel eens een renner bij de verkeerde ploeg kan zetten.
Ja de teampunten worden middels een formule automatisch toegekend, maar kunnen altijd nog kinderfoutjes inzitten maar volgens mij zijn de meeste er al uit gehaald.

Luuuuuuukk

Gaat best prima vooralsnog! Keuzes qua kopmannen heb ik niet over te klagen

ivo001

Bah, Dillier zeker een maand buitenspel met een pink breuk :(

Poeksel

Kopmannen MSR:

1. M. Kwiatkowski
2. G. Van Avermaet
3. M. Cort

1 2 ... 5 ... 14 15

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.