Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 104 ... 182 183
xistnc

Ik ben benieuwd hoe Vanmarcke wordt uitgespeeld. Hij is te goed voor een vroege vlucht, maar niet goed genoeg om te winnen op deze parkoersen. Met hem loop je altijd het risico dat hij zich volop geeft in een groep waar hij meedoet voor hooguit de 5e of 6e plek.

TheArt

Twan Castelijns voor 2 jaar naar Lotto Jumbo.

lotto-jumbo fan

Heb je een bron

Stelvio-fan

'@lotto-jumbofan: Telegraaf; altijd betrouwbaar ;-)

kelderfan

'@xistnc
Dat de aanvallen van Vanmarcke niet altijd succesvol zijn klopt, maar hij en Lindeman gaan er voor. Voor wat betreft Quebec en Montreal lijkt 't mij juist goed, dat in de finale 1 LTJ-man aanvalt {Vanmarcke}; dan moet de concurrentie reageren en Gesink wacht op zijn kans om te gaan, als hij de benen heeft. Het lijkt mij juist goed om 2 man in de finale te hebben.

kelderfan

'@The Art Nu ook bij WF TC naar TLJ.

jvh93

n.a.v. dit bericht denk ik dat de ploeg een dezer dagen met een persbericht komen over in ieder geval castelijns en ik hoop dat we dan gelijk nog een paar namen mogen verwelkomen. We hebben immers niet voor niets zolang gewacht :)

kelderfan

'@jvh93
Dat verwacht ik eigenlijk ook wel.
@rahimns
Dat persbericht zal wel na de Vuelta gebeuren, denk je niet?

jvh93

nou, ze hebben het nu al bekend gemaakt. zullen we voor de rest toch tot na de vuelta moeten wachten Denk ik :(

Javier

Wat vinden jullie van de aankoop van Castelijns? Ik vraag me af of hij iets toevoegt.

tendam

Mjah ik weet niet wat z'n geschiedenis is, hij komt dit jaar ineens bovendrijven dus misschien heeft hij wel progressiemarge. Bovendien behoorde hij in z'n stagekoersen gelijk al bij de betere renners in z'n ploeg, dus dan voegt hij wel wat toe.

Chrys

Denk dat Castelijns echt wel wat kan toevoegen aan de selectie. Hij zal misschien geen veelwinnaar worden op hoog niveau, maar ik zie in hem toch wel een knecht van het type Tankink. Gewoon heel allround.

Hermannmg

Goh Roosen rijdt goed zeg, geef die jongen een profcontract!

Hermannmg

Ik zie dat hij al contract voor 2016 heeft. Goede zaak top talentje!

Yeez

Castelijns is de toekomstige tankink als je het mij vraagt, heel allround

Timocycling

Laat Kerckhoffs eens vaker een transfer bekend maken voordat LTJ dat zelf doet, dan maken ze misschien de transfer bekend :).

xistnc

'@Timocycling
Dan moet een man met een regenjas en een grote hoed eerst een briefje opvissen uit een diepe jaszak en dit als niemand kijkt stiekem aan Kerckhoffs overhandigen.

S. Morgenstern

Dat zal dan net als in dit geval een renner moeten zijn die Roompot heeft ingelicht dat hij niet komt en als andere optie TLJ had. Verwacht echter niet dat Breuk nog een 'primeur' toe zal kunnen stoppen. Groenewegen en Lammertink hebben tenslotte nog gewoon een contract voor 2016 en Oomen heeft veel meer ploegen achter zich aan (waarbij Roompot geen optie is).

kelderfan

Castelijns de man met regenjas en grote hoed lijkt mij een welkome versterking voor de Lage Landen, maar @rahimns heeft zich nog niet laten horen.
Nu maar wachten op de verdere versterkingen en ik ben benieuwd of zij Sam Oomen kunnen strikken. Hij wordt nog niet gelinkt aan een ploeg.

Met drie man in de Tour of Britain gaat nog steeds goed. Koen Bouwman houdt zich redelijk goed. Wordt leuk als er 3 stagiaires worden gecontracteerd.

Roberto

'@kelderfan
Misschien wil Oomen de overstap naar de profs nog helemaal niet maken. Hij twijfelde er in het eerdere interview openlijk over:

Is hij bijvoorbeeld al klaar in het beloftencircuit?

“Nog niet helemaal, denk ik. Ik heb ook maar drie wedstrijden met mijn leeftijdsgenoten gereden, met Luik-Bastenaken-Luik, de Tour de l’Avenir 2015 en het WK in Ponferrada. Dus nee, uitgeleerd nog niet, maar wel aardig op weg.

Ik ben nog relatief jong en misschien nog niet helemaal uitgeleerd. En dat ik dus misschien nog niet helemaal klaar ben voor een stap naar het grote werk, zeg maar. Dat is iets waar ik nog een beetje over na moet denken.

Jij kunt het nog zo graag willen, als hij er nog niet aan toe is , houdt het op.

kelderfan

'@Roberto
Het is natuurlijk aan Sam Oomen in samenspraak met zijn trainer/coach om te bepalen of hij de stap aankan. Dus hij denkt er nog over na of heeft er over nagedacht.
Bij PCS staat hij vermeld als rijder zonder contract. Misschien is hij wel in onderhandeling met verschillende WT-ploegen.
Maar je hebt gelijk met, als hij er nog niet aan toe is, houdt 't op.

jvh93

Denk dat die jongen er nog niet aan toe is anders had hij nu ook wel ergens een stagecontract getekend. Ik blijf bij de lotto-jumbo gedachte. Je talenten niet te snel brengen zoals ze met kelderman en Hofland hebben gedaan. Laat die jongen dus nog maar een jaartje ervaring opdoen en kijk dan dmv een stagecontract of hij dan goed genoeg is.

Spruch

Van Dongen gaat toch naar Giant-Alpecin? Lijkt me logisch dat Sam Oomen hem volgt. Dan kan hij de komende jaren eerst de luitenant van Dumoulin worden en zo mogelijk doorgroeien.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dus in ieder geval Castelijns als nieuwe aanwinst. In het openingstopic staat de voorlopige selectie voor 2016 nu ook bij. Op dit moment dus 20 renners voor volgende jaar. Daar gaan dus waarschijnlijk nog wel enkele verleningen bijkomen en hopelijk dus nog wat nieuwe aanwas.

ajaxfandennis

Nick van der Lijke gaat naar Roompot. Hij kon zijn contract verlengen bij Lotto Jumbo maar ziet meer sportieve toekomst voorzichzelf bij Rompot

1 2 ... 104 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.