Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 42 ... 57 58
arjenzvob

Uiteindelijk ver weggezakt naar rond de 1000e plek. Helaas!

Poeksel

Ik ook wat weggezakt, 478e met 1675 punten.

Ben benieuwd of WF nog iets over het spel publiceert. Promotie van een spel is m.i. niet alleen van tevoren wat publiceren over een spel (Youri IJnssen 1482 punten trouwens.)

Gilaso

Weet iemand wanneer de ploegleider site actief gebruikt kan worden voor de Tour de France?

Bertsu

Gevraagd, krijg alleen als antwoord binnenkort...

Poeksel

Vorig jaar was het 15 juni, elf dagen voor de start van de Tour.

joostw79

poule staat live, maar je kunt nog geen renners kiezen. Lijkt dus een kwestie van uren, schat ik..

Samn Bony

Nog steeds niks, dus die uren klopt wel (helaas). Ik wil puzzelen 😁

Odin

Inmiddels is weer diezelfde melding te zien..

Samn Bony

Maar hopen dat we voor het einde van de Tour nog een ploeg samen kunnen stellen :(

Poeksel

Elf dagen voor de start van de Tour is komende maandag.

Laatst gewijzigd
Odin

Misschien dat ze de eerste week van de tour afwachten, zodat ze de waardes van de renners goed kunnen bepalen.

KasperSebastiaan

Wielerflits' "nieuwe" Ploegleider spel is ook weer opgeheven zie ik. Eenmalige sponsor deal I guess. 🤷

Poeksel

Dat zou jammer zijn.

En verder: het is voor renners natuurlijk zelf het vervelendst, maar voor ons deelnemers aan dit soort spellen wordt het er ook niet leuker op met alle (dreiging van) coronagevallen.

Bertsu

Ik denk dat het spel wel gewoon doorgaat hoor, dat bestaat al vele jaren. We kunnen alleen nog niet puzzelen.

KasperSebastiaan

'@Poeksel , @Bertsu .. Excuses als mijn sarcasme niet duidelijk was. Doe zelf ook al jaren mee, maar WF claimde afgelopen Giro dat zij een nieuw wielerspel hadden opgezet "Ploegleider".

Laatst gewijzigd
Poeksel

Los van dat het raar was dat WF het als nieuw spel presenteerde, vond ik het wel mooi dat het spel zo extra aandacht kreeg (al hoeven de tips van Youri van mij niet). Als dat stopt vind ik het jammer.

Gilaso

Ze gaven aan mij aan dat ze vandaag of morgen online zouden komen....

pirazzi

De startlijst is nog niet compleet en bij geen enkel team staat al een groen vinkje.[URL]https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2022/gc/startlist[/URL]

Odin

In de mail wordt wielerflits nog wel duidelijk genoemd. Maar goed dit weekend gaan we dus beginnen!

@Pinot dan zal het dus vandaag gaan worden als het bericht aan jou klopt!

Laatst gewijzigd
Samn Bony

Yessss, we kunnen los !

Gilaso

Eindelijk. Er zitten een paar mooie koopjes bij.

arjenzvob

Van Aert maar 14 punten. Koopje!

Sprinters wordt een lastige puzzel. Daar neem ik er niet zo veel van mee sowieso. Van Aert + 2 goedkopere lijkt me genoeg, maar ja... Wie? Leuk om te puzzelen en ik denk veel variatie in de teams.

Laatst gewijzigd
Kraaijvanger

Wat verwachten jullie van Fuglsang?

Samn Bony

Op de een of andere manier lukt het hem nooit in een grote ronde.

Timber

De meeste ‘koopjes’ zijn wel koopjes waar een krasje op zit of waar het afwachten is hoeveel vrijheid ze krijgen. Het is niet zo makkelijk kiezen als met de Giro.

1 2 ... 42 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.