Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 107 ... 182 183
Spruch

'@xistnc
Maar brengen die media die jij noemt ook echt 'nieuws'? Zeker als ik iets voor de zoveelste keer lees, vind ik het geen 'nieuws' meer.

Laatst gewijzigd
jvh93

'@kelderfan ik hoorde afgelopen week in een commentaar op NOS of Eurosport dat king ermee stopt na dit jaar.ndus die naam kan je doorstrepen.

richardm

'@jvh93 Dat is Edward King. Neem aan dat Kelderfan het heeft over Benjamin, maar lijkt me nou niet echt een versterking. En weet eigenlijk wel zeker dat TLJ zich meer op de Nederlands sprekende markt richt dan op Amerikanen. Craddock lijkt namelijk al de gegadigde om de Amerikaan te worden binnen TLJ in navolging van de contractverlenging van Bianchi.

tendam

'@xistnc
Ik meen dat Unzue het 2 jaar terug over minder dan 10 miljoen had, weet niet meer waar dus dat maakt m'n verhaal niet sterker. Feit is dat Valverde daar voor een 'habbekrats' rijdt.

@richardm
Waarom zou Giant die Craddock laten gaan? En waarom zou hij weg willen? Zoveel extra $$$ zal LottoNL niet kunnen bieden.

gardeyn

Wat in verschil met movistar bijvoorbeeld wel aangetekend moet worden dat zij geen enkele rol van betekenis spelen in bijvoorbeeld het Vlaamse werk. Ze richten zich alleen op grote rondes, Waalse klassiekers en rondjes met veel klimmers. Terwijl tlj zich breed wil laten zien, maar op alle terreinen vooral net niet renners of outsiders onder contract heeft.

kelderfan

'@richardm
Precies Craddock lijkt de gegadigde, maar tot nu toe alleen "rumour" en er is ook redelijke kans, dat hij niet komt; dus geef ik alleen een redelijk alternatief aan. Er zijn niet zoveel Amerikaanse renners van 't niveau Craddock voor handen. En Benjamin King is ook een prima tijdrijder.

Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan jij trekt allerlei conclusies en zegt dingen die nergens op slaan. Cannondale, FDJ en IAM staan allemaal rondom dezelfde plek en Cannondale heeft zeker een hoger budget, dus die presteren relatief nog veel slechter. Wie stelt er vast dat er mensen of wie dan ook vertrekt. Voor komend jaar liggen alle kopmannen behalve Ten Dam nog vast en nergens is er te lezen dat niemand van hun zou willen verlengen. Natuurlijk zijn ze in staat om 3 grote rondes te bezetten. Alleen door de tour-start in Nederland dit jaar lag net even iets anders. Volgend jaar zal de verdeling echt wel weer wat logischer zijn. Daarnaast was er gewoon de pech dat Laurens wegviel. Maar normaal met Kruijswijk, Kelderman, Gesink en Ten Dam kan je makkelijk overal minimaal met 1 kopman starten. Alleen is het logisch dat de belangen dat men met Nederlandse sponsoren kijkt waar men de meeste visibility kan halen, en dat was dit jaar in de tour. Daarnaast is er nergens gezegd dat Bianchi er extra geld bij doet, ik heb aangegeven dat het mogelijk zou zijn dat ze dat doen... maar dat is door niemand bevestigd. En verder zijn er nog genoeg alternatieven te bedenken buiten King. Mannion bijvoorbeeld om er eens een naam tegenaan te gooien.

Laatst gewijzigd
Jero10

'@ rahims,

Als jij zelfs noemen gaat roepen..... ;)

Olifanto

Of Bussche

Franco Bitossi

Van der Lijke naar Team Roompot

kelderfan

'@rahimns
Jij weet toch immers ook wel LTD op zoek is naar een andere werkgever; bron: cyclingfever.
Je zegt nu zelf, dat je hebt aangegeven, dat het mogelijk zou zijn, dat Bianchi er extra budget bij zou doen.
Maar waarom dan het verhaal dat TLJ 1 Amerikaan en 1 Italiaan zou moeten halen; terwijl TLJ zich voornamelijk op de Nederlandse mark richt.
Nederlandse renners willen niet komen {Van Poppel, Van Baarle en Slagter en nu kennelijk ook Sam Oomen}, dus TLJ versterkt zich tot nu toe met Castelijns een sterke knecht en neo Steven Lammertink een tijdrijder {volgens mij een renner voor 't Vlaamse};
Er zijn zeker nog Amerikaanse renners te halen; alleen niet het niveau van Craddock. Want Mannion is ook een renner die een stap terug heeft moeten doen.

Olifanto

Wil Sam Oomen niet komen, Kelderfan? Wie zegt dat, behalve enkele 'kenners hier en daar'?

