Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 108 ... 182 183
kelderfan

'@rahimns
Ik begrijp best dat jij LTD voor jouw clubje wil behouden. Datzelfde heb ik met v.d. Lijke. Maar als TLJ een LTD had willen behouden, dan had Plugge dat al gecommuniceerd met een contractverlenging. Dat met die managers begrijp ik ook wel. Het duurt te lang met goed nieuws vanuit TLJ.

tendam

'@jessevdalen
Dat zou voor Ten Dam ook het gedroomde einde van z'n carriere zijn, op het Amerikaanse continentale circuit. Maar eigenlijk is hij nog te goed om de WT vaarwel te zeggen.

Yeez

Trek, Cannondale en bmc zijn toch ook amerikaans en wt? @tendam

Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan wat is lang... bij heel veel ploegen wordt steeds langer gewacht met het vastleggen van renners. Heb je bij PCS al gezien hoeveel ploegen hun selectie al rond hebben voor volgend jaar...
Alleen Etixx is met 27 renners al bijna klaar. FDJ, Ag2R, Katusha en Tinkoff zitten op rond de 23 renners... verder alle andere ploegen hebben minder renners vastgelegd dan TLJ met IAM nog maar 9. En dan hebben we het dus over bevestigde renners. Veel ploegen hebben misschien al meer renners vastgelegd (ook TLJ) maar maken dit pas later bekend. Dus het zegt allemaal niets. Verder hoeft LTD van mij niet te blijven hoor. Zolang er maar een gelijkwaardige renner voor terugkomt vind ik het ook prima. Als hij een mooi contract in Amerika kan krijgen gun ik hem het van harte, is toch waar hij graag verblijft en koerst.

@JessevanDalen oke, dat heb ik niet gehoord. Ja dan nog kan het alle kanten op. Ten Dam heeft in ieder geval dus niet gezegd dat voor hem de deur al dicht is toch ??

Laatst gewijzigd
tendam

'@jessevdalen
Tsja, dat kan ook, maar bij Trek wordt het dan wel erg een bejaardentehuis, en Cannondale is erg voorzichtig met oudere renners en hun geschiedenis.

Yeez

'@rahimns hij hield alle opties open maar was toch wel aan het rondkijken naar andere ploegen

Jero10

'@ Kelderfan,

Heel fijn dat je weer jouw bronnen naar boven haalt die geen bronnen zijn. Cyclingfever kopieert gewoon letterlijk wat er over het internet/via de media verspreidt wordt. Het lijkt wel of jij 100 keer per dag die website zit te refreshen...

xistnc

Dani Moreno denken kan gaan naar lotto jumbo

.
Tjonge, die Spaanse managers of familieleden van tegenwoordig weten Wielerflits te vinden. Maar Google Translate schiet dan niet echt op.

S. Morgenstern

Ik gok op Josu...

Dutch Cycling Fan

Josu??

S. Morgenstern

Een van mijn favoriete twitter-fenomenen. Een Bask die een soort fan is van Rabello, maar dan op de sookie-light manier.

xistnc

Ja, ze bestaan. Vandaag stond er ook weer iemand in Belkin-tenue op de Navacerrada. Dat zijn er al meer dan ik de afgelopen maand in Nederland ben tegengekomen.

oscarito1908

Moreno zou overigens wel een goede zijn voor TLJ. Al lijkt het me onwaarschijnlijk.

Alle Belkin pakjes zijn verbrand.

Laatst gewijzigd
Jacco van Stierop

'@ xistnc

Off-topic:
Stond jij op de top van de Navacerrada bij dat ski-station? Ik was daar begin januari en wat mij opviel waren de talloze Chinezen die daar rondliepen. Lopen ze ook rond in de zomer daar?

kelderfan

Quote: Merijn Zeeman,
“We’re counting on our lead-out for Tom, tomorrow,” Zeeman continued. “Tom rode a good Vuelta and he definitely has a chance to win the stage. He made his debut in a grand tour and it’s right that he makes it to Madrid. Our two other rookies made it too and we’re very proud of them.”
Ik zie dat wel zitten en volgend jaar met Dani Moreno en Laurens ten Dam wordt 't ook weer leuk voor TLJ.

Met Tom Doumoulin's deceptie moest ik weer denken aan Kelderman in de tour of Utah 2014, waarin de Amerikanen samenspanden met een aussie om Kelderman van de overwinning af te houden. Dat lukte door de zwakte van zijn ploeg en dat zag je ook weer gebeuren bij Tom. Sterke teams zoals Astana en Etixx winnen uiteindelijk.

@oscarito1908
Misschien toch maar weer bellen met Belkin en de pakjes nog even in de kast houden. Dan kunnen zij met hulp van Belkin {ouch} toch nog met Dani onderhandelen en dan niet voor de voetballer.

tendam

'@vlek
Die gast heeft zich hier ook wel eens in discussies gemengd. Hij is zeer betrokken bij Rabo, maar heeft inderdaad wel de neiging om de sooike-kant op te gaan.

oscarito1908

Rabo? De opleidingsploeg?

S. Morgenstern

Serieus? Grappig. Denk dat ik dat gemist heb, of in ieder geval niet doorgehad dat het Josu was. Zag wel dat hij het qua 'versterkingen' over namen had die naar mijn idee alleen hier voorbij zijn gekomen, dus het verbaast me niets.

Edit: zie dat zijn twitter tegenwoordig is afgeschermd. Toch jammer...

