Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 106 ... 182 183
Timocycling

Als er überhaupt nog eentje komt die geen amateur is ben ik al blij :|

jvh93

Ja lees net dat boy van poppel inderdaad verlengt heeft bij trek dus die kunnen we ook vergeten

kelderfan

'@Timocycling
Zijn er nog leuke amateurs voor TLJ, die je blij kunnen maken?

kelderfan

'@vlek
Maar over welke talenten heb je 't dan. Koen Bouwman is een talent; alleen tot nu toe iets lager niveau. Het zou toch wat zijn, als TLJ alle 3 de stagiaires binnenhaalt. Trouwens hij is ook sprintaantrekker van de dag in de TOB.
Quote: Koen Bouwman, "Vorige week na een minder begin, toch een zeer sterk slot gereden in @Tourdelavenir! Sam goed kunnen bijstaan naar zijn 4e plaats in het AK"
grapje: KB is eigenlijk goed genoeg om 2 renners te vervangen: hij rijdt op kop {Flens}; hij waterdrager {Flens & Van Winden} en hij is sprintaantrekker {Van Winden}. En als plus kun je ook zeggen, dat hij wel een heuvel goed verteert.

S. Morgenstern

Momenteel: Oomen.
In het verleden: Dekker, Gesink, Mollema, Kelderman, Dumoulin, Olivier, Van Poppel, Van Baarle en Teunissen.

Yeez

'@kelderfan bouwman kopman en waterdrager? Ik hoop dat je inziet dat die tweet van lottojumbo en tankink hierover een grapje was, anders zit het wel laag met jou iq 😂

Yeez

Ik doe nu lollig maar eigenlijk is dit om te huilen dat niveau van jou @kelderfan

Yeez

Het gaat erom dat bouwman in zijn eentje in die bus zat en tankink dit voor de grap tweette @kelderfan

Chrys

Vind het ook heel jammer van Van der Lijke, maar als hij het als een stap vooruit in zijn carrière ziet.. Tja, wie houdt hem dan tegen?

Intussen startlijst voor Classic Impanis - Van Petegem bekend (19/9; 1.HC). Zeven WT aan de start, waaronder TLJ:
Bennett
Flens
Hofland
Markus
Roosen
Van Asbroeck
Van der Lijke
Wynants

Edit: En nu ook BvP bij Trek bevestigd is voor 2016 hoop ik al helemaal dat TLJ nog een paar mooie namen kan presenteren.

Laatst gewijzigd
jvh93

Het wordt inderdaad erg lastig nu om nog wat mooie Namen toe te voegen. ik ben enorm benieuwd waar ze mee gaan komen.

richardm

Denk dat Craddock en Battaglin nog wel bevestigd zullen worden en een aantal mannen nog zullen verlengen. Verder verwacht ik niet echt nieuwe namen meer.

kelderfan

'@Jessevdalen
Hoe zit met jouw IQ als je niet eens door hebt, dat het om een grapje gaat. In vervolg zet ik grapje ervoor na de invoer. Ik zou als ik jouw was bril aanschaffen, want lezen en begrijpen is voor jou kennelijk erg lastig. Maar ja, een bril helpt misschien.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@kelderfan na al jou uitspraken valt het lastig zien wanneer je een grapje maakt of wanneer niet...

Jero10

'@ jessevdalen,

Volledig mee eens! Die grapjes van kelderfan zitten vaak verstopt!

Wielerfan1987

Ik ben nu toch wel erg benieuwd naar wat TLJ nog aan gaat trekken qua Nederlands talent.

Nu alle gewenste Nederlandse versterkingen andere ploegen boven TLJ verkozen hebben en zelfs een jongen met toekomst als vd Lijke een overstap naar een andere ploeg maakt....

Ik hoop dat ze misschien Tolhoek een kans durven geven als Tinkoff hem geen contract aanbied.
Tolhoek is een klimtalent dat net als Roosen vorig jaar pas eigenlijk sinds dit jaar een noemenswaardig programma rijd en in korte tijd grote progressie boekt

Olifanto

Wat maken jullie je druk om Kelderfan zeg. Hij stoort me geen moment - leven en laten leven

nickdt

Tja, nu BvP heeft bijgetekend bij Trekt, denk ik dat we binnenkort een contractverlening kunnen verwachten van Van Winden en Flens.

mooiman

Wat ik zorgelijk vind mbt de transfers is dat tot nu toe er geen kwaliteitsimpuls is en dat dit m.i. gevolgen gaat hebben voor na 2016. TLJ zit nu aan de ondergrens van de WT, dat zal van invloed zijn op contractverlengingen van volgend jaar. En dan bedoel ik die van renners met kwaliteit , bijv vanmarcke, kelderman. Ben benieuwd hoe de experts van dit forum hierover denken

Timocycling

Alle zogenaamde kenners hier hebben geen kritiek op LTJ's transferbeleid ;).

S. Morgenstern

Dat een ploeg aan de onderkant van de WT mogelijk kopmannen ziet verdwijnen lijkt me niet meer dan normaal. Zaak dat dan op dat moment zo goed mogelijk op te lossen. Beetje het eredivisie probleem waar deze ploeg mee zal blijven zitten met het huidige budget.

tendam

'@vlek
Daarbij moet wel worden aangetekend dat een ploeg als Movistar een vergelijkbaar budget heeft. Giant-Alpecin zal er ook niet ver boven zitten.

Maar als je als renner het gevoel hebt dat een ploeg een aflopend verhaal is, zal dat de contractbesprekingen bemoeilijken.

xistnc

Giant-Alpecin zit er 1,5-2 miljoen boven, Movistar minimaal het dubbele.

kelderfan

'@vlek
Een ploeg aan de onderkant van de WT en voorlopig ook de enige ploeg. Is dat een goede ontwikkeling, dat wij nu al vaststellen, dat de sterkhouders direct gaan vertrekken. Het huidige budget is onvoldoende om mee te kunnen doen op WT-niveau en dat is een feit. Er zijn 3 grote rondes en het team is niet in staat om die rondes goed te bezetten.
Er zou budget bijkomen door fietssponsor Bianchi? voor het aantrekken van 1 Amerikaanse renner en 1 Italiaanse renner.
Bij cycling transfers staan alleen maar rumours bij Battaglin, Craddock en Groenewegen. Als Craddock niet meer beschikbaar is, lijkt King een redelijk alternatief.

tendam

'@xistnc
2 jaar terug deed Movistar het nog met 10 miljoen of zoiets, ik kan me niet voorstellen dat dit nu zoveel meer zou zijn. Dat is een ploeg die zwaar boven de begroting presteert, en dat is LottoNL toch (met alle respect) niet.

xistnc

12 tot 12,5 miljoen is het budget dat ik regelmatig terugzie voor Movistar. Daarbij kan ik me voorstellen dat het Zuid-Amerikaanse deel van het bedrijf ook een substantieel deel inlegt.

1 2 ... 106 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.