Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 105 ... 182 183
Wielerfan1987

'@ajaxfan,

Bron???? Of kom je gewoon weer eens lekker trollen??

EazyE

Telegraaf is de bron mbt van der Lijke!

TeamNL

Danny van Poppel gaat voor 2 jaar naar Sky.

S. Morgenstern

De andere kant op was ik vergeten als mogelijkheid. Dacht eerlijk gezegd het dat niet binnen de doelstellingen van Roompot zou passen om concurrerende aanbiedingen te doen aan renners die reeds de stap naar WT hebben gezet. Een Zeeuwse link is echter snel gelegd. Betwijfel of het daadwerkelijk zoveel meer kansen op gaat leveren voor Van der Lijke om zichzelf te tonen, althans op een hoog niveau. Overschot aan snellere mannen bij Roompot, waardoor het dan in de lastigere wedstrijden zal moeten gebeuren. Qua heuvelachtige koersen rijden ze echter vooral de kleinere koersen (België, Wallonië, enz.). Niets mis mee uiteraard, maar ik had Van der Lijke graag een stap zien maken in de WT koersen van een week. Nu zal die stap zich waarschijnlijk enkel kunnen tonen in Amstel en de Eneco Tour.

tdb

Maarten Tjallingii is afgestapt in de Vuelta om zich voor te bereiden op het wk ploegentijdrit. Bron: Twitter

jvh93

Ik vindt de stap van van der lijke ook opmerkelijk te noemen maar misschien is het dan wel weer de juiste keus om voor roompot te kiezen. nog 2 jaar daar rijpen en vervolgens terug. Misschien dat ze nu lammertink van roompot op kunnen vangen. die heeft toch een sterk seizoen gereden.

jvh93

wat betreft danny van poppel was het voor tlj natuurlijk alleen maar dromen dat hij zou komen. weet nou niet of hij de juiste stap maakt door voor een ploeg te kiezen die voornamelijk inzet op klassementen en eigenlijk geen goede lead-out mannen heeft. maar financieel zal het er voor hem zeker op vooruit gaan. Heb zo het idee dat boy van poppel dan naar tlj komt, maar dat is slechts een voorgevoel.

xistnc

@ajaxfan,
Bron???? Of kom je gewoon weer eens lekker trollen??

Mag het een onsje minder? Niet elke post die je niet uitkomt is een troll.

Stelvio-fan

Boy van Poppel vind ik toch echt niet zo heel veel toevoegen aan de selectie van TLJ. Hij kan wel op een aantal terreinen uit de voeten maar is niets meer dan een middelmatige knecht mijns inziens

xistnc

Hofland en de Van Poppels zijn goede vrienden van elkaar. Als Boy voor Moreno precies dat ene procentje meer kan leveren in een aantal finales, kan het extra rendement veel groter zijn dan dat ene procentje. Dat gaat echter over een specifiek aantal wedstrijden, want ik schat in dat een Hofland in vorm net wat heuveltjes meer overleeft dan Boy van Poppel.

S. Morgenstern

Boy van Poppel is aardige renner voor een sprinttrein en kan redelijk uit de voeten in het Vlaamse voorjaar. Zal hij dan echter niet de Van Poppel zijn die had verlengd bij Trek?

xistnc

Neuh, ik vermoed dat het eerdere bericht in die richting een tactische manoeuvre was van het zaakwaarnemersgilde. Waarbij het overigens niet uitgesloten is, dat ook dit laatste lek in die hoek gezocht moet worden. In de trant van 'bij de op dit moment voorliggende aanbiedingen, kiest Danny voor Sky, dus doe er nog wat dubbeltjes -liefst kwartjes- bovenop'.

Met nog een slotrit in Madrid voor de boeg en een Trek-ploeg on a roll, komt een overgang naar Sky volgens mij nooit uit het officiële kanaal.

S. Morgenstern

Daar zit wat in inderdaad. Zeker wat betreft het nieuws van vandaag is de link tussen SEG en Zonneveld wel te leggen.

Dutch Cycling Fan

Opvallende transfers van Vd Lijke en van Poppel. Jammer want had ze beide (nog) graag bij TLJ gezien.

Hoop wel dat er nog een of meerdere renners met een redelijk track record naar TLJ komen. Anders dan mannen als Toinne Castelijn en Steven Lammertink die nog veel te bewijzen hebben.

