Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 40 ... 57 58
DaantjebWazabi

Mijn hoofdbreker is toch wel de keuze tussen Ciccone en Foss. Als Foss niet kon tijdrijden en geen witte trui kandidaat was, was de keuze zo gemaakt, maar nu😬

Timber

Vraag me soms wel af wie de rennerslijst samenstelt. Ieder jaar weer zie je echt enorme koopjes. Een goed team met goede reserves samenstellen was weer een eitje moet ik zeggen.

Kraaijvanger

Girmay zal ie ook in vlakke sprints meedoen?

arnoldv

Ik vind die Grimay wat overrated. Hij zal af en toe wel met sprints meedoen voor plek 8, en wat resultaten boeken in heuveletappes maar een puncheur is hij niet volgens mij.

Ik vraag me af of ik niet beter renners als Cort, Covi, Ulissi, Valter e.d. zou kunnen selecteren.

Laatst gewijzigd
Timber

Voor slechts 7 punten is ie echter wel het overwegen waard.

Cycling

'@Timber persoonlijk verwacht ik dat Grimay zal tegenvallen in de Giro. Al die aandacht en verwachtingen/druk werkt meestal averechts.

Geoffrey1420

Consonni of bauhaus wie gaat er meer puntjes pakken denken jullie?

arnoldv

Die sprinten met Grimay voor plek 8.

Lobato

Grimay zal wel gaan tegenvallen denk ik persoonlijk

Kraaijvanger

Mijn team is compleet:
Gaviria - hoop sprintetappes, is in vorm
Bol - hoop sprintetappes

Klassement
Carapaz
Lopez
Kelderman
Bilbao
Buchmann
Pozzovivvo

Aanval
Ulissi
Hamilton

3 wissels

arnoldv

Zoveel zekere sprintetappes zijn er toch niet? 5 hooguit? En dan zeker niet voor Bol die nauwelijks een verkeersdrempel over komt..

Poeksel

Maar sprintetappes zijn wel heel voorspelbare etappes.

Wijon

Nu Mørkøv meegaat, wil ik eigenlijk de Cav er weer in klikken..

Wijon

Er is ook een heel blik aan leuke 2 punters open getrokken zie ik

Puccini

Ok ik twijfel tussen mn 2 sprinters;
- Demare + Cimolai
- Nizzolo + Albanese
- Gaviria + Bauhaus
- Cav

Geen van allen lijkt echt een topseizoen te draaien. Ewan vind ik te duur.

arnoldv

Albanese sprint doorgaans toch niet in vlakke etappes? Ik zou voor Gaviria en Bauhaus gaan.

DaantjebWazabi

'@joão Bicicleta

Ik heb nu een team van
Yates
Almeida
Carapaz
Foss
Valter
Arensman
Cav
Cort

Gaviria
Consonni
Schmid
Gall
Sobrero

Sprintersploeg ter waarde van 27 punten. Denk je dat ik qua sprinters teveel kwijt ben?

arnoldv

Ik vind Cavendish te duur persoonlijk omdat ik niet verwacht dat hij de puntentrui gaat pakken deze Giro.

maikbosch_37673

Ik twijfel tussen Arensman, Valter en Gall.. allen 2 punten.
Welke zal de meeste punten pakken?

Ook zie ik weinig berichten over MvdP, neem aan dat hij toch wel wat etappes heeft uitgeprikt?!

arnoldv

Als ze alle 3 een vrije rol zouden hebben: Arensman. Maar die zal af en toe op Bardet moeten passen.

Timber

'@ mbos. Waarom niet alledrie? Zo heb je veel budget om meer toppers in je team op te nemen.

Kraaijvanger

Ik vind het leuker om VD Poel niet de nemen, maar ipv VD Poel kies ik liever voor Landa en Girmay. Maar ik denk dat dit teveel risico is. Wat denken jullie gaat VD Poel veel punten gaat scoren?

arnoldv

VDP zal zeker wel een keer of 5 top 10 rijden. Of dat genoeg is moet je zelf beslissen 😉

Laatst gewijzigd
Puccini

Ik ben er bijna uit, maar zit nog met 2 dilemmas;

Foss of Ciccone?

en..
Bardet + Bauhaus

OF

Yates + Fiorelli of Cimolai

arjenzvob

Even tussendoor:

Wat een onzin dat Wielerflits het nu presenteert als 'hun' spel terwijl het al jaren bestaat.

1 2 ... 40 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.