Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 3 4 ... 57 58
Wijon

Zit nu weer met mn handen in het haar om of de combinatie froome/bernal of nibali roglic mee te nemen

Inferno182

Ik zoek nog een goedkope sprinter voor wat ereplaatsten (10-20). Twijfel tussen Dupont en Boudat. Wie zouden jullie kiezen en waarom?

Boci

1 punter of 3 punter, dus wat wil je kwijt?

poelie14

Ik twijfel of Impey mag gaan in de etappes waar hij kansmaakt..

Denk dat het nog nooit zo lastig was om team samen te stellen, voorgaande jaren waren er toch altijd wel een paar zekerheidjes die iedereen had. Nu met zoveel topsprinters en klassementsrenners stuk lastiger.

Inferno182

Ik kan me beide veroorloven. Ben alleen benieuwd van wie jullie meer verwachten.

Boci

Boudat zal regelmatiger sprinten denk ik. Wanty heeft 3 mannen die 10-20 mee kunnen sprinten en ik verwacht meer van Pasqualon dan Boudat of Dupont.

Rayydg

Froome, Thomas en D. Martinez
of
Porte, Landa en G. Martin?

Samn Bony

Optie 2

Timber

'@ wijon. Ja, niemand weet wat voor rol Bernal nou echt heeft in die ploeg. Als hij er lang bij mag blijven is hij kandidaat nr 1 voor het wit. Als hij zich in elke vlakke rit wegcijfert en op achterstand binnenkomt, is hij totaal geen kandidaat voor wit.

Met een waarde van slechts 11 punten wel een van de goedkopere klassementsrenners.

SanTheMan

Okay mijn allerlaatste twijfel
1: Bardet en Yates of
2: Zakarin en Uran

Boci

Bardet en Yates zijn beide podiumkandidaten, Zakaran en Uran top 10 imo

Timber

Om het even denk ik. Bardet en Yates verliezen op de kasseien wat. Zakarin en Uran in de TTT. Zullen alle vier dus in de bergen moeten aanvallen. Zou dan toch voor Bardet en Yates gaan, beide top tien kandidaten. Met deze sterk bezette Tour zie ik Zakarin daar net buiten vallen.

brts

Magnus Cort of Laporte is overigens ook nog wel een lastige vraag... wat zeggen jullie?

Boci

Het is lastig omdat ik denk dat er niet veel verschil tussen zal zijn qua uitslagen. Ik kan je er geen goed advies over geven dus :)

Inferno182

Ik heb zelf Laporte. Astana zal geen tijd en moeite steken in een treintje voor Magnus Cort, dus hij moet het op eigen kracht doen. Dat hoeft geen probleem te zijn, maar Laporte heeft ook nog eens iets te bewijzen tegenover zijn ploeg. Ze laten namelijk Bouhani thuis. Ik verwacht net iets meer van Laporte.

hiddeboi23

Twijfel tussen de combinatie Porte/Yates en Froome/Roglic. Porte/Yates allebei podiumkandidaten, met Froome kan zomaar iets gebeuren deze Tour (lees: gekke Fransozen) en Roglic nog geen bewezen ervaring in een grote ronde...

Rdaap

Wie van de volgende 2 renners: Porte of Valverde, zouden jullie overwegen. Ik twijfel enorm tussen deze 2. TTT doorslaggevend in het voordeel van Porte, of toch de punch van Valverde essentieel?

SanTheMan

'@Rdaap Porte gaat denk ik hoger eindigen en AK echter Valverde pakt meer punten voor het Ploegleider spel vermoed ik

brts

Valverde sprint elke sprintetappe mee.

Rdaap

Valverde zal misschien in een vlakke rit rond de 20e plaats eindigen omdat hij van voren gepositineerd zit, maar om nou te zeggen dat hij elke sprintetappe meesprint gaat me wat ver. Ik zie Valverde in de eerste week/ 9 dagen meer punten scoren dan Porte, maar vanwege een goede uitgangspositie in het klassement na de TTT is Porte in mijn ogen wel kanshebber om halverwege de Tour de gele trui te dragen, wat een hoop punten kan opleveren. ITT ook voordeel voor Porte. Ik blijf het een lastig dilemma vinden......

Martijn81

Mijn laatste hoofdbreker is Quintana/Groenewegen of Bardet/Gaviria. Ik heb nu de 1e combi, maar neig gevoelsmatig steeds meer naar de 2e. Iemand hier nog gedachten over?

Samn Bony

'@martijn81
Ik zou denk ik voor optie 2 gaan

Inferno182

Ik zou voor de tweede combinatie gaan. Bardet is hoe dan de enige en eerste kopman bij AG2R en bij Quintana moet je dat nog afwachten. Gaviria kan op een betere ploeg in de TTT bouwen, dus daar scoor je meer punten mee dan met Groenewegen. Qua sprintetappes zie ik ze gelijkwaardig.

Kan iemand mij nog helpen met mijn laatste keuze? 2 punten: Martinez(EF) of Vichot (FDJ). Martinez is misschien een groter talent, maar moet die zich niet helemaal wegcijferen voor Uran? Vichot misschien meer voor eigen kans? He heb ik nu antwoord gegeven op mn eigen vraag? Niettemin stel ik jullie mening ook erg op prijs :) !

noah rs

Zijn er mensen die Froome nìet in hun poule hebben?
Ik twijfel nog. Als hij niet de Giro had gereden had ik hem sowieso wel opgesteld maar of hij nu nog zo fris is? En zal hij last hebben van boze supporters waardoor er zomaar iets geks kan gebeuren?
Aan de andere kant, hij heeft wel weer een ijzersterk team om zich heen...
Twijfel twijfel

Boci

Ik heb Froome niet. Ik heb net dat ene puntje nodig om een andere renner te nemen waarmee ik meer punten hoop te scoren dan het verschil tussen Froome en Dumoulin.

1 2 3 4 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.