Wielerfan1987

'@xsistnc

Ik meen mij te herinneren dat men graag bij een gerucht een bronvermelding ziet.

Als ik dan een gerucht voorbij zie komen in het midden van de nacht zonder bronvermelding dan denk ik aan 'getroll' inderdaad

Maar dat had misschien ook wat met twee eerdere reacties van ajaxfan te maken afgelopen jaar die ogenschijnlijk vooral bedoeld waren om te fokken...

Hoe dan ook, mijn excuses voor mijn te gehaaste reactie...

kelderfan

Dat lijkt mij voor v.d. Lijke niet een goede keuze of Roompot heeft plannen. Zo lijkt mij, dat een stap terug. En dan weer een renner voor het middensegment, die weg gaat en dat vang je niet op met renners als Boy van Poppel en Castelijns. En het is jammer voor TLJ dat Danny van Poppel kennelijk voor Sky kiest. Misschien zaak voor TLJ om werk te maken van Sam Oomen.

S. Morgenstern

Misschien zaak voor TLJ om werk te maken van Sam Oomen.

Misschien zaak eens in te zien dat talenten als Oomen al jaren gevolgd worden en een ruime keuze aan ploegen hebben. De ploeg waarvoor hij volgend jaar rijdt is dus niet de enige die er werk van heeft gemaakt.

kelderfan

'@vlek
Daarom ook misschien! Hopelijk blijft hij en Hofstede dan nog een jaar bij RDT.
Er zijn niet veel opties meer over, wat Nederlandse talent betreft voor TLJ. Koen Bouwman is nu waterdrager en kopman van dienst in de TOB.

Spruch

'@kelderfan
Elke dag hetzelfde herhalen is geen nieuws.

xistnc

'@Spuch
Dat is niet waar. "Oudste mens ter wereld is overleden", "Vermoorde kickbokser was bekende van de politie", "Marianne Thieme hekelt kiloknallers", etcetera. De kranten en andere nieuwsmedia staan vol met dagelijkse herhalingen.

mooiman

Paar weken geleden had ik ingeschat dat van Baarle/ Slagter/ DvPoppel/ Oomen niet zouden komen. Nog 1 kans dus.
Huidige bekende transfers maken mij weinig hoopvol, geen WT-niveau/ 3e lijn.

S. Morgenstern

Daarom ook misschien!

Daarom misschien? Ik denk dat een ploeg als TLJ altijd werk zal moeten maken van Nederlandse talenten van het niveau van Oomen.
Dat heeft alleen helemaal niets te maken met het nieuws van vandaag.

Laatst gewijzigd
Olifanto

Oomen moet toch te overtuigen zijn dat TLJ hem ook voorzichtig gaat brengen? Tussen groter koersen gewoon 'kleine' koersen laten rijden als (mede) kopman.

So far dus Lammertink en Castelijns. Nog een paar dagen en dan hoop ik toch echt namen als Battaglin, Craddock, Campenaerts...te horen als versterkingen. En nu Van Poppel naar SKY vertrekt, en Markus wrschnlk geen nieuw contract krijgt aangeboden, graag ook werk maken van bv Groenewegen.

cubie

Zolang TLJ geen zekerheid heeft over de sponsoring kan ik me voorstellen dat renners kiezen voor de zekerheid bij een ander team.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@cubie er is bij TLJ net zoveel zekerheid als bij elke andere ploeg. Ook Tinkoff kan besluiten zomaar de geldkraan dicht te draaien en ook Lampre kan besluiten te stoppen. Geen een ploeg heeft de zekerheid dat hij doorgaat. Dus daar gaat het echt niet om. Sam Oomen staat op de radar bij heel veel ploegen omdat het gewoon een groot talent is en dan gaan er meerdere dingen meespelen. Waar kan ik me het beste ontwikkelen, waar voel ik mij het meeste thuis. waar kan ik goed verdienen (het blijft ook gewoon werk), waar wordt ik het beste begeleid enz enz... als een renner zo zijn keuze moet maken dan is het zeker geen uitgemaakte zaak dat hij voor TLJ kiest. Op dit moment is denk ik Giant in het voordeel. Zijn coach verhuisd daar heen en met Barguil en Dumoulin hebben ze laten zien ook klassementsmannen te kunnen afleveren, verder denk ik dat het budget daar wat ruimer is dan bij TLJ. Dus op dit moment vrees ik dat ook de komst van Oomen erg moeilijk gaat worden,

1 2 ... 105 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.