Kopmannen tot nu toe:
1. Stybar
2. Gilbert
3. V.Avermaet (Minder vertrouwen in na het openingsweekend en het slechte weer waarschijnlijk)
2 kopmannen van Quickstep ben ik eigenlijk tegen, maar heb toch het gevoel dat beide in de beslissende kopgroepje zullen zitten en dat ze beide top 5 gaan rijden.
Overige keuzes voor kopmannen zijn eventueel Valverde (Was die echt ziekjes of niet?), Vanmarcke (Op de laatste klim zullen er naar mijn mening altijd meerdere beter zijn, zeker de kopmannen die ik al heb.) of Benoot. Ik heb met Boasson Hagen erbij 7 man die meedoen en toch wel 6 top 10 kandidaten. We zullen het gaan zien.
Wijziging kopmannen Strade:
1. Gilbert
2. Lutsenko
3. Felline
Extra opmerking:
Er zit ergens een foutje in de Excelsheet, ik heb namelijk Sarreau die wel is gestart in KBK en recht zou hebben op 20 teampunten voor de 2e plaats van Démare. Deze worden echter niet door de sheet toegekend.
'@Knalerwtensoep: is het veel gevraagd om klassementen per race op te maken? Apart van de deelnemers voor de omloop, KBK en strade om eens te zien waar we uitkomen per race, indien dit veel werk vraagt moet je het niet doen, is gewoon een vraag.
Edit: heb gezien dat enkele voor Sean De Bie 30 teampunten gekregen hebben, dit zou 10 punten moeten zijn omdat hij geen ploegmaat meer is van Tiesj Benoot maar wel van Wout Van Aert. Vul je de de teampunten overigens zelf in of gaat dit automatisch?
'@wesley Ik kan het proberen denk dat het wel te doen is. Veel werk kost het sowieso maar goed ik vind het leuk om te doen. ;)
Wat betreft Sean de Bie klopt het en heb ik aangepast. Dit is de reden waarom ik vroeg dat mensen de ploeg van de renner vermelden aangezien ik wel eens een renner bij de verkeerde ploeg kan zetten.
Ja de teampunten worden middels een formule automatisch toegekend, maar kunnen altijd nog kinderfoutjes inzitten maar volgens mij zijn de meeste er al uit gehaald.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.