De Afvalkoers: Giro 2018 !

1 2 ... 14 15 16 17
Niels22

12 man vooruit, die andere acht plekken gaan de doorslag geven.... al kunnen er uiteraard ook een paar nog wegzakken uit die kopgroep, want een berg anti-klimmers present

Silent Hill

De eerste echte vluchterstest.
Een beetje jammer voor teams die Plaza (Reyn - Rosencrantz) of Schachmann (Park - Fondista) hadden. Slechte timing. Meer in het begin van de Giro was zo'n ontsnapping stukken interessanter.

ezra

Ik krijg hier toch wel een beetje klamme handjes van eerlijk gezegd. Voor mij gelukkig dat de rest van de teams ook geen mannen in de ontsnapping hebben.

WCEendT

Er gaat vandaag iemand naar huis gaan op basis van zijn teamprijs.

Fondista

JA!!! Schachmann!!!!!! ;) ;) :)

jnb01

Ik ben bang dat ik eruit lig... helaas

Silent Hill

Op naar de Final Four ! Wat ineens goed is voor een ticket richting Tour. Nu afvallen is dus gewoon kl*te.
Wie er over kan meepraten ? jnb01 ... oh no ! Geen 01° plaats, maar een 05°. Niet verkeerd, maar dat wordt toch een moeilijk nachtje.

1. Rimenno: 210
2. WCEendT: 152
3. Niels22: 152
4. Ezra: 142
5. jnb01: 82

jnb01 zijn team:
PINOT Thibaut (1474)
VIVIANI Elia (1384)
DENNIS Rohan (884)
YATES Simon (858) 2
LOPEZ MORENO Miguel Angel (629 ) 80
WOODS Michael (551)
SANCHEZ GIL Luis Leon (539)
CHAVES RUBIO Jhoan Esteban (505)
MOHORIC Matej (448)
VAN POPPEL Danny (287)
BONIFAZIO Niccolo (276)
GUARDINI Andrea (39)

Laatst gewijzigd
Niels22

Helaas jnb01, met een afwezige Pinot lijk je mij inderdaad de pineut.

Positief voor mij, weer een Viviani-speler uit het spel...

Niels22

Pozzovivo lijkt me de ideale renner om morgen het laatste team met Viviani uit te schakelen, no offense Ezra...

Allen gefeliciteerd met jullie Tourticket

rimenno

Mooie sport,leuk spel en wat een verrassing.
Balen jnb01.

jnb01

Balen! Maar zag de bui al hangen met een afwezige Pinot. Gefeliciteerd met de Tour-plekken. Hopen dat ik er vlug genoeg bij ben voor een revanche :)

Ab Normaal

Spannend, ondanks dat ik geen van jullie allen ken heb ik toch een enorme sympathie en respect voor Niels22.
Na winst in de Vuelta nu weer in de race. Heel, heel erg knap!

WCEendT

Laatste 4 nu wil ik winnen ook!

Niels22

Ik voel me vereerd Ab, kijkend naar de teams durf ik inmiddels etappe 21 wel aan, maar eerst die gekke bergritten maar overleven. Speel zonder Dumoulin, maar als die mij uit het spel gooit en de Giro wint, kan ik enkel juichen!!

ezra

Haha none taken, Niels22 ;). Lijkt mij inderdaad geen onrealistisch scenario, zeker niet als dit kraken van Simon Yates niet eenmalig blijkt te zijn. Ik moet gaan hopen op Formolo en Bennett die een paar puntjes meepikken, misschien Woods en Pantano die in de break kunnen geraken? Hoe dan ook ben ik sowieso al blij verzekerd te zijn van een plekje in de Tour!

BrackenRidgeCycling

Gefelciteerd voor de laatste 4.

WCEendT

Paar feiten over de laatste vier:
- 4x MAL
- 3x PINOT (Ezra alleen niet)
- 3x POZZOVIVO (Ezra alleen niet)
- 3x WOODS (Rimenno alleen niet)
- 3x YATES (Rimenno alleen niet)
- 3x DENNIS (Rimenno alleen niet)
- 2x FORMOLO (Ezra, WCEendT)
- 2x DUMOULIN (Ezra, Rimenno)
- 2x PANTANO (Ezra, Niels22)
- 1x BENNETT (Ezra)
- 1x CICCONE (Niels22)
- 1x ATAPUMA (Rimenno)

Klim teams voor morgen:
Ezra: 7876
1. DUMOULIN Tom (2082)
2. DENNIS Rohan (884)
3. YATES Simon (858)
4. LOPEZ MORENO Miguel Angel (629)
5. WOODS Michael (551)
6. BENNETT George (451)
7. PANTANO GOMEZ Jarlinson (436))
8. FORMOLO Davide (217)

