Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 20 ... 57 58
De Bezemwagen

Op de eerste rustdag de balans opgemaakt en ik kom tot de conclusie dat ik prima op weg ben. Tot nu toe 922 punten behaald met het volgende team:

Thomas
Bernal
Yates
Alaphillipe
Sagan
Van Aert
Meurisse
Zabel

Richeze
Janse van Rensburg
Felline
Eiking
Hepburn

Ik kan alleen klagen over het presteren van Yates voor wat betreft het punten pakken. Voor de rest heb ik zin in week twee en drie.

arnoldv

Afgezien van Adam Yates heeft mijn team prima gepresteerd. Het uitvallen van Pinot was ongelukkig, maar verder content met de resultaten van mijn team. Op naar de Vuelta!

Poeksel

Ik had Yates en Martin :(

Gelukkig over een week al een nieuwe kans!

Bertsu

De keuze voor Bevin ipv Stuyven was jammer, 154e geworden geloof ik en 18e in het jaarklassement.

PeterAardema

Enige minpunt in mijn team was Kristoff... hoe kon ik ook in die man geloven? Toch 1e in de subleague Wielerflits.

Timber

Voordeel voor het Vuelta spel is dan weer dat er een stuk minder sterke klassementsrenners starten dan in de Tour. Vooralsnog kom ik alleen op Carapaz, Valverde, Quintana, Lopez, Majka, Kruijswijk, Roglic.

Timber

Het Vuelta spel is ook live zie ik. En een stuk makkelijker kiezen dan voor de Tour zo te zien.

arjenzvob

Even snel een team bij elkaar geklikt en ziet er prima uit! 1 echt goede sprinter, 2 mindere sprinters, 4 kleppers voor het klassement en nog wat aanvallers.

arnoldv

Er zitten aardig wat 'b' sprinters bij voor relatief lage prijzen, maar hoeveel etappes ik ze echt kan inzetten moet ik nog maar eens goed bestuderen aan de hand van het parcours. Of ik een topsprinter in mijn team opneem weet ik nog niet.

Poeksel

Ploegleider is echt razendsnel met het updates, zelfs nog sneller dan WF heb ik het idee. Mijn complimenten!

Laatst gewijzigd
Timber

Maar dat gaat weer ten koste van realistische waardes. Ze kijken nooit met wat voor intenties een renner start. Fuglsang wordt er bijvoorbeeld weer voor 15 ptn in gegooid, dezelfde waarde die hij in de Tour mee kreeg.

arnoldv

Ik denk dat we hierdoor veel dezelfde teams gaan zien. Ze hadden inderdaad bepaalde renners wat goedkoper kunnen maken zoals Fugl, Aru en Degenkolb bijvoorbeeld. En er zijn toch wel flink wat renners die erg goedkoop zijn (sprinters met name)

Timber

Precies mijn punt. Een Mezgec die in vorm is, slechts 4 punten. Tegenover een Degenkolb van 11 punten die niet echt in vorm lijkt.

Mr.Nickos

Sam Bennett en higuita
Of
Valverde en aberasturi

arjenzvob

Alle 4

arnoldv

Met het uitvallen van Carapaz zullen de teams al helemaal op elkaar gaan lijken. Jammer..

arnoldv

Komen Gaviria en Bennett nu echt zoveel beter een heuvel over dan Jakobsen? Ik vind het verschil in prijs tussen deze 3 nogal groot..

Timber

Ik zou alleen een sprinter overwegen die 3 of meer etappes wint en dan ook de puntentrui om het rendabel te maken t.o.v. de klimmers. De overige sprinters scoren lang niet genoeg punten met die weinige vlakke ritten.

frankie_d

Jammer dat je de teams van iedereen al kan inzien. Normaal deden ze dit pas na de start.

Mr.Nickos

Tot nu 3 sprinters in de ploeg:
Bennett
Mezgec
Jakobsen

Heb het idee dat het er 1 teveel is wat is jullie mening

maikbosch_37673

De teams zijn niet meer zichtbaar, eea scheen te maken te hebben met een bug. Probleem is inmiddels verholpen.

Timber

'@ Anoniempje. Twee teveel zelfs.

Poeksel

Een van de bekendste medewerkers van WF heeft daarentegen zowel Bennett als Gaviria opgesteld. Hij besteedt sowieso altijd meer punten aan sprinters dan ik doe, toch eindigt ie wel eens boven mij...

Laatst gewijzigd
Mr.Nickos

'@timber maar er moet ook nog gewisseld worden😆

Mr.Nickos

Patrick bevin verwachten jullie daar nog iets van? Ik had hem in me tour team maar dat duurde natuurlijk niet lang.. nu twijfel ik toch weer om hem te nemen

1 2 ... 20 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.