Laatst gewijzigd
xistnc

'@JaccovS
Ja, daar wat gegeten toen de top eindelijk bereikt was. Daarna naar de Cotos, 7km verderop. Boven een enkele Chinees en nog uitgedost ook, in het hotel (20km ten westen van Madrid) worden ze dagelijks met busladingen tegelijk gedropt.

Over Josu: ja, ik heb het idee dat hij elke naam die hij hier tegenkomt klakkeloos overneemt op Twitter. Met Google Translate komt hij natuurlijk een eind, maar de mate van ernst dan wel kolder waarmee sommige namen geopperd worden kan hij natuurlijk nooit goed inschatten.

Jacco van Stierop

'@ xistnc

Nog steeds off-topic:
In de provincie Segovia moet je zeker een gerecht met ‘judiones de la granja’ niet versmaden in een restaurant!

ghostwriter

Lotto-Jumbo moet zich maar richten op het aantrekken van jong Nederlands talent en het daar zo goed mogelijk mee proberen te doen. Gerts, Godrie, Tusveld, Bouwman, Tolhoek, Hofstede en Oomen lijken mij stuk voor stuk goede opties voor Lotto-Jumbo. Geen van hun zal ook erg duur zijn dus met een beetje geluk kan Lotto-Jumbo ze alle zeven aantrekken aangezien ze tot nu toe pas 20 wielrenners onder contract hebben staan voor komend jaar. Dan moeten respectievelijk BMC en Tinkoff natuurlijk niet Gerts en Tolhoek een contract aanbieden want dan is Lotto-Jumbo kansloos om hun te contracteren.

Qua buitenlanders lijkt Guldhammer mij wel iets voor Lotto-Jumbo maar er zullen waarschijnlijk wel meerdere ploegen achteraan zitten. 10e in de Vattenfall Cyclassics, 9e in de GP Ouest France - Plouay, 7e in het klassement van de Arctic Race of Norway, 4e in het klassement van de Tour of Denmark, 4e in het klassement van de Tour des Fjords, 5e in de Volta Limburg Classic, 5e in de Classica Corsica, 4e in de Gran Premio Città di Lugano, 8e in de Trofeo Laigueglia en momenteel 3e in het klassement van de Tour of Britain. De WT ploeg die hem contracteert doet zeker goede zaken.

Laatst gewijzigd
oscarito1908

Gerts is al "afgetest" door het ooit zo machtige rabo.
Een betere scouting zou niet verkeerd zijn. Dumoulin is op die manier ook "afgetest".

En nu probeert ene Zeeman de sympathie te winnen, door te zeggen wij gaan hem helpen. Praatjes vullen geen gaatjes.
Een heel vies spelletje.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Dezelfde Zeeman die mede de 'afgetest' Dumoulin zijn eerste profcontract bezorgde? Ik begrijp verder niet helemaal wat Breukink en Van Dongen nog met deze ploeg te maken hebben. Niet dat er naar mijn inschatting echt van 'aftesten' sprake is geweest in beide gevallen (zeker niet in het geval van Dumoulin, wat betreft Gerts misschien het weekendinterview nog eens goed bestuderen), maar dat waren degene die verantwoordelijk waren voor het rennersbestand op moment van 'aftesten'.

Gerts, Godrie, Tusveld, Bouwman, Tolhoek, Hofstede en Oomen lijken mij stuk voor stuk goede opties voor Lotto-Jumbo

Beetje teveel van het goede zou ik denken, dan bestaat ongeveer een derde van de ploeg uit <23-jarige. Naast Lammertink zullen er vast nog een of twee van dat soort jongens aangetrokken worden, maar naast opleiden van talent moet er ook gewoon een WT-programma afgewerkt worden natuurlijk.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

'@vlek
Voor dat WT programma hebben ze dan nog minstens 18 man (er staan nu 20 wielrenners onder contract maar Castelijns en Lammertink horen daar bij) en er zijn nooit meer dan twee WT wedstrijden tegenlijkertijd. Dat hoeft dus helemaal geen probleem te zijn aangezien Castelijns, Gerts, Godrie, Tusveld, Bouwman, Lammertink, Tolhoek, Hofstede en Oomen ook WT wedstrijden mee kunnen doen. Teunissen en Roosen rijden momenteel in hun eerste jaar als prof bijvoorbeeld ook al de Vuelta en dat doen ze met een respectievelijke 104e en Roosen 95e plaats in het algemeen klassement zeker niet slecht.

S. Morgenstern

Teunissen is een groot talent, dat vind ik een andere categorie dan een hoop van die namen. Roosen heeft zich inderdaad goed ontwikkeld. In het voorjaar reed hij echter (naar eigen zeggen) in Baskenland nog geregeld als laatste renner van het peloton rond. Die aanpassingsperiode zullen bijna alle jonge renners doormaken bij hun stap naar de WT. Nu heeft die jongen uiteindelijk getoond het niveau goed aan te kunnen, maar die zekerheid heb je natuurlijk niet bij al die jongens. Godrie, Tusveld en Hofstede zijn waarschijnlijk helemaal nog niet toe aan die stap en ook van Bouwman, Castelijns en Lammertink heb je helemaal niet de zekerheid dat ze een zwaarder programma aan gaan kunnen. Je committeert je echter wel meteen voor twee jaar aan die jongens. Dat het met Roosen positief heeft uitgepakt, is dan niet meteen een aanleiding om het nu met een stuk of zes van dat soort jongens te proberen. Beetje overdreven.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 108 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.