'@vlek
Maar over welke talenten heb je 't dan. Koen Bouwman is een talent; alleen tot nu toe iets lager niveau. Het zou toch wat zijn, als TLJ alle 3 de stagiaires binnenhaalt. Trouwens hij is ook sprintaantrekker van de dag in de TOB.
Quote: Koen Bouwman, "Vorige week na een minder begin, toch een zeer sterk slot gereden in @Tourdelavenir! Sam goed kunnen bijstaan naar zijn 4e plaats in het AK"
grapje: KB is eigenlijk goed genoeg om 2 renners te vervangen: hij rijdt op kop {Flens}; hij waterdrager {Flens & Van Winden} en hij is sprintaantrekker {Van Winden}. En als plus kun je ook zeggen, dat hij wel een heuvel goed verteert.
Vind het ook heel jammer van Van der Lijke, maar als hij het als een stap vooruit in zijn carrière ziet.. Tja, wie houdt hem dan tegen?
Intussen startlijst voor Classic Impanis - Van Petegem bekend (19/9; 1.HC). Zeven WT aan de start, waaronder TLJ:
Bennett
Flens
Hofland
Markus
Roosen
Van Asbroeck
Van der Lijke
Wynants
Edit: En nu ook BvP bij Trek bevestigd is voor 2016 hoop ik al helemaal dat TLJ nog een paar mooie namen kan presenteren.
Ik ben nu toch wel erg benieuwd naar wat TLJ nog aan gaat trekken qua Nederlands talent.
Nu alle gewenste Nederlandse versterkingen andere ploegen boven TLJ verkozen hebben en zelfs een jongen met toekomst als vd Lijke een overstap naar een andere ploeg maakt....
Ik hoop dat ze misschien Tolhoek een kans durven geven als Tinkoff hem geen contract aanbied.
Tolhoek is een klimtalent dat net als Roosen vorig jaar pas eigenlijk sinds dit jaar een noemenswaardig programma rijd en in korte tijd grote progressie boekt
Wat ik zorgelijk vind mbt de transfers is dat tot nu toe er geen kwaliteitsimpuls is en dat dit m.i. gevolgen gaat hebben voor na 2016. TLJ zit nu aan de ondergrens van de WT, dat zal van invloed zijn op contractverlengingen van volgend jaar. En dan bedoel ik die van renners met kwaliteit , bijv vanmarcke, kelderman. Ben benieuwd hoe de experts van dit forum hierover denken
'@vlek
Een ploeg aan de onderkant van de WT en voorlopig ook de enige ploeg. Is dat een goede ontwikkeling, dat wij nu al vaststellen, dat de sterkhouders direct gaan vertrekken. Het huidige budget is onvoldoende om mee te kunnen doen op WT-niveau en dat is een feit. Er zijn 3 grote rondes en het team is niet in staat om die rondes goed te bezetten.
Er zou budget bijkomen door fietssponsor Bianchi? voor het aantrekken van 1 Amerikaanse renner en 1 Italiaanse renner.
Bij cycling transfers staan alleen maar rumours bij Battaglin, Craddock en Groenewegen. Als Craddock niet meer beschikbaar is, lijkt King een redelijk alternatief.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.