Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 38 ... 57 58
João Bicicleta

Ik heb meer dan 2 sprinters.

Kraaijvanger

Colbrelli i.c.m. Coquard lijkt me toch redelijk goed. Zowel in de sprint allebei top 10 als in de punch etappes zit je goed..

Koerss

Ik ben ook zo goed als klaar. Last minute toch Julian eruit gehaald en gekozen voor Kelderman en stuyven. Misschien verander ik het nog wel terug maar voor nu voelt het goed. En hopelijk kan wva in de eerste etappes zo kort staan dat hij in de tijdrit het geel van Mvdp over kan nemen.

noah rs

Julian heb ik er ook uitgehaald. V Aert heb ik wel maar blijf wel twijfelen, is hij wel terug in vorm en hoeveel vrijheid zou hij krijgen. En zijn er nog veel die Sagan of vd Poel hebben?

Tvtijl

Ik heb nog een twijfel geval. Is het een groot gemis om geen van der poel mee te nemen en waarom zeggen sommigen dat je van aert beter niet kunt meenemen

noah rs

Precies wat ik me ook af vraag, mis je veel als je geen vd Poel hebt? Hij rijd de tour waarschijnlijk niet uit en ze hebben ook Merlier voor de sprints. Aan de andere kant, grote kans op geel voor vanmiddag

buunit

Getwijfeld tussen WVA en MVP, ben toch voor WVA gegaan omdat hij wel de tour uit gaat rijden en ook nog kan scoren in de tijdritten.

Ik twijfel tussen Haig en van Poppel of Cavendish en Paret-Peintre. Haig lijkt een van de betere klimmers, maar er zijn niet veel echte klim etappes. Wat zouden jullie doen?

Koerss

Ik ben voor haig gegaan. Ondanks weinig klim etappes toch een beetje diversiteit in me team. Momenteel alleen geen topsprinter in de ploeg dat voelt toch een beetje gek. Maar ben bang dat het groen te vaak van persoon gaat wisselen dat het lastig word om alles op 1 sprinter te gooien.

Kraaijvanger

Roglic
Woods
Kelderman
Hamilton
Demare
Haig
Meurrisse
Verona

Timber

Roglic
Pogacar
Uran
Van Aert
Gaudu
Colbrelli
Pedersen
Latour

Turgis
Guerreiro
Van Baarle
Koch
Zabel

Sepa Van de block

Roglic
Pogacar
Thomas
Van Aert
Haig
Colbrelli
Coquard
Turgis

Paret-Peintre
Bissegger
Zabel
Godon
Geurreiro

Poeksel

Hier ook Guerreiro, Bisegger, PP, Turgis en Zabel, dat leken me op papier wel de interessantste 1- en 2-punters.

Samn Bony

Roglic
Pogacar
Carapaz
Haig
Demare
Colbrelli
Morkov
Bissenger

Turgis
Castroviejo
Skujins
Van Moer
Armirail

Poeksel

Goeie keuzes gemaakt met Ala, Haig en Vingegaard. Minder goede keuze was om de laatste twee te banken :(

Samn Bony

Haig in de basis, dus lekkere punten 😃

Sepa Van de block

Jup ik ook Haig basis, Thomas nog punten. Jammer van Van Aert.

noah rs

Heb ook v Aert, jammer dat hij (nog) niet goed genoeg is. En jammer van Ewan. Maar vanmorgen half 12 toch nog Alaphilippe erin gezet :-)

Poeksel

Correct Ala en VDP als winnaars van de eerste twee etappes voorspeld!

Wel jammer dat ik dat in de verkeerde volgorde deed.

Sepa Van de block

Hahaha ik ook

Poeksel

Notitie aan mezelf: als vandaag Ewan niet wint, hem toch morgen weer als winnaar voorspellen #niettweekeerstotenaandezelfdesteen

Samn Bony

En daar gaat je pooltje met Haig. Wat ontzettend jammer voor hem.

Sepa Van de block

Ik kan iniedergeval niet m’n goeie lijn van de giro vasthouden helaas met tegenvallende sprinters en AK renners die van asfalt en grind houden.

Edjahh

Aan de kop in de WF subleague. Wie had dat gedacht. :)

Poeksel

Ik ga op zich wel redelijk, maar met mijn voorspellingen erg slecht: 0 punten :o

Ik doe voor morgen Alaphilippe. Maar wees gewaarschuwd: ik ben nog nooit zeven keer achter elkaar puntloos gebleven met mijn voorspellingen!

Laatst gewijzigd
Bertsu

Pfff, slecht zeg. Ik heb maar liefst al 2 punten. Ook Ala en VDP omgewisseld, en toch te weinig vertrouwen in Cav gehad.
Morgen dan maar weer voor VDP.

1 2 ... 38 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.