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Lees nou wat ik schrijf.... ik zeg idd mogelijk, niet dat het gebeurt is of gaat gebeuren, dat is allemaal speculeren van onze kant. Waarom TLJ er een Amerikaan en of een Italiaan moet halen, omdat Bianchi ook een sponsor is en dus ook graag voor hun afzetmarkten wat wilt zien. En ik zeg ook niet dat Sam Oomen wilt komen, zolang hij geen besluit heeft genomen kan er van alles gebeuren, net zo goed dat er nog andere vissen in de vijver rondzwemmen. Veel Amerikanen rijden vooral bij Amerikaanse ploegen en rijden vooral hun programma aan de andere kant van de oceaan, maar dat betekent nog niet dat ze onderdoen voor een Craddock, je moet zijn kwaliteiten niet overdrijven. Wacht nou verder even af en als de volledige selectie voor volgend jaar klaar is kunnen we zien of TLJ zich toch nog enigszins heeft kunnen verbeteren ten opzichte van dit jaar ondanks hetzelfde budget.

kelderfan

'@Olifanto
Ik wil heel graag, dat Sam Oomen naar TLJ overstapt. Hij en Teunissen zijn groeibriljantjes en die maken TLJ in de toekomst alleen maar sterker.
Maar er zijn kenners met argumenten, die wel eens gelijk zouden kunnen krijgen.

kelderfan

'@Franco Bitossi
Shit happens. Ik blijf 't een slechte zaak vinden, dat Nick v.d. Lijke volgens PCS die stap terug gaat maken. Ik zou de redenen wel eens willen horen.

Olifanto

Oomen kan ook best een voorkeur hebben voor een Nederlandse ploeg. Waar hij de ontwikkeling van Kelderman, Teunissen, Hofland ziet en zich beseft dat TLJ de ideale ploeg is voor hem, Kelderfan.

S. Morgenstern

PCS mag dat bericht van de telegraaf toch gewoon overnemen in zijn database? Wat is daar een slechte zaak aan?

kelderfan

'@rahmins
Natuurlijk is het speculeren. Daarom is dit forum o.a. zo populair.
Jij zegt, "dat betekent nog niet dat ze onderdoen voor een Craddock, je moet zijn kwaliteiten niet overdrijven. "
Ik overdrijf zijn kwaliteiten niet. Als je met bijv. Ian Boswell {zie tweet Bennett} zou zijn gekomen, zit je dichter bij de kwaliteiten van Craddock.

tendam

'@kelderfan
Jij haalt steeds bronnen aan (PCS, Cyclingfever) die helemaal geen bronnen zijn. Die kopieren hun nieuws zo van de Telegraaf, AD, Wielerflits, etc.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik ga eens op jouw manier naar de koersuitslagen kijken. Mannion (die trouwens nooit een stapje lager heeft hoeven doen, rijdt al 6 jaar op CT niveau wordt dit jaar 4e in de USA PC en bijv in de Tour of Gila waar hij eindigt voor mannen als Brajkovic. Ik zeg natuurlijk niet dat dit een winnaar is (is Craddock ook niet) maar als knecht voor de klassementsmannen zou hij prima voldoen en is denk ik ook nog goedkoper dan Craddock. En zo rijden er in het Amerikaanse circuit nog wel meer renners die het kunnen redden bij een ploeg als TLJ in die rol. Ik bedoel te zeggen staar je niet blind op Craddock omdat hij nu aardig knecht voor Dumoulin.

Timocycling

Ik vind die Craddock helemaal niet zo speciaal hoor... Battaglin zou ik toejuichen, voor de rest weinig namen die mij enigzins interesseren van de geruchten. Mannion wat Rahim zegt is niet veel minder dan die Craddock inderdaad lijkt mij.

Enige naam van de verre, verre vage geruchten die bij mij tot de verbeelding spreekt is Moreno, maar die komt nooit.

kelderfan

'@Timocycling
Het is niet zo, dat Craddock mijn favoriete renner is, maar gisteren in de Vuelta heeft hij Tom Dumoulin toch heel goed bijgestaan en voor zo'n jonge renner is dat niet verkeerd. Maar Mannion heeft stage gelopen bij Garmin en is daarin niet geslaagd. Hij heeft wel stappen gemaakt dit jaar. Dus ik begrijp wel dat @rahimns hem noemt. Maar dan kun je ook kijken naar Robin Carpenter van HIncapie.
Moreno lijkt mij te duur en niet in 't plaatje vallen.
@TenDam
Jij vindt PCS, Cyclingnews en Cyclingfever geen goede bronnen. En je hebt wel vertrouwen in de Telegraaf en 't AD. Sorry, dat zie ik toch anders.

Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan dat cyclingfever zegt dat Ten Dam weg wilt of moet of ze denken dat hij weg gaat of moet... dat is allesbehalve een zekerheid. Ook zij en net als de Telegraaf weet niet precies wat er achter de schermen gebeurt. Managers gooien dingen af en toe naar buiten om de druk erop te houden. De kans dat Ten Dam weggaat is net zo groot als dat hij blijft. En lees nu eens wat Ten Dam schrijft hij zegt toch nergens dat hij het AD of de Telegraaf wel goede bronnen zijn.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@rahimns niet helemaal mee eens. Ten dam gaf bij europsport aan dat hij sinds de nieuwelingen niet zo lang op een contract heeft hoeven wachten, hij vertelde ook dat hij daardoor is gaan kijken naar andere ploegen (vooral amerikaans ploegen)

Landa1901

Dani Moreno denken kan gaan naar lotto jumbo

1 2 ... 107 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.