Tour de France - het bagagedrager-spel

1 2 ... 7 ... 19 20
BigApple

Zo - de kop is er af. Zo'n TTT is niet zo moeilijk te verwerken :-) Maar als jullie een foutje zien - laat het me weten !
Vijf man pakken de leiderstrui. Ik heb het maar alfabetisch gesorteerd. Volgens mij nog geen punten-klassement en berg-klassement, maar als dat later vandaag gepubliceerd wordt, dan volgt dat nog.

Denk aan je renner voor morgen ! - een andere dan vandaag. Bij ongeldige inzending krijg je de tijd van de laatste.

Algemeen Klassement

1 Dumoulist 00:20:18
MathieuMoller a 00:00:00
Rahimns a 00:00:00
SilentHill a 00:00:00
Wielerfan999 a 00:00:00
6 Martinho237 a 00:00:00
7 Zwartebroekengeletrui a 00:00:00
8 Ezra a 00:00:00
MvL a 00:00:00
Pirazzi a 00:00:00

Laatst gewijzigd
tvm

Mijn inzending: P. Sagan

pirazzi

Als je zo nodig buiten mededinging mee wilt doen tvm, doe het dan aub na 23:00 uur.

Mathieu Moller

Goede start, alleen een beetje jammer dat iedereen een goede start heeft.

BigApple

'@tvm: eens met pirazzi. Doe dit na 23:00 svp.

BigApple

Morgen de tweede etappe.
Er begint een klein beetje tekening te komen in de opstellingen.
Als Peter de Tsaar wint, dan houden we een grote kopgroep, maar er gaan wat mensen voor de verrassing !

De volgende renners rijden morgen:

MathieuMoller Peter Sagan
pirazzi Peter Sagan
Zwartebroekengeletrui Peter Sagan
Ezra Peter Sagan
MvL Peter Sagan
Rahimns Peter Sagan
Dumoulist Greg van Avermaet
Wielerfan999 Lilian Calmejane
Martinho237 Michael Albasini
SilentHill Sonny Colbrelli

tvm

'@ pirazzi en BigApple,
Nu ik de voorspellingen van de andere deelnemers zie, begrijp ik jullie opmerkingen.

pirazzi

Blij dat BigApple het met me eens is, daarom doen we de inzendingen ook via e-mail zodat het geheim blijft. Nu had ik mijn inzending al om 18:19 uur gedaan dus van beïnvloeding was geen sprake. ;) Maar het zou kunnen dat bij een andere etappe wel van beïnvloeding sprake is bij een post zo vroeg in de avond.

BigApple

Zo - de eerste echte etappe zit erop , en er ontstaan scheurtjes in het peloton. Nu komt ook jullie rol in het proef-spel. De standen zijn met allemaal Excel macro's gemaakt - dus graag even controleren of je een fout ziet.

Dit is volgens mij het klassement - met bonificatie-seconden verwerkt. En ja ja: zelfs Stefan Kung wordt op 7 seconden gereden !

Algemeen Klassement

1__MathieuMoller_________04:10:17
2__Zwartebroekengeletrui___a 00:00:00
3__Rahimns_______________a 00:00:00
4__Ezra _________________a 00:00:00
5__MvL___________________a 00:00:00
6__Pirazzi_________________a 00:00:00
X__Stefan Kung __________a 00:00:07
7__Dumoulist_____________a 00:00:10
8__Wielerfan999___________a 00:00:10
9__SilentHill______________a 00:02:12
10_Martinho237___________a 00:10:11

PS: tips om zo'n tabelletje netjes in een bericht te plakken: ik houd me aanbevolen...

Puntenklassement is iets saaier.
MathieuMoller, Zwartebroekengeletrui, Rahimns, Ezra, MvL en Pirazzi delen de leiding met 12 punten. Rest heeft 0.

Laatst gewijzigd
Martinho237

Prachtig dit...mijn grote held Albasini doet wat ie altijd doet. Ik leer er nooit van. Parijs is nog ver.

Mathieu Moller

Volgens mij is er niet echt een manier om een tabel hier makkelijk en mooi te posten. Ik had hetzelfde probleem met de scores van Megaflits, dat overzicht was ook altijd een zooitje.
Verder wel leuk dat ik het hier vanaf mijn bank beter doe dan de geletruidrager Küng ;)

pirazzi

Code werkt niet helaas.

Laatst gewijzigd
BigApple

Nog 30 minuten tot de deadline, voor Ezra en Wielerfan999...

BigApple

Weet iemand waar ik van de Ronde van Zwitserland all uitslagen kan vinden, inclusief tussensprints en berg-doorkomsten ?

Liefst een rechtstreeks link naar bv berg-doorkomsten en een tussensprint. Etappe-uitslag lukt mij wel om te vinden.

tvm

Matthews

BigApple

Opstellingen voor morgen:
5x Michael Matthews: MathieuMoller, Pirazzi, MvL, Ezra en ZwarteBroek-etc
2x Peter Sagan: Martinho237 en Dumoulist
1x Gaviria: Rahimns
1x van Avermaet: Wielerfan999
1x Albasini: SilentHill

Van de 6 koplopers gaan er 5 voor Matthews. Alleen Rahimns probeert te verrassen met Gaviria. Of gaan anderen vanuit het achterveld verrassen ?
We zien het morgen.

Laatst gewijzigd
Fondista

Klopt het als ik zeg dat het bij de sprintetappes niet zo erg is als je de winnaar van de etappe niet hebt gekozen aangezien in dergelijke etappe de eerste 30-50 renners in dezelfde tijd finishen?

BigApple

Qua tijd klopt het. Je verliest wat punten in het puntenklassement. Je wilt vooral de juiste sprinter in de juiste rit. Neem de afgelopen giro. Je wil Viviani als ie wint, je wil Bennet als ie wint en je wil Modolo, van Poppel en Bonifazio op een dag dat ze top-4 rijden.
Wat dodelijk, is om een sprinter te nemen op een dag dat ie lost. Kristoff gisteren was wel balen geweest. Sagan gisteren pakt 10 boni. Als Matthews er vandaag 10 pakt heb je 20 seconden. Ik geloof dat Froome met zoiets de giro won...

Laatst gewijzigd
pirazzi

'@ BigApple

Je zou kunnen kijken bij World Cycling Stats:

https://www.worldcyclingstats.com/nl/koers/tour-de-suisse/2018/etappe-2

De sprints en climbs staan op het tweede en derde tabblad.

Laatst gewijzigd
BigApple

'@pirazzi. Super. Dank !

Martinho237

Of Albasini...

BigApple

Ja ik wou het er niet inwrijven ;-)

Mathieu Moller

Hier[/url] kun je ze ook vinden per tussensprint en bergsprint.

Fondista

'@BigApple: Thanks. Die 20 sec. kun je in dit spel makkelijk rechttrekken door in een etappe "voor de vluchters" de juiste (of een van de juiste) vluchter(s) te kiezen...nu is alleen het kiezen van de juiste vluchter wel moeilijker dan het op voorhand lijkt...

zeewolde

Rahimns in het "geel" ?

1 2 ... 7 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.