Peloton Seizoen 20

1 2 3 4 ... 7 8
Ab Normaal

'@Krikie
Ligt er aan hoe lang je denkt in divisie 4 te vertoeven.
Optie 3 valt nu sowieso af.

Poeksel

'@Krikie: Je kan precies berekenen wat elke optie per seizoen oplevert (inclusief tekengeld!) als je in dezelfde divisie blijft. In een hogere divisie krijg je echter behoorlijk wat meer en bij promotie heb je dus liever een aflopend sponsorcontract.

Laatst gewijzigd
Joop Zoetemelk

De wedstrijden komen er weer aan, het vet op de botten is in financieel opzicht sterk verminderd, de renners staan scherp.
Succes allemaal in het huidig seizoen!#

Laatst gewijzigd
De_Rode_Lantaarn

Succes allemaal!
Het gaat weer beginnen. 12 sign ups in 2:2.
:) dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Spannend!

Naspa

Ik zag het! 2:2 is volledig present. Zelfs 1:1 moet nog wat op gang komen. (Ik heb mijn Catalaanse vriend Joan een herinnering gemaild!).

Naspa

Hee... heren, dames... Zat net even met Rarau te chatten over wat nieuwe teams met vreemde namen en afkomst en merkwaardige transacties...

ID Date Cyclist From/to Price
53681 4/2/2018 Jeroen Marra Sold to préparé a volenté $12,550 Match found. Click to report
53636 4/1/2018 Maite Omblets Sold to Cafè Mirò Team $193,481 No match found
53635 4/1/2018 Sébastien Zimmer Sold to GoWithTheFlow $115,480 Match found. Click to report
53634 4/1/2018 Tom Garbar Sold to préparé a volenté $124,891 Match found. Click to report

Sniper en Prepare A Volente en Go With the flow gebruiken hetzelfde IP-adres. Hoeft verder nog niets te betekenen. Misschien dat Rarau volgende kerst ook bij mij de wifi zit te gebruiken... maar toch! Hoe gaat dit nu verder?

Ab Normaal

Ik ga het onderzoeken.

Tossboom

Nulletje teveel getypt bij die vraagprijs Poeksel?

Poeksel

Yep.

Tossboom

Ik dacht al...
Ik heb trouwens 2 jonge leiders te koop gezet. 1 19 jarige ls 4 die al een tijdje ls 4 heeft, weet niet precies hoeveel wedstrijden. 1 22 jarige met ls 6 en xp 6. Heeft stuk of 10-15 races als leider geracet met ls 6. Met die ls 8 die ik van Schizm heb gekocht komen deze jongens niet echt meer aan de bak.

Naspa

'@Poeksel. Als ze verkopen voor die prijs, geef me even een seintje. Ik heb soortgelijk van een jaartje jonger. Die winnen nog prijzen. Minstens het dubbele denk ik dan zo.
@Tossboom. Ja, die Ier, toch? Zou best nog wel een talentje kunnen zijn, maar zag dat ie al een keer of drie geblesseerd was geweest. Dan leid ik er liever een van 18 jaar met 2 of 3 ls zelf op.
Doe even een linkje naar die 22jarige. Die heb ik even gemist.

Laatst gewijzigd
Naspa

Ah, laat maar. Al gevonden. http://www.peloton-game.com/cyclistdetails.aspx?id=137920
Die moet wel wat gaan opleveren. Interessant. Zou hem graag willen hebben, maar net even financieel een slechte tijd.

Ik zie trouwens dat Sniper Team 2.0 en zijn zusje PrepaVolente en broertje GowiththefLow al weer vrolijk overal aan het meebieden zijn.
De correctieve tik betrof dus alleen de IP-aantoonbare onderlinge handel?

Poeksel

Net contractonderhandelingen gedaan met een van mijn kopmannen.

"Hm, bedankt baas, dat is heel sympathiek van je. Ik hoop echter dat je begrijpt dat voor een dergelijke termijn ik een loon verwacht van $252,049."

Voor een renner van nog niet eens 2M een jaarsalaris van 4M. HIj wint de Tour Down Under en denkt meteen dat hij Sagan is?

Ik probeerde het met 25k.

Hm, laat me even denken... Als aan de volgende condities wordt voldaan, kan ik 72 weken blijven.

Jaarlijkse loon opslag: 10%
Bonus voor het winnen van een rit: $66,900
Bonus voor het winnen van het puntenklassement: $100,400
Bonus voor het winnen van het bergklassement: $100,400
Bonus voor het winnen van het tijdsklassement: $133,800

Dat is nogal een lijst. Dit is wat ik je wil geven:

[ Aangeboden bonussen: Jaarlijkse loon opslag: 5%
Bonus voor het winnen van een rit: $35,700
Bonus voor het winnen van het puntenklassement: $51,200
Bonus voor het winnen van het bergklassement: $53,600
Bonus voor het winnen van het tijdsklassement:$69,300

Holger Van Thuyne Met jouw aanbod in gedachten wil ik akkoord gaan maar enkel voor een contractduur van 32 weken, in plaats van 75 weken.

Helaas wel van verrukt naar erg gelukkig gegaan.

Wel benieuwd: wat zou het optimale zijn wat ik kon behalen zonder de mood veel te laten dalen?

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Niet veel. Of mood laten zakken, of minder weken.
Ook afhankelijk van zijn kwaliteiten. Een vlak renner juist een hoge vergoeding geven voor het winnen van het BK of het AK.
iemand die voor het AK gaat juist een hoge vergoeding voor het winnen van etappes: kortom, hoge bonussen voor iets wat ie toch niet wint.

Verlaag je het aantal weken dan is zijn eis ook minder proportioneel.

Poeksel

Hij won vandaag de etappe en alle klassementen. Het was niet bewust, maar het kwam goed uit dat ie nog geen nieuw contract had, zijn oude was zonder bonussen. Ik had gezien zijn leeftijd wel wat minder weken kunnen proberen.

Laatst gewijzigd
Naspa

'@Poeksel. Het is toch altijd jammer dat je tijdens de onderhandelingen je kwalitatieve reacties zo slecht kan kiezen. Je zou zo'n snotjong toch graag willen antwoorden: Ha ha ha. Fantast! Waar haal je dat soort bedragen vandaan?

Laatst gewijzigd
Poeksel

Een AI-botje die reageert op wat je zegt, moet niet al te moeilijk zijn!

Aanpassingen aan de salariswensen voor renners lijkt me wel iets om (niet al te hoog) op de to-do-lijst te zetten.

krikie69

Zijn de prijzen op de TL op deze moment niet gewoon abnormaal hoog? :-O

Ab Normaal

Ja, er zijn veel managers met veel geld.

Naspa

Het gebeurt ook niet vaak dat er goede rijders op nog trainbare leeftijd vrij komen.
Ik zat ook al even te kijken. Zo geblesseerde sukkelaar op een maandagmiddag -misschien lukt het nog wel met een tonnetje of twee. Maar nee hoor, zulks kost minimaal een miljoen.

Ab Normaal

Ik wilde Stonier eigenlijk wel hebben, is namelijk mijn oude renner dus daarom.
Heb zitten vergelijken hoeveel training hij gemist heeft, hij loopt wel iets achter op mijn renners van die leeftijd. Desondanks dacht ik, uit sentiment....
Maar ga geen twee miljoen betalen voor een renner die slechter is dan de mijne.

RichardD

Ik heb wel heel veel pech met youthscout dit seizoen; 1x een 19 jarige en 2x NIETS
en dat met een 12-12-15 youthscout :(((

Ab Normaal

Dan moet het nu zondag goed komen! Maar die frustratie ken ik hoor.
Ik pullde ook alleen maar 19 jarigen of niets aan het begin van het seizoen, en pas in de tweede helft, als 18 jarigen feitelijk niets meer waard zijn, 18 jarigen.
Heb de jeugdscout daarom maar weg gedaan.

Al dat geld spendeer ik dan liever 2x aan een goed talent van een ander.

schizm

Ik heb een 15-15-15 scout en dit seizoen is het ook echt mager (3 keer niemand en (gelukkig toch nog) één 18-jarige). Over het algemeen heb ik vaker beet maar vaak zijn ze toch 19 (in het begin van het seizoen raken die soms nog verkocht, maar na de eerste maand kan je ze beter ontslaan want je raakt ze toch niet meer kwijt).

Poeksel

Ik had in het forum voorgesteld om niet alle nieuwe pulls (voor de youthscout en voor nieuwe teams) 12 punten te geven, maar het leeftijdafhankelijk te maken (b.v. 1 punt extra per jaar boven de 18).

Schizm, weet jij of dit een technisch reëel voorstel is?

1 2 3 4 ... 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.