Tour de France - het bagagedrager-spel

1 2 ... 14 ... 19 20
koen22

Spannend!
Ik verwacht dat pas vanaf etappe 9 de grote verschillen ontstaan.

Het is wel lastiger dan ik dacht.
Heb nu steeds minder opties over voor de vlakke ritten.

Jasperdewaal11

'@ BigApple Hoe kan ik met Dylan Groenewegen die 4e wordt in een etappe 10 min verliezen ? En geen punten krijgen ?

Laatst gewijzigd
Niels22

Wordt een zware dag voor de Matthews-spelers: vannacht ziek geworden en overgeven

WCEendT

Laat ik nou net Matthews hebben voor vandaag...

Dan toch van de bollen een doel maken...

Laatst gewijzigd
Mathieu Moller

Nu maar hopen op een tamme koers. Als Matthews een minuutje verliest, valt dat nog wel te overbruggen.

LeoR 16

Op die manier wordt het spel écht wel hard. Ben alleszins blij dat ik Matthews voor later 'gespaard' had.

nasibal

Jup, Matthews opgeschreven voor vandaag. Wilde andere kanshebbers hier nog niet opbranden. Bummer.

koen22

Matthews geeft op helaas .
Wordt een diepe duik naar beneden in het klassement

Mathieu Moller

Gelukkig zijn we met liefst 17 spelers die Matthews hadden vandaag. Gedeelde smart is halve smart zullen we dan maar zeggen.
Op zich jammer voor ons, maar natuurlijk vooral voor Matthews zelf.

Diede34

Zou het niet fair zijn voor mensen om nog een andere renner in te sturen, nu hij al DNS is voordat de etappe begonnen is?

Queso

Lekker, na een te late inzending gister, voor vandaag Matthews gekozen.

Die gele trui kan ik nu zeker op mn buik schrijven. Wordt dus vol op de bollen

@Diede34, ik heb eigenlijk maar 1 punt feedback op dit leuke spel. De deadline. Ik zou er inderdaad voor pleiten om deze gewoon (vlak) voor de start van de etappe te zetten. Zoals je nu ziet, er kan van alles gebeuren in een nachtje.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Diede34 vrees dat je gewoon pech hebt, dit is gewoon opgenomen in de spelregels... maakt het spel wel weer interessanter door.

ditisdavid

'@Diede34
Kan een renner dan ook DNS zijn na de start van de etappe?

nasibal

'@Queso

Deadline heeft natuurlijk ook wel een beetje te maken met wanneer een organisator doorgaans tijd heeft alles te verwerken. Dat is een agenda waar we niet in kunnen kijken.

ezra

Ik ben er deze etappe zeker tegen dat men een nieuwe inzending mag doen. Ik moet nog wat tijd goedmaken ;).

Laatst gewijzigd
Diede34

'@ditisdavid: hmm, was Tankink niet een keer te laat voor de start? ;)

Queso

'@Nasibal, daar heb je uiteraard helemaal gelijk in. En ik ben al blij dat er iemand is die zo'n spel organiseert.

Het is meer, als ik een verbeterpunt zou aandragen, zou dat het zijn. In mijn ogen maakt het qua verwerken niet zoveel uit. Er is geen noodzaak om direct na de deadline alle namen te verwerken. Kan ook na de etappe wanneer je toch de scores doet.

shyguy

Hhhmm goede last minute wissel gedaan door Matthews op te stellen ipv Van Avermaet.
Zie net dat Matthews niet start :-(

Platje

Dit is wel erg zuur ja en ben het eens met de kritiek, dit heeft niks meer met tactiek te maken (nog steeds erg blij dat het spel georganiseerd wordt uiteraard!)

Martinho237

Matthews, wat doe je nu? Dit gaat team Martinho237 natuurlijk nooit meer goedmaken...
Van trotse koploper tot harker in de achterhoede...wat een deceptie.

Ornor

Jammer, daar gaat mijn topklassering. Maar inderdaad, hoort bij het spel en kan iedereen overkomen. Zou ook interessant zijn als je ALLE etappes vantevoren - voor etappe 1 - moet opgeven.

Laatst gewijzigd
Mathieu Moller

'@Big Apple
Is het mogelijk om voor een situatie als nu met Matthews een reserve op te geven. Dat een speler dan Matthews opgeeft met bijvoorbeeld Sagan als reserve, zodat hij of zij dan nu met Sagan had kunnen doorspelen? Of wordt dat administratief gezien te veel werk?

KJP

Kijk dat wordt waarschijnlijk een mooie stap met van Avermaet in mijn team. De één zijn dood is de ander zijn brood! Zo is het ook in het peloton. :p

nasibal

Wat die deadline betreft:

Persoonlijk vind ik 11 uur juist een hele mooie tijd. Iedereen heeft dan evenveel kans een 'goede' keuze te maken. De uren vooraf aan de deadline hebben 90% van de mensen namelijk alle tijd om alles te overwegen (avonddienst, andere tijdzones en sociale uitjes daargelaten). Op een dag als vandaag, als de deadline vlak voor de etappe had gelegen, hadden mensen die vandaag moesten werken een nadeel gehad tegenover de mensen die vrij waren. Nieuws over matthews op de voet volgen (of uberhaupt doorkrijgen) is dan toch een stuk lastiger. DIe 'handicap' heeft echter niets met het spelletje of met kennis/kunde te maken en wordt door de huidige deadline grotendeels (uitzonderingen daargelaten dus) weggenomen.

Of dit ook de intentie was weet ik niet, maar ik vind het een zeer prettig effect.(Al ben ik zelf toevallig vrij én heb ik Matthews vandaag)

Laatst gewijzigd
Martinho237

Niet zo mauwen over de regels jongens. Ze zijn op voorhand bekend en iedereen kan geluk/pech hebben met zijn/haar keuze. Wel heel zuur dit voor de mensen met Matthews (zoals ik), maar het is zoals het is. Ik kan toch zeggen dat ik de 1e 4 dagen van het grote bagagedragerspel in het geel heb gereden. Nu alle ballen op de bollen.

1 2 ... 14 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.