Niels22: 7971
1. PINOT Thibaut (1474)
2. POZZOVIVO Domenico (1035)
3. DENNIS Rohan (884)
4. YATES Simon (858)
5. LOPEZ MORENO Miguel Angel (629)
6. WOODS Michael (551)
7. PANTANO GOMEZ Jarlinson (436)
8. CICCONE Giulio (264)

Rimenno: 7955
1. DUMOULIN Tom (2082)
2. PINOT Thibaut (1474)
3. POZZOVIVO Domenico (1035)
4. LOPEZ MORENO Miguel Angel (629)
5. ATAPUMA HURTADO Jhon Darwin (307)

WCEendT: 7924
1. PINOT Thibaut (1474)
2. POZZOVIVO Domenico (1035)
3. DENNIS Rohan (884)
4. YATES Simon (858)
5. LOPEZ MORENO Miguel Angel (629)
6. WOODS Michael (551)
7. FORMOLO Davide (217)

Zonder super dag van Atapuma gok ik dat Rimenno naar huis gaat?

Hoor graag hoe jullie erover denken :).

Silent Hill

De teams nog eens rustig bekeken, en wat losse gedachten.

- WCEendt: lijkt het sterkste team te hebben, maar ... maar dus ... niet het zwakste team hebben, dát is waar het om gaat. Hoe houdt het ene verband met het andere ? Zal moeten blijken.

- Ezra: heeft (op papier) de 3 protagonisten: Yates - Dumoulin - Viviani, goed voor de 'grote' punten dus. Als de eerste 2 ook voor etappewinst gaan natuurlijk.

- Niels22: hoeft geen uitleg natuurlijk. Als hij het terug haalt, zou dat fenomenaal zijn. Als het dan nog eens zou zijn dankzij extra sprintpunten van 'afwijkende keuze' Pedersen, dan is mijn bewondering des te groter. Want geef toe: wie kiest nu Pedersen ? Maar net hij zou wel eens beslissend kunnen zijn.

- Rimenno: iedereen heeft het over Niels22, maar Rimenno zijn parkoers is al even indrukwekkend. Iets meer in de luwte, maar hij staat er wel. Heel opvallend in zijn team: Gavazzi - LLS - Montaguti - Atapuma - Guardini, 5 (!) renners die amper iets scoren, maar wat maakt het uit, de rest doet dat wel. Heel straf en hoedje af !

Morgen gaan we voor het podium !

Laatst gewijzigd
Silent Hill

De Afvalkoers houdt mensen blijkbaar 's nachts wakker :p

WCEendT

Wat toevallig Silent :)

Ab Normaal

Als het zo blijft wordt Ezra het kind van de rekening vrees ik.

ezra

Ik ben er ook bang voor, al zitten Bennett en Formolo ondertussen wel bij Pozzovivo.

Silent Hill

Toch nog even een logistiek mededeling tussendoor:

Bij de Afvalkoers gaan we altijd zeer bewust en zorgzaam om met je persoonlijke gegevens. Op 25 mei 2018 gaat de General Data Protection Regulation (GDPR), in het Nederlands Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), in. Dat is de nieuwe privacywetgeving om de persoonsgegevens van Europese burgers te beschermen.

Ons streven bij de Afvalkoers naar privacy is niet veranderd. We stellen immers steeds alles in het werk om ervoor te zorgen dat je jouw persoonsgegevens in alle veiligheid aan ons kan blijven toevertrouwen. Vanaf 25 mei 2018 zal onze aangepaste Privacyverklaring dan ook voldoen aan deze nieuwe vereisten.

We willen dat je gemakkelijk kan begrijpen wat jouw rechten en onze verplichtingen zijn. Daarom is het belangrijk dat je weet hoe wij je persoonlijke gegevens verzamelen, gebruiken, bewaren, delen en beschermen. Je kan ook op elk moment vragen om je gegevens niet meer te gebruiken of om ze in een eenvoudig leesbaar formaat te ontvangen.

Wil je hier meer over weten? Dat kan! Wij hebben al deze informatie verzameld in onze aangepaste Privacyverklaring. Aansluitend hierop werden ook de Algemene Voorwaarden aangepast. Beide kan je raadplegen onderaan de homepagina van onze website.

Jij moet niets doen, tenzij je liever geen berichten meer wil ontvangen over nieuwe spelen. Je kan zelf kiezen om je uit te schrijven.

De Afvalkoers dankt je alvast voor het vertrouwen en hoopt je in de toekomst snel weer van dienst te kunnen zijn !

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Grapje natuurlijk. Intussen zowat 100 van die berichten gekregen vandaag. Niet te doen.

WCEendT

Ik lig eruit? Misschien mag ik Formolo nog een bedank brief sturen?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 14 15 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.