Ik wil me er niet mee bemoeien, maar doe het toch :)
Dus alle managers die geen premium hebben, weten niet of een renner is gestegen?
Je kan het natuurlijk bijhouden, maar dit weten denk ik veel nieuwe managers niet.
Het overzicht van voordelen vermeldt alleen dat je de statistieken kunt zien als premium lid.
Gaat dit dan wel goed?
bij "geen" premium
geen melding trainings stijging/trainings daling per week
wel melding merchandise/injuries/contracten die aflopen per week
die stijgingen en dalingen hebben met de statistieken te maken
in de rennersoverzichten zie je bij vergelijking of er stijging/daling is
ps: mijn salarissen liggen vrij laag doordat de leeftijd van mijn renners in de loop van de tijd een stuk omlaag is gegaan
ook bij mij is dat aan de resultaten te zien
Het totale salaris van mijn renners is $184703 , maar mijn ploeg bestaat dan ook voor driekwart uit U21 renners. Bovendien heb ik denk ik ook maar 1 of 2 renners met een "verlengd" contract.
Wat betreft de premium features, je krijgt inderdaad minder meldingen van je assistant zonder premium. Ik kan de webpagina met de voordelen wel aanpassen maar dan moet dat stuk wel in alle vertalingen komen te staan (dus kan een tijdje duren).
Ik denk dat de loonkost van de renners over het algemeen wel meevalt, en het verschil niet maakt.
Het is vooral de trainer die doorweegt, of beter gezegd: kan doorwegen. Je gaat er zo ver in als je wil natuurlijk.
Mijn renners: $167,251 (wel een jonger team)
Mijn trainer daarentegen: $476,